Oxazepam en dan zo lam zijn...? Dan heeft ze veel op...quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
echt ze wil liedje doorsturen maar het lukt dr niet. oxazepam en zo begreep ik het.
alsof ik met iemand praat die zo lam is als als een gieter
Jou zie ik ervoor aan als je boos bent.quote:
Flink bij drinken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Oxazepam en dan zo lam zijn...? Dan heeft ze veel op...![]()
ik had het ook tijdelijk toen het niet zo goed ging, maar een hele lage dosering. En daar had ik al een beetje het gevoel bij dat ik erg veel verminderd reactievermogen had... Maar niet dat ik echt zo lam was dat ik niets uit kon brengen.
Aaahhhhwwww - vin dese sooow liehieffff he!quote:
ik heb ze ook gehad dus weet. maaaaaaaaaar ok daarom is mss juist goed om gewoon ff te pratenquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Oxazepam en dan zo lam zijn...? Dan heeft ze veel op...![]()
ik had het ook tijdelijk toen het niet zo goed ging, maar een hele lage dosering. En daar had ik al een beetje het gevoel bij dat ik erg veel verminderd reactievermogen had... Maar niet dat ik echt zo lam was dat ik niets uit kon brengen.
Hm, dat zou kunnen... Maar dan geen waterquote:
Misschien morgen nog eens bellen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:17 schreef kree het volgende:
hmmms doet me pijn he, zeker want ik had dus die heel relatie afgebroken beetje toen hoewel ik dr leuk vond, en denk heb daar haar mee gekwetst toen. dus ok schuldig voelen niet echt.
maar echt. hmmmmmm msss moet ik er later op terugkomen dit?
trouwens afgebroken voor te ver ging, maar zag het toen niet zitten enzo ff.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou zie ik ervoor aan als je boos bent.
Mijn mobiel denkt weer dat je Afrikaans praat en vraagt of het vertaald moet wordenquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:17 schreef kree het volgende:
hmmms doet me pijn he, zeker want ik had dus die heel relatie afgebroken beetje toen hoewel ik dr leuk vond, en denk heb daar haar mee gekwetst toen. dus ok schuldig voelen niet echt.
maar echt. hmmmmmm msss moet ik er later op terugkomen dit?
trouwens afgebroken voor te ver ging, maar zag het toen niet zitten enzo ff.
Maar het is allang opquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn mobiel denkt weer dat je Afrikaans praat en vraagt of het vertaald moet worden
(Ik klikte ja)
Hij heet in het echt Annie en hij moest je tassie vasthouden. Ik wist het wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:20 schreef maily het volgende:
[..]![]()
@:FreshFruit weet wat voor tassies ik heb.
Nee nee; Louis Betontassiesquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heet in het echt Annie en hij most je tassie vasthouden. Ik wist het wel.
Louis Beton.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:20 schreef maily het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:20 schreef maily het volgende:
[..]![]()
tja kweet niet, ik bedoel jullie kennen mijn verhaal, maar dit lijkt alweer 1000x erger ofzo ?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien morgen nog eens bellen.
Na de koffie.
niet bijzonder, gewoon wat gehatseflastquote:
Kree, zulke gesprekken moet je niet 's avonds laat voeren.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
tja kweet niet, ik bedoel jullie kennen mijn verhaal, maar dit lijkt alweer 1000x erger ofzo ?
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
niet bijzonder, gewoon wat gehatseflast
nee vindt t niet zo erg eigenlijk.... want weet nu al door uur praten zo dat het haar wel helpt ff, want ok kan negatieve klootzak zijn zo zien jullie.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
Kree, zulke gesprekken moet je niet 's avonds laat voeren.
Slecht voor je nachtrust.
hatseflats met groentequote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Overleg naar morgen verplaatst als ik toch al po kantoor ben ipv donderdag dan moet ik er speciaal naar kantoor voor komen
Po als in porseleinen troon?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Overleg naar morgen verplaatst als ik toch al po kantoor ben ipv donderdag dan moet ik er speciaal naar kantoor voor komen
Je weet wat hatseflatsen is?quote:
Dan is ze out waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:30 schreef kree het volgende:
naja krijg dr ook niet meer te pakken, denk morgen maar verder. maar ok........ hmmms heb neit helemaal lekker gevoel dr over, want ken dr dus he ook in het echt en best lang al ook. enne als die niet meer praat....
Spelen met peter zijn petertje 🫢quote:
Petertje jat wel meer uitdrukkingen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:29 schreef Rob het volgende:
[..]
dat is een door Petertje gestolen uitdrukking
met een eigen betekenins
ja, jij?quote:
Nee,ik ben nieuw hier.quote:
nouoja dat is mss nog de meest beste optie, maarja weet ik veel.?quote:
Hoi welkom in de groep, stel je maar even voorquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
nouoja dat is mss nog de meest beste optie, maarja weet ik veel.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |