abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213301930
Woensdag 24 april 2024
Volle maan in Schorpioen | 01:48 uur

Woensdag 24 april 2024 is het volle maan, het teken Schorpioen staat in maan en het teken Stier staat lijnrecht ertegenover in de zon.
Het sterrenbeeld Schorpioen zorgt voor behoefte aan diepgang. Geen maskers, geen oppervlakkigheid. De waarheid boven water halen, ook als dat pijn doet. Tijd om naar binnen te keren en ruimte te maken voor diepgang.
Waar de Schorpioen ruimte maakt voor transformatie, is de Stier juist zo gehecht aan zekerheid. Er moet een balans gevonden worden.

Het spanningsveld tussen die tekens kan voelbaar zijn. Dit komt doordat de zwaartekracht van de maan aan de aarde en vooral aan het water op aarde trekt (het ontstaan van eb en vloed), en de mens voor 50-70% uit water bestaat. Lichamelijk maak je minder slaaphormonen aan tijdens een volle maan.

POLL

Gevoelens die je kunt opmerken bij volle maan:
- Onrustiger
- Emotioneler
- Meer geprikkeld
- Slechter slapen
- Intensere dromen
- Slaapwandelen
- Piekeren

Er zijn ook positieve invloeden van de volle maan. Zo kun je productiever en creatiever zijn. Je intuļtie en helderheid zijn scherper.
En een nieuwe maan staat ook symbool voor een nieuw begin en een nieuwe (maan)cyclus.

Wist je dat de volle maan van april ook wel de roze maan wordt genoemd?
Dit is een verwijzing naar de bloesems die bloeien in deze maand.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 23 april 2024 @ 14:03:35 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213302161
Ik merk er nooit iets van.
Zou ik er nu wel iets van merken omdat mijn sterrenbeeld schorpioen is, of werkt het niet zo?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 april 2024 @ 14:16:28 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_213302286
Nooit ook maar enige verandering gemerkt. Ik gok dat je die vooral merkt als je daar in gelooft en het dus verwacht en min of meer zelf veroorzaakt :P (wat prima is verder, als dat een positief iets is natuurlijk)

Ik vind het in elk geval wel altijd even mooi en kijk net even wat langer door het dakraam als de volle maan weer naar binnen schijnt O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_213303307
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 14:03 schreef herverwijderd het volgende:
Ik merk er nooit iets van.
Zou ik er nu wel iets van merken omdat mijn sterrenbeeld schorpioen is, of werkt het niet zo?
Volgens mij kan je bepaalde kenmerken die bij de Schorpioen passen versterkt merken.
Dus voel je als Schorpioen zijnde waarschijnlijk de meeste invloed van de volle maan.
Niet iedereen is er even gevoelig voor natuurlijk en het teken in de zon heeft weer andere kenmerken.

En er komt ongetwijfeld nog veel meer bij kijken :P
  dinsdag 23 april 2024 @ 19:52:20 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213305558
Ik slaap altijd wat slechter rond volle maan, zeker als die dichterbij de aarde staat. Weet alleen niet of dat een spiritueel iets is of slechts door gravitatie ofzo...

Betekent dit overigens nog iets voor stieren? Moeten we anders omgaan met die mensen deze week?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_213311750
Ik heb wel intensere dromen
pi_213311769
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2024 12:10 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb wel intensere dromen
Of je weet dat het volle maan is. En geloofd in deze dingen. En daardoor onthoud je je dromen beter.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213311798
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 12:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Of je weet dat het volle maan is. En geloofd in deze dingen. En daardoor onthoud je je dromen beter.
Ik werd niet wakker met de gedachte aan volle maan, het viel mij wel meteen op dat ik onrustig en heel kleurrijk heb gedroomd. Misschien wel misschien niet maar zo kun je alles wel weerleggen :P
Het mag er toch ook gewoon zijn zonder dat je meteen het monddood moet maken zo.
pi_213311818
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2024 12:17 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ik werd niet wakker met de gedachte aan volle maan, het viel mij wel meteen op dat ik onrustig en heel kleurrijk heb gedroomd. Misschien wel misschien niet maar zo kun je alles wel weerleggen :P
Het mag er toch ook gewoon zijn zonder dat je meteen het monddood moet maken zo.
Ik maak niemand monddood? Ik geef gewoon een verklaring waarom het zou kunnen lijken dat je dromen meer intens zijn met volle maan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')