quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja helemaal mee eens. Lijkt mij een heel aardige man.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Akash is een aardige gast. Vervelende jeugd gehad, heel jammer.
Toffe ventquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Wat gaan we met bepaalde toffe mensen altijd eensgezind in dit topic door. Net als die chauffeur.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
Roodquote:
Klopt, was even langs een jarige.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer dat @:Sapstengel niet mee kijkt (denk ik?)
Nouja het is niet dat ik iedereen zou doen of met iedereen een relatie wil. Leuk kan ook gewoon leuk gezelschap zijn. Ben wat betreft relaties best kritisch en ook geen hedonist ofzo die op tinder zit te swipen om zijn zak te legen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij elke aflevering wel 1 of 2 leuk, ik vind het knap
oefquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:07 schreef Sapstengel het volgende:
die op tinder zit te swipen om zijn zak te legen.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
Dacht even dat de post van @:MizzezAmy over die roodharige yogadocente ging, want die is wel het type weird wat ik leuk vind. Alleen jammer dat ze coach wil worden, daar zijn er al teveel van. Janna is niet echt mijn type als ik eerlijk ben.
Wat betreft uiterlijk niet echt mijn type en juist omdat ze een lief meisje is. Bij sommigen is het nog wel een beetje "stille wateren hebben diepe gronden" maar zij komt echt over als de onschuld zelve en dat is niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat is er mis met Jannah? De meest rare types zijn, ok en dit lieve meisje opeens niet?
Haha ok, geen onschuldige meisjes voor jou, eigenlijk wist ik dat wel een beetje. Naja hoop dat er een lief iemand op Jannah gereageerd heeft.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat betreft uiterlijk niet echt mijn type en juist omdat ze een lief meisje is. Bij sommigen is het nog wel een beetje "stille wateren hebben diepe gronden" maar zij komt echt over als de onschuld zelve en dat is niet echt mijn ding.
Ja ze heeft wel iets aandoenlijks dus hoop het ook. Zit geen kwaad in volgens mij.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ok, geen onschuldige meisjes voor jou, eigenlijk wist ik dat wel een beetje. Naja hoop dat er een lief iemand op Jannah gereageerd heeft.
Ik keek eerst naar het uiterlijk en dit oogt toch niet als Oostblok joh. Hakenneus en zwarte ogen.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je accent radar is nu al kapot en we zijn net 1 min. onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |