Reglementen?quote:
Ja ik snap dat dat kan..quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:37 schreef Sally het volgende:
[..]
TRIGGER WARNING >>>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga niet direct van het ergste uit, zei iemand net ook al.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet he mijn schoonzusje had te maken met schizofrenie en echt die heb ik een keer op het politiebureau toen opgehaald.
serieus btw, gaat nu allemaal ok met mn broertje enzo en gelukkig en kinderen. dus echt ik sluit niks meer uit met dit soort dingen.
Maar ok gok dat er verder niet veel aan de hand is, maar toch zit t me niet lekker.,
Zal dr nog keertje proberen te bellen....
Drinken + zelf rijden = NEE!quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:39 schreef kree het volgende:
owh km of tien., maar ik ga er niet heen rijden, want ok die fout keertje eerder gemaakt, heb wat gedronken nl.
Gij zult nimmer Dot bolkenquote:
Foutquote:
Maar nu hoort hij niets meer van haar terug, terwijl ze hadden afgesproken nog even contact te hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat kan..
Maar ze wilde juist even haar verhaal kwijt bij kree toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Morgen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet he mijn schoonzusje had te maken met schizofrenie en echt die heb ik een keer op het politiebureau toen opgehaald.
serieus btw, gaat nu allemaal ok met mn broertje enzo en gelukkig en kinderen. dus echt ik sluit niks meer uit met dit soort dingen.
Maar ok gok dat er verder niet veel aan de hand is, maar toch zit t me niet lekker.,
Zal dr nog keertje proberen te bellen....
Die heb ik even gemist.quote:
Gij zult SBE van bier voorzien.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar nu hoort hij niets meer van haar terug, terwijl ze hadden afgesproken nog even contact te hebben.Ah ok, wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Met jou welquote:
Gij zult garpen.quote:
nou nog keertje geprobeerd met bellen..... geen gehoor. heb maar berichtje erachter aangestuurd of ze ff wil laten weten, niet om verder te kletsen maar ff ok check dus.,....quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ga niet direct van het ergste uit, zei iemand net ook al.
Idd probeer nog eens te bellen, en anders....
Laat het los. Je kan toch niet veel meer doen dan je al hebt gedaan, tenzij het risico echt hoog is en ze redelijk dicht bij je in de buurt woont.
Verder... of anders... laat het los.
Goed dat ik je er even op wijs danquote:
Ja die ook nogquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gij zult SBE van bier voorzien.
quote:
Meer kan je niet doen nu.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou nog keertje geprobeerd met bellen..... geen gehoor. heb maar berichtje erachter aangestuurd of ze ff wil laten weten, niet om verder te kletsen maar ff ok check dus.,....
niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |