We gaan Arne missenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:47 schreef kree het volgende:
hahaha moest lachen btw. hierom lovely. gehehehe
Jij gaat net over het randje en blijft er tot vervelens toe over doorgaan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
net zoals de rest doet hier dus over dingen die totaal niet boeien?
Hahaha mss is dit wel het minst boeiende topic op fok die toch boeit?
*die jou niet boeien.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
Wij drammen niet continu door over een onderwerp.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
jaja alles best, vind niet dat ik over het randje ga, maar wil de sfeer niet verzieken ook.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij gaat net over het randje en blijft er tot vervelens toe over doorgaan.
Genoeg nu hierover, terug naar de gezelligheid.
ja maar wil wel ff zeggen, heb verteld door vragen vooral he. ?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij drammen niet continu door over een onderwerp.
Laat je seksleven hier ff los, gun ons ons pleziertje met de TT's en lul gewoon slap mee met ons.
Welke topics hier op FOK! vind je zoal leuk, buiten DTS?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar wil wel ff zeggen, heb verteld door vragen vooral he. ?
en zoveel verder heb ik niks te vertellen? snap niet dat ik hier week erna nog gezeur over krijg?
Vandaag.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht ff gister was ook al aardig vol en fel? nog gezien nl, naar mss bijna volle maan?
En in welke subforums kom je graag?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:53 schreef kree het volgende:
kijk snap ik maakte er ff mooi verhaaltje van etc etc wat trouwens nog klopte.....
maar het kwam uit vragen van jullie, dus draai dit hele verhaal niet om, jullie wilde weten ik vertelde.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |