quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja helemaal mee eens. Lijkt mij een heel aardige man.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Akash is een aardige gast. Vervelende jeugd gehad, heel jammer.
Toffe ventquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Wat gaan we met bepaalde toffe mensen altijd eensgezind in dit topic door. Net als die chauffeur.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Roodquote:
Klopt, was even langs een jarige.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer dat @:Sapstengel niet mee kijkt (denk ik?)
Nouja het is niet dat ik iedereen zou doen of met iedereen een relatie wil. Leuk kan ook gewoon leuk gezelschap zijn. Ben wat betreft relaties best kritisch en ook geen hedonist ofzo die op tinder zit te swipen om zijn zak te legen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij elke aflevering wel 1 of 2 leuk, ik vind het knap
oefquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:07 schreef Sapstengel het volgende:
die op tinder zit te swipen om zijn zak te legen.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
Dacht even dat de post van @:MizzezAmy over die roodharige yogadocente ging, want die is wel het type weird wat ik leuk vind. Alleen jammer dat ze coach wil worden, daar zijn er al teveel van. Janna is niet echt mijn type als ik eerlijk ben.
Wat betreft uiterlijk niet echt mijn type en juist omdat ze een lief meisje is. Bij sommigen is het nog wel een beetje "stille wateren hebben diepe gronden" maar zij komt echt over als de onschuld zelve en dat is niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat is er mis met Jannah? De meest rare types zijn, ok en dit lieve meisje opeens niet?
Haha ok, geen onschuldige meisjes voor jou, eigenlijk wist ik dat wel een beetje. Naja hoop dat er een lief iemand op Jannah gereageerd heeft.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat betreft uiterlijk niet echt mijn type en juist omdat ze een lief meisje is. Bij sommigen is het nog wel een beetje "stille wateren hebben diepe gronden" maar zij komt echt over als de onschuld zelve en dat is niet echt mijn ding.
Ja ze heeft wel iets aandoenlijks dus hoop het ook. Zit geen kwaad in volgens mij.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ok, geen onschuldige meisjes voor jou, eigenlijk wist ik dat wel een beetje. Naja hoop dat er een lief iemand op Jannah gereageerd heeft.
Ik keek eerst naar het uiterlijk en dit oogt toch niet als Oostblok joh. Hakenneus en zwarte ogen.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je accent radar is nu al kapot en we zijn net 1 min. onderweg.
stukje anti-semitisme in het First Dates topicquote:Op woensdag 24 april 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek eerst naar het uiterlijk en dit oogt toch niet als Oostblok joh. Hakenneus en zwarte ogen.
Joodse kop kan het ook zijn jaquote:Op woensdag 24 april 2024 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komen ook veel Joden uit Rusland.
Niet echt warme bad neequote:Op woensdag 24 april 2024 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
stukje anti-semitisme in het First Dates topic
Laat ik maar niet happen.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
stukje anti-semitisme in het First Dates topic
God's Gift to Womenquote:
En waar plaats je hockeyhoofd?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:34 schreef RipCity het volgende:
Machinistenhoofd is zelfde als radio hoofd.
Wou zeggen, ze matchen qua uiterlijk wel...quote:Op woensdag 24 april 2024 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang het met de ander matched vind ik het prima
Qua dialect 100% Hoornquote:
Bij Britt vind ik het wel vertederend. Bij 99.99% andere mensen uit die regio is het afschuwelijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Komt ze uit Purmerend? Ze praat als Britt
Waarom praat ze dan als een boerin?quote:
GRUN is topquote:Op woensdag 24 april 2024 19:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij Britt vind ik het wel vertederend. Bij 99.99% andere mensen uit die regio is het afschuwelijk.
Ik zit deze week in Groningen tho voor Hveen-psv en hier is het ook niet veel soeps. Jij als mede-dialect hater zou hier niet overleven
quote:Op woensdag 24 april 2024 19:39 schreef RipCity het volgende:
Doe deze gast een rode neus op en hij ziet er ook uit als clown bij circus Renz.
Ze ziet Victor niet staanquote:Op woensdag 24 april 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
“Hey goeie avond”
Mevrouw is wel vol van zichzelf
“Thaaaanks”
Mooi moment om in te hakenquote:Op woensdag 24 april 2024 19:43 schreef DKUp het volgende:
Wat ontzettend interessant al die namen van landen opnoemen
Pottensportquote:
Hoornquote:Op woensdag 24 april 2024 19:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is dit een dialect of een stukje beperking?
Gristenen vooralquote:Op woensdag 24 april 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Homo’s, lesbiennes en biseksuelen voornamelijk
Grumpy Jan Harmquote:Op woensdag 24 april 2024 19:44 schreef Haags het volgende:
De mondhoeken van Jan Harm hangen lager dan de tieten van de vrouw tegenover hem.
Geen 1 likeable persoon nog. Misschien om 8uur.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ik sluit aan.
Aparte mensen zie ik
Kerk en korfbal.quote:
Beperking genoteerd.quote:
Jij hebt hem toch ook rollend?quote:
Oh laat maar dan.quote:
Zien eruit als vriendenquote:Op woensdag 24 april 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Nette haais, lijken wel goed gematcht.
LEUHEEUUUUUUUKKKKKquote:Op woensdag 24 april 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
Hij praat een beetje als Rogier van Paleis voor een Prikkie
Dat jullie dat allemaal kijken.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Wat een prachtig kastje Frank, wat LEEEEEEEEUUUUUUUUUUHHHHHHHHHK!”
Is leuk joh. Dat soort karakters maakt een land mooi. Beter dan die middelmoot van talkshows met Sophie Hilbrandquote:
Nog nooit gezien en dat hou ik maar zo.quote:
De mens is niet verantwoordelijk voor zijn daden en geluk?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tja…minste wat Hij kan doen. Hij helpt je ook de ellende in.
Nee. Alles is voorbestemd.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De mens is niet verantwoordelijk voor zijn daden en geluk?
Wat onvriendelijk Alp.quote:
Ah kan er zo vaak om lachenquote:
Genoteerdquote:Op woensdag 24 april 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil graag de I LOVE YOU SO MUCH
En als desert de YOU MAKE ME DREAMY
Financieel ook vaak jaquote:Op woensdag 24 april 2024 19:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tja…minste wat Hij kan doen. Hij helpt je ook de ellende in.
Zou je moderator Onlogisch een mention willen geven? Die zou dat fijn vinden.quote:
Ben je sarcastisch?quote:
@onlogisch klikt alle mentions weg maar als je er op staat dan doe ik dat. Genoteerd.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je moderator Onlogisch een mention willen geven? Die zou dat fijn vinden.
Zoooo 1980quote:Op woensdag 24 april 2024 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
@:GGMM heb jij ook een brief aan je ouders geschreven toen je uit de kast kwam?
Allemaal joodse kids. Stukje compensatie voor 40-45.quote:
Allemaal cda-christendomquote:Op woensdag 24 april 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
Zij gelooft ook in GOD
Twee moeders
Donor vader heeft iedereen bezwangerd
Leuk verhaal
weer eens wat nieuwsquote:Op woensdag 24 april 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Lichtelijk onverzorgd. Hmm dat zou niet direct mijn type zijn.
Dat dan weer wel.quote:
Of is Sapstengel hem?quote:
Hij komt me wel bekend voor, maar ken hem niet persoonlijk. Wel opvallende verschijning dus vast ergens een keer in een alternatieve kroeg ofzo gezien en daarom bijgebleven.quote:
Lees homo salsa barretjequote:Op woensdag 24 april 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij komt me wel bekend voor, maar niet persoonlijk. Wel opvallende verschijning dus vast ergens een keer in een alternatieve kroeg ofzo gezien.
Als je er nog meer kinderen mee produceert wel denk ik?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als je dan gelovig bent, zou je dan mogen aanpappen met een vrouw met 4 kinderen van 2 mannen?
quote:
Ik hoop dat hij haar hart niet breektquote:
Het is een schatjequote:
Denk eerder andersomquote:Op woensdag 24 april 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij haar hart niet breekt
Ze komt wel schattig over ja maar dat is niet perse een plusquote:Op woensdag 24 april 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een schatje
Uit Amstelveen of all places
Alleen is het een haaiquote:
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ze komt wel schattig over ja maar dat is niet perse een plus
quote:
Biseksueel dan maarquote:
Vreemde match ook. Een soort 40 year old virgin met één die al 4 kinderen heeft. Gelukkig durfte hij nee te zeggen.quote:
Ik geef hem geen ongelijkquote:
Eens hoorquote:Op woensdag 24 april 2024 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vreemde match ook. Een soort 40 year old virgin met één die al 4 kinderen heeft. Gelukkig durfte hij nee te zeggen.
De hand van God!quote:Op woensdag 24 april 2024 20:12 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat wordt weer trekken aan zichzelf voorlopig
nu.nl, FOK! etc.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ja je kunt geen nieuws kijken zonder tv
Is ook zo, en kan me best voorstellen dat het lastig was voor sommige mensen. Maarja ik ben een fokker dus zat voor corona ook elke avond al op de zolderkamer WoW te spelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja, echt veel kanten kon je niet op
Ze is niet zo likeablequote:Op woensdag 24 april 2024 20:14 schreef RipCity het volgende:
Jij zou het graag willen he??
Kutwijf hoe ze dat zegt.
1.50m oogt altijd vreemd naast langerquote:Op woensdag 24 april 2024 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Vreemde bouw. Of komt het door die hoog opgetrokken broek.
Kan dat ook zonder partner?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij lijkt mij type die stiekem naar een swingersparty gaat
Oh 1.50 is niet zo gek. Bedoelde meer de waist area en leek alsof ze een soort fupa had.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1.50m oogt altijd vreemd naast langer
Een wat?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh 1.50 is niet zo gek. Bedoelde meer de waist area en leek alsof ze een soort fupa had.
Ik Google dit evenquote:Op woensdag 24 april 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh 1.50 is niet zo gek. Bedoelde meer de waist area en leek alsof ze een soort fupa had.
En nu moet je het menenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |