Any time, any day.quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Waarom bestaan er mensen die gewoon zonder probleem een uur lang kunnen lullen
Op de maandagochtend!
Die mensen zouden verboden moeten worden.quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Op de maandagochtend!
Dan blijven er alleen mannen overquote:Op maandag 22 april 2024 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die mensen zouden verboden moeten worden.
quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Op de maandagochtend! In de ochtend!
Heel vermoeiend maat, heel vermoeiend. Ik ben blij dat we hier gewoon typen.quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Op de maandagochtend!
Ik maak wel overal een praatje (met mensen die ook zo zijn).quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 17:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Je kale zuster op een driewieler, @:RamboDirk
Ik blijf dat bijzonder vinden, mensen die over van alles en nog wat kunnen praten zonder dat het een specifiek doel dient.quote:Op maandag 22 april 2024 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak wel overal een praatje (met mensen die ook zo zijn).
Mensen met een ochtendhumeur vind ik vreselijk.
Stukje spectrum genoteerd.quote:Op maandag 22 april 2024 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik blijf dat bijzonder vinden, mensen die over van alles en nog wat kunnen praten zonder dat het een specifiek doel dient.
Die mensen vinden zichzelf heel interessant.quote:Op maandag 22 april 2024 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik blijf dat bijzonder vinden, mensen die over van alles en nog wat kunnen praten zonder dat het een specifiek doel dient.
Je bent al bijna 21 jaar aardig op weg hier.quote:Op maandag 22 april 2024 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je bent al bijna 21 jaar aardig op weg hier.
Grappig dat ik Fok! juist soms zo zat ben, dat gaat dan weer bijna altijd nergens over.quote:
Bedankt ouwe rukker.quote:Op maandag 22 april 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gefeliciteerd met de beker, onlo.
Dit zijn niet de beste jaren voor onlo jr. om de magie van Amsterdam Zuid-Oost te ontdekken.quote:
CORREDquote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik na 10 dagen nog altijd verkouden en snuit ik bloed uit mijn rechterneusgat.
Hoelang heb ik nog?
Alleen God weet datquote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik na 10 dagen nog altijd verkouden en snuit ik bloed uit mijn rechterneusgat.
Hoelang heb ik nog?
Ik zal het ook even vragen, onlo heeft god al teveel gevraagd met weer een bekertje op zak in rotterdamquote:Op maandag 22 april 2024 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag het even dan
Jullie hebben toch goed contact
23 dagen, 2 uren, 10 minuten en 8 seconden.quote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoelang heb ik nog?
14 mei.quote:Op maandag 22 april 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
23 dagen, 2 uren, 10 minuten en 8 seconden.
Er is een nieuw topic in VBL.quote:Op maandag 22 april 2024 13:29 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Pisces29 gaat door de mangel.
Dagen.quote:
Nee mod van DIG en vers aangestelde mod van OS.quote:Op maandag 22 april 2024 13:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dat die mod van het autootjes rijden forum?
OS wordt een puinhoop.quote:Op maandag 22 april 2024 13:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee mod van DIG en vers aangestelde mod van OS.
'een'quote:Op maandag 22 april 2024 13:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat stamt af van een incident bij haxball.
Zulks een enthousiasme voor je vakantie.quote:
Het is nog zover wegquote:Op maandag 22 april 2024 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een enthousiasme voor je vakantie.
Ik zou je willen adviseren om 10 mei + 13 mei t/m 17 mei 2024 vrij te nemen.quote:Op maandag 22 april 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog zover weg
Heb jij nog plannen van de zomer? Of ben jij er zo 1 die vanmiddag kan zeggen; hey, ik ga morgen op vakantie?
Dit heb je 3 weken geleden ook gevraagd.quote:Op maandag 22 april 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog zover weg
Heb jij nog plannen van de zomer? Of ben jij er zo 1 die vanmiddag kan zeggen; hey, ik ga morgen op vakantie?
"Ik blijf dat bijzonder vinden, mensen die kunnen praten zonder dat het een specifiek doel dient"quote:Op maandag 22 april 2024 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit heb je 3 weken geleden ook gevraagd.
GGMM is nog bezig voor je porseleinen cadeau.quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tyfus, ik zit alweer 20 jaar met dit account op de foks.
Wat deed jij in 2004 buiten FOK!?quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tyfus, ik zit alweer 20 jaar met dit account op de foks.
Werken (lol)quote:Op maandag 22 april 2024 16:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat deed jij in 2004 buiten FOK!?
Je zit echt in een creatieve periode als ik je posts zo leesquote:Op maandag 22 april 2024 18:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een bezigheid uit een vervlogen verleden.
quote:Op maandag 22 april 2024 18:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je zit echt in een creatieve periode als ik je posts zo lees
quote:Op maandag 22 april 2024 18:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je zit echt in een creatieve periode als ik je posts zo lees
Ik vroeg je of je wel eens in Turkije was geweest.quote:Op maandag 22 april 2024 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit heb je 3 weken geleden ook gevraagd.
Oh we tellen alleen de SC.quote:Op maandag 22 april 2024 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeg je of je wel eens in Turkije was geweest.
Ik blijf erbij dat genoteerd je ondertitel moet wordenquote:Op maandag 22 april 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh we tellen alleen de SC.
Genoteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woordle 1039 5/6quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:27 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1039 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟨🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 835 5/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Rambodirk
Goedemorgen.
VERTEL ONS ALLESquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:05 schreef KingRoland het volgende:
Lange mail gekregen die gisteravond is gestuurd
Denk dat ik op mijn flikker heb gekregen boys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel vergeten vandaag. Maar we hebben hem tenminste gedaan![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets ja.Lijkt me nog keurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel vergeten vandaag. Maar we hebben hem tenminste gedaanIk kom nooit in fitness dus zou niet durven zeggen of ik dat kan (DL sowieso niet)
Mocht je van gedachte veranderen dan helpt @Mortaxx jou graagquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me nog keurigIk kom nooit in fitness dus zou niet durven zeggen of ik dat kan (DL sowieso niet)
Ja sorry, ik stond 40-45 minuten in de file.quote:
Aiii. Het is toch vakantie? Wat doen al die mensen op de weg.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik stond 40-45 minuten in de file.
Wel al bijna 4 uur wakker.
Werken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Aiii. Het is toch vakantie? Wat doen al die mensen op de weg.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik stond 40-45 minuten in de file.
Wel al bijna 4 uur wakker.
Robert Anthony De Niro Godquote:
Pak hem aan!quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
@:tong80 die zijn eigen topics weer onder schijt.
Dit is zo'n vermoeiende rubriek.
Weet zijn vrouw/vriendin dit?quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:20 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van @:GGMM op Twitter.
Twitter vandaag uitgespeeld
Wie?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:25 schreef GGMM het volgende:
2 dagen na zijn dramatische afscheid keert @:zoon_john terug
Dat was geen afscheid maar een copypaste van @laforestquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:25 schreef GGMM het volgende:
Ik las zoiets op youtube ja. Erg teleurstellend dat het allemaal een wassen neus is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:25 schreef GGMM het volgende:
Maak je niet druk, ik wil gewoonweg de servers belasten tot mijn abo op is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las zoiets op youtube ja. Erg teleurstellend dat het allemaal een wassen neus is.
Hou ook van jou schatje Xoxoxox.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las zoiets op youtube ja. Erg teleurstellend dat het allemaal een wassen neus is.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik heb daar dan ook spijt van, dat we het zonder condoom hebben gedaan.
One Day al gezien? Echt wat voor jou.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:49 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben op NETFLIX gestart met een serie over acteur Rocco Siffredi (bekend van natuurfilms), ik hou jullie op de hoogte.
De vagijn van mijn wijf, kort nadat ik mijn bierpens heb gevuld met wat prozac en een biertje.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
Spaghetti.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza met kaas, champignons, paprika, ham en salami.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kip, rijstquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Peultjes, hammetje, rijstquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta all’alpekoquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een omeletje ham/kaasquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broodje erbij? Hopelijk heeft het gesmaakt.quote:
Geraspte kaas.quote:
Daar gaan we het morgen over hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:21 schreef Zoon_John het volgende:
Weten jullie al wat jullie morgen eten?
Hoe gaat het met sporten?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar gaan we het morgen over hebben.
Ja.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:21 schreef Zoon_John het volgende:
Weten jullie al wat jullie morgen eten?
@Scrummie Graag jouw mening over het feit dat onlogisch dit soort dingen post omdat hij daar blijkbaar lol om heeft.quote:
Ik heb hier geen woorden voor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie Graag jouw mening over het feit dat onlogisch dit soort dingen post omdat hij daar blijkbaar lol om heeft.
Erger dan een poep-topic?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden voor.
Dit is minder dan minderwaardig.
Hoe gaat het hier?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
@:kingroland kijk eens wie er is!
Je bent altijd welkom maatquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is altijd weer opnieuw thuiskomen
Toch knap dat je dat hebt onthoudenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:33 schreef Bezsen het volgende:
Mijn favoriete katholieke Surinamer @:DonRaja is in the building!!
De neger van twee bij twee is er weerquote:
Hey rooie ♡quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De neger van twee bij twee is er weer
quote:Op woensdag 24 april 2024 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen niet schrikken, Nederland is vanaf nu een wintersport land.
Mijn autisme waardeert dat je dit tijdig meldt maatquote:Op woensdag 24 april 2024 09:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1040 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 836 4/6
⬛🟩⬛🟩🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
@:scrummie @:rambodirk
Vanwege omstandigheden ben ik vandaag helaas niet in staat de lunch te verzorgen, daarom wijs ik @:scrummie aan om deze eervolle taak van mij over te nemen.
Ja, is een beetje alsof ik voor een concert van de Rolling Stones betaal, en ik vervolgens Sugar Lee Hooper krijg voorgeschoteld.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1040 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 836 4/6
⬛🟩⬛🟩🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Vanwege omstandigheden ben ik vandaag helaas niet in staat de lunch te verzorgen, daarom wijs ik @:scrummie aan om deze eervolle taak van mij over te nemen.
Chevycapricequote:Op woensdag 24 april 2024 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat user @:Chevycaprice vanaf nu die hard ski fan is.
Zijn postcount gaat ook omhoog. Vraag me af wat er aan de hand is. Vriend Chevyquote:Op woensdag 24 april 2024 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chevycaprice
laatste bezoek: 1 minuut, 25 seconden geleden.
Vind je het gek als je zo laat komt. De meeste denken al aan hun dinerquote:Op woensdag 24 april 2024 12:13 schreef Zoon_John het volgende:
Weinig animo wanneer user scrummie de lunch verzorgt.
Wat gaan we doen voor het diner, avgtje? Ik zit te denken aan Cevapici met djuvec rijst of kip jambalaya.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vind je het gek als je zo laat komt. De meeste denken al aan hun diner
Het is niet nodig om racistisch te worden, niks mis met de oosterse keuken.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:59 schreef GGMM het volgende:
Bedankt @:scrummie, ik heb zeer positieve reacties gehad over de lunch
Al kan dat er ook mee te maken hebben dat @:zoon_john en zijn 'aparte luchtjes' niet aanwezig waren.
Hoe gaat het afvallen?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:02 schreef Zoon_John het volgende:
user @:ggmm zijn horizon reikt niet verder dan de AVG-maaltijden.
Twee hele kilo's kwijt. Ik eet 2x per dag en doe nog steeds intermediate fasting, Bradge had daar ook succes mee, en het werkt gewoon.quote:
Djuvec?quote:Op woensdag 24 april 2024 12:45 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat gaan we doen voor het diner, avgtje? Ik zit te denken aan Cevapici met djuvec rijst of kip jambalaya.
Hallo forumgebruikster @Pisces29quote:Op woensdag 24 april 2024 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Djuvec?
Ik las Dudek, Djokovic en Tadic.
Bradge en succes met afvallenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:04 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Twee hele kilo's kwijt. Ik eet 2x per dag en doe nog steeds intermediate fasting, Bradge had daar ook succes mee, en het werkt gewoon.
Ik kom doorweekt thuis, heb het koud en ben een beetje over de zeik dat Liverpool heeft gebeld.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Hoe is de leef?
@Elan zal er geen nacht minder om slapen. Die behoudt te allen tijde een rechte rug.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:26 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan krijgt weer de wind van voren in NWS.
Zo naar huis. Even koken voor jr. en naar de voetbaltraining.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom doorweekt thuis, heb het koud en ben een beetje over de zeik dat Liverpool heeft gebeld.Wel te verwachten natuurlijk, maar toch.
Hoe is de leef daar?
Krijgt Onlo junior dan ook steeds dat vaste menu of kook je 2 verschillende dingen?quote:Op woensdag 24 april 2024 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo naar huis. Even koken voor jr. en naar de voetbaltraining.
Uiteraard verklap ik nog niet wat er op het menu staat. Ik wacht braaf op @:Drizzt
Ja.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgt Onlo junior dan ook steeds dat vaste menu of kook je 2 verschillende dingen?
Genoteerd.quote:
Djuvec rijstquote:Op woensdag 24 april 2024 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Djuvec?
Ik las Dudek, Djokovic en Tadic.
Oke dan ik ookquote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pizza pollo en tiramisuquote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Agvquote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poké bowlquote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe gaat het met de opleiding, goed hoop ik?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik ben heel druk de komende tijd, maar wie weet!
Ik mis de tijd dat ggmm verhalen had over z'n mbo2 klasgenotenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de opleiding, goed hoop ik?
Poké bowlquote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat, Jos Brinkie en een broodje kroket.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
tsja tijdens de interlands vonden ze wieffer heel goed spelen, toen nam ik het feyenoordtopic minder serieus.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Die verheerlijking van Arne Slot in het Feyenoordtopic neemt ietwat lachwekkende proporties aan.
Wel weer gelachen hoor.
Iemand suggereerde om bij Liverpool met Timber en Wieffer te gaan spelen. Dan duren de avonturen van Arend Martijn in Engeland niet lang.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja tijdens de interlands vonden ze wieffer heel goed spelen, toen nam ik het feyenoordtopic minder serieus.
Ik heb slotgeniet.gif al gebookmarked voor de k²klappen die Feyenoord volgend jaar in de Champions League gaat krijgen.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand suggereerde om bij Liverpool met Timber en Wieffer te gaan spelen. Dan duren de avonturen van Arend Martijn in Engeland niet lang.
Jij hebt er duidelijk geen vertrouwen in dat Feyenoord een goede trainer weet te strikken.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb slotgeniet.gif al gebookmarked voor de k²klappen die Feyenoord volgend jaar in de Champions League gaat krijgen.
Ik hoop op Alfred Schreuder.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen vertrouwen in dat Feyenoord een goede trainer weet te strikken.
Jammer dat ik er niet bij was.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat ggmm verhalen had over z'n mbo2 klasgenoten
0 uit 6 weer?quote:Op woensdag 24 april 2024 18:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb slotgeniet.gif al gebookmarked voor de k²klappen die Feyenoord volgend jaar in de Champions League gaat krijgen.
Zolang jij maar wel serieus genomen wordt toch? Van achter...quote:Op woensdag 24 april 2024 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja tijdens de interlands vonden ze wieffer heel goed spelen, toen nam ik het feyenoordtopic minder serieus.
Boelerquote:Op woensdag 24 april 2024 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang jij maar wel serieus genomen wordt toch? Van achter...
Goedenavond boelerquote:Op woensdag 24 april 2024 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon homo genoemd wilde worden. Maar ok, goedenavond boeler.
Wat zijn dit voor praatjes?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan het feit dat jij nog steeds mijn Tokio Hotel CDs te leen hebt. Wanneer krijg ik ze terug?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik faciliteer 1 van zijn vele acts.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor praatjes?
Que?quote:Op woensdag 24 april 2024 23:30 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan het feit dat jij nog steeds mijn Tokio Hotel CDs te leen hebt. Wanneer krijg ik ze terug?
Ben de ge een homo ofwa?quote:Op woensdag 24 april 2024 23:30 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan het feit dat jij nog steeds mijn Tokio Hotel CDs te leen hebt. Wanneer krijg ik ze terug?
Gefeliciteerd makker. Ga je nu nog trakteren, op een abo bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1041 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
OEI OEI OEI
Woordle6 837 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛🟩🟨🟨🟨
🟨🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
@:oriente
Gefeliciteerd makker
En in ander nieuws: Ik heb gisteren een examen gehad en vandaag mijn cijfer teruggekregen en ik ben geslaagd(een 7,9, geen 5,5 dit keer)
Lekker maat.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1041 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
OEI OEI OEI
Woordle6 837 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛🟩🟨🟨🟨
🟨🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Gefeliciteerd makker
En in ander nieuws: Ik heb gisteren een examen gehad en vandaag mijn cijfer teruggekregen en ik ben geslaagd(een 7,9, geen 5,5 dit keer)
Dat wilde ik doen, maar @Oriente heeft al een aboquote:Op donderdag 25 april 2024 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Ga je nu nog trakteren, op een abo bijvoorbeeld?
Bijna goed.quote:
Ongelooflijke schooier dat je er bentquote:Op donderdag 25 april 2024 08:30 schreef Caland het volgende:
Ik zie opeens allemaal reclame op FOK!
@:ggmm @:yvonne @:onlogisch @:knetterkrankjorum hoe gaan we dit oplossen?
Wtfquote:Op donderdag 25 april 2024 08:18 schreef KingRoland het volgende:
Goedemorgen vrienden en @:onlogisch
Gefeliciteerd @Orientequote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef Oriente het volgende:
Je premium abonnement verloopt op 25-04
JA LEUK OP MIJN VERJAARDAG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op donderdag 25 april 2024 10:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd @:Oriente
En gecondoleerd met het verlopen van je abonnement.
Het moet een verwarrende, emotionele dag voor je zijn met al die vreugde en dat verdriet tegelijkertijd.Klaas gebruikt die enter ook altijd zo lekker royaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij inmiddels al wat geboekt?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wtfquote:Op donderdag 25 april 2024 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klaas gebruikt die enter ook altijd zo lekker royaal.![]()
Heb jij inmiddels al wat geboekt?
[ Bericht 14% gewijzigd door Salina op 25-04-2024 10:58:52 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Mooie haiku!quote:Op donderdag 25 april 2024 10:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Wtf
vergelijk jij mij
nou met
klaas ???
Nee dit kan niet. Dit kan écht niet.
of nou ja, misschien is die vergelijking toch wel terecht eigenlijk
onze hersenen werken gewoon sneller
het zit allemaal in ons brein
Mij vat ie niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje enteren. Beetje EDITEN.
Hopelijk heeft moderator Onlogisch dit gezien.
Gefeliciteerd, GGMM daar gaan we samen eentje op drinken.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1041 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
OEI OEI OEI
Woordle6 837 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛🟩🟨🟨🟨
🟨🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Gefeliciteerd makker
Bedank, dat lijkt me nou ontzettend gezelligquote:Op donderdag 25 april 2024 11:36 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, GGMM daar gaan we samen eentje op drinken.
Komt goed, ik begin ook aan een nieuwe baan en moet een master gaan volgen. Maar van de zomer, vinden we vast tijd boezemvriend.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedank, dat lijkt me nou ontzettend gezellig
Ik ben wel heel druk de komende tijd
2 pistoletjes avocado.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:00 schreef Zoon_John het volgende:
Wat gaan jullie doen wat betreft lunch?
Tag me gewoon voortaan.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje enteren. Beetje EDITEN.
Hopelijk heeft moderator Onlogisch dit gezien.
quote:Op donderdag 25 april 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tag me gewoon voortaan.
Bedankt.
Jwt.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
@:Onlogisch klikt alle mentions weg.
quote:Op donderdag 25 april 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tag me gewoon voortaan.
Bedankt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees sporadisch de mentions. De meeste druk ik ook gewoon weg
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:29 schreef onlogisch het volgende:
@:Nova als een waar forumbeest heb ik zojuist 13 mentions weggeklikt
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had 19 mentions. Alle 19 weggeklikt
Woordle 1041 3/6quote:Op donderdag 25 april 2024 09:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1041 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
OEI OEI OEI
Woordle6 837 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛🟩🟨🟨🟨
🟨🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Gefeliciteerd makker
Ik waardeer dit wel. Gewaagde move, maar na 25 mentions ben ik het ook wel zatquote:
Zeg het je wel eerlijk Yvonne, sommige mentions die ik krijg van bepaalde users dan denk ik van mention mij niet, en krijg lekker de griep.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik waardeer dit wel. Gewaagde move, maar na 25 mentions ben ik het ook wel zat
Ik doe patat met een milkshake-gezondquote:Op donderdag 25 april 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
er wordt ook niet echt geclaimd dat hij ineens gezond zou zijn, lijkt mijquote:Op donderdag 25 april 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe patat met een milkshake-gezond
(dit is niet waar, ik wilde alleen even een statement maken dat dingen niet opeens gezond worden als er 'gezond' achter zet)
Ik eet avg.
Heb je gezien dat iemand je liedje gevonden heeft?quote:
Zojuist. Dank je welquote:Op donderdag 25 april 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je gezien dat iemand je liedje gevonden heeft?
Dat wordt heel lastig als je me mentiontquote:Op donderdag 25 april 2024 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb zojuist een pizza besteld. Hopelijk gaat dit geruisloos aan @:GGMM voorbij
Ik ben groot fan van horrorfilmsquote:Op donderdag 25 april 2024 23:09 schreef yvonne het volgende:
GGMM in F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLX @:GGMM
Wat is deze meuk?
Waar kijk je dat?!
Of liever, waarom?
Waar staat deze? Netflix?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van horrorfilms
Nou, dat mag toch
Dag lieverd!!! Dat is lang geleden!quote:
Zeker, ben weer een beetje thuisquote:Op donderdag 25 april 2024 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag lieverd!!! Dat is lang geleden!
Gratisquote:Op donderdag 25 april 2024 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee via een gratis streamingdienst genaamd YIFY
Oeh ja, vooral redactie sport was een groot succesquote:Op donderdag 25 april 2024 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer tijd om mod te worden dan
En redactie sport
Eensch.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer tijd om mod te worden dan
En redactie sport
Nah, Yvonne heeft de mijne bewaard. Ik mocht het land niet eens uit.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die worden vernietigd als je de crew verlaat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2024 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nah, Yvonne heeft de mijne bewaard. Ik mocht het land niet eens uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |