beter drink je ditquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En laat Jezus het maar ff omtoveren.
Dat zijn de betere plannen.quote:
De Op wordt niet genaait.quote:
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En laat Jezus het maar ff omtoveren.
Ik weet van wel,zal geen namen noemen.quote:
ja gaan we drama over maken dat? mag hoor want vertel wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?
Meme generatorquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Gristus, heeft iemand ook Paint ontdekt in Windows!
Het boeit werkelijk niemand geen ene neuk, gast!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:42 schreef kree het volgende:
snappen jullie me wel eigenlijk of denken jullie van kree wil alleen stoer verhaal vertellen? want is het dus echt niet?
Je plaat slaat weer over.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:42 schreef kree het volgende:
snappen jullie me wel eigenlijk of denken jullie van kree wil alleen stoer verhaal vertellen? want is het dus echt niet?
Quotehommels.quote:
Heel veel dingen boeien je niet, toch ga je er wel lang over doorquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:44 schreef kree het volgende:
tja wat jullie zeggen boeit me eigenlijk ook niet. hahaha
Nee, zo ben ik nietquote:
Broekquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn de betere plannen.![]()
Wat ga je maken?
net zoals de rest doet hier dus over dingen die totaal niet boeien?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel veel dingen boeien je niet, toch ga je er wel lang over door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |