EENS!!quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan die regen zouden de hoge heren in Den Haag eens iets moeten doen! Die zou alleen op de plantjes en bloempjes mogen vallen en niet op lieve mensen!
Whut?quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:25 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb ooit in een ver verleden een server gehacked voor dat Alberto Stegeman programma
Wat vertel je nouquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee is geen fantasie verhaaltje. Ben vroeger hacker geweest.
Nu ben ik verstandig en ben ik software ontwikkelaar.
Oplichters ontmaskerd of zo heette dat toen. Waren oplichters die spookfacturen stuurden naar het bedrijf waarvoor ik werkte. Die hadden bankgegevens en werknemerlijsten op een server staan. Dat heb ik gehacked en doorgestuurd naar Alberto Stegemanquote:
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn!
Hier gaat het goed hoor! Zit lekker in mijn vel.
Oeh, Schoteltje!quote:
Baas.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oplichters ontmaskerd of zo heette dat toen. Waren oplichters die spookfacturen stuurden naar het bedrijf waarvoor ik werkte. Die hadden bankgegevens en werknemerlijsten op een server staan. Dat heb ik gehacked en doorgestuurd naar Alberto Stegeman
Serieus?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oplichters Aangepakt. Is een doof stel die 400000 euro hebben overgemaakt naar een Nigeriaanse prins voor een erfenis. Sneu.
Stegeman op de bres.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oplichters ontmaskerd of zo heette dat toen. Waren oplichters die spookfacturen stuurden naar het bedrijf waarvoor ik werkte. Die hadden bankgegevens en werknemerlijsten op een server staan. Dat heb ik gehacked en doorgestuurd naar Alberto Stegeman
quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De vrouw had haar huis verkocht om die lui te betalen
Ik had het begin gemist maar ze waren al 8 jaar geld aan het overmaken.quote:
Leuke dag gehad?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist maar ze waren al 8 jaar geld aan het overmaken.
Ohjeequote:Op dinsdag 23 april 2024 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stegeman op de bres.
Oplichters aangepakt was Kees v/d Spek.
Hey Moonquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist maar ze waren al 8 jaar geld aan het overmaken.
ja natuurlik want gedaan al, maar het zijn er zoveel. en snap soms niet eens wat ze nou precies zegt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vraag dan wat haar problemen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |