Oplichters Aangepakt. Is een doof stel die 400000 euro hebben overgemaakt naar een Nigeriaanse prins voor een erfenis. Sneu.quote:
Als ze slapen zijn ze het liefstquote:
Knapperig vuurtjequote:
Politie erbij.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oplichters Aangepakt. Is een doof stel die 400000 euro hebben overgemaakt naar een Nigeriaanse prins voor een erfenis. Sneu.
Had je dan er wat van verwacht met Friezen erin?quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
Ben het blok aan het kijken
Tis nog niet echt wat
2 stellen uit Leeuwarden @:Freshfruit
Vind dat zo zielig altijdquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oplichters Aangepakt. Is een doof stel die 400000 euro hebben overgemaakt naar een Nigeriaanse prins voor een erfenis. Sneu.
Het is niet zozeer het feit dat het Friezen zijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dan er wat van verwacht met Friezen erin?
Oh komt dat weer?quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
Ben het blok aan het kijken
Tis nog niet echt wat
2 stellen uit Leeuwarden @:Freshfruit
Ergens wel natuurlijk en hut is een naaistreek. Maar waarom maak je 8 jaar lang zomaar geld over?quote:
Is het ook. Was een kwetsbaar gezin de vrouw had haar huis verkocht om te betalen aan die Nigeriaan.quote:
Niet honden schoppen.quote:
Hang jij nou maar beter je wandplanken op.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dan er wat van verwacht met Friezen erin?
Badeendjes schoppen niet.quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh komt dat weer?
Vond ik vroeger altijd leuk
Nederland is goed om buitenlandse tv over te nemen en te verqouten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Ik keek ook altijd het blok Australië
Maar deze Nederlandse
Mwahhh
Een TT over mezelf vind ik dan weer wat overdrevenquote:
'Greet is lief' was acceptabel geweestquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een TT over mezelf vind ik dan weer wat overdreven
Pak de volgende TT.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Greet is lief' was acceptabel geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |