Kwetsbare mense.. awwwquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens wel natuurlijk en hut is een naaistreek. Maar waarom maak je 8 jaar lang zomaar geld over?
Ik heb niet alles gezien.
Je overtuigt me nog niet.. ik haak nog maar niet aan..quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Ik keek ook altijd het blok Australië
Maar deze Nederlandse
Mwahhh
Jammer dat die gasten zo moeilijk te pakken zijn.quote:
Vorige week had iemand 35000 terug gekregen dus het kan wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat die gasten zo moeilijk te pakken zijn.
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vorige week had iemand 35000 terug gekregen dus het kan wel.
Moet ze vaker doen.quote:
Nog meer fantasie verhaaltjes hier.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:25 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb ooit in een ver verleden een server gehacked voor dat Alberto Stegeman programma
Haha nee is geen fantasie verhaaltje. Ben vroeger hacker geweest.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog meer fantasie verhaaltjes hier.
Vraag dan wat haar problemen zijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:28 schreef kree het volgende:
echt wtf. ik weet dat ik problemen had enzo wel in mijn leven, maar zit nu uur zowat aan de telefoon. en met iemand die huilt he die ik echt heel lang al ken. En nog ben ik niet eruit helemaal wat nou de problemen zijn.
best lastig wel he om dan de wijste te zijn. echt
Op een dag worden we verstandig behalve badeendjes.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee is geen fantasie verhaaltje. Ben vroeger hacker geweest.
Nu ben ik verstandig en ben ik software ontwikkelaar.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja op vanavond na was het heerlijkquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gezellig! Lekker weertje vandaag he?
Regenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vanavond heb ik niet meer naar buiten gekeken
Hoe gaat het met je?
Fijn!quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Regen
ja gaat wel redelijk goed, hoe issie met jou?
Aan die regen zouden de hoge heren in Den Haag eens iets moeten doen! Die zou alleen op de plantjes en bloempjes mogen vallen en niet op lieve mensen!quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Regen
ja gaat wel redelijk goed, hoe issie met jou?
Dat is super goed om te horenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn!
Hier gaat het goed hoor! Zit lekker in mijn vel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |