quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wat ik zeg, dat doe ik.quote:
Ik ben wel toe aan veel matchesquote:
En de beste biefstuk ben je snel klaar mee wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hij vindt biefstuk moeilijk
Hij heeft geen geduld met koken
Dahmer?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:51 schreef Poefbank het volgende:
Jesper is zo’n figuur waar later ineens een netflixdocu komt vanwege zijn gruwelijkheden
K snap hun functie nooit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Tough out there
Zwart witte dunks
Content marketeer
Wordt moeilijk zonder fotoquote:
Heftigquote:
Ik ook niet.quote:
Kun je dit duiden?quote:
Goedenavond Onlo.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nu ook. Misschien helpt dit bij @:Pisces29 @:Wereldgozer
Hallo @onlogischquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nu ook. Misschien helpt dit bij @:Pisces29 @:Wereldgozer
VBL (SC) Anonymousquote:
De tieners zijn vaak nog thuiswonendquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
"woon je thuis?"
Domme vraag altijd, waar denk je dan, op straat?
Tussen mijn burenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
"woon je thuis?"
Domme vraag altijd, waar denk je dan, op straat?
Ik snap die hele uitdrukking niet, je woont toch altijd thuis? Ook wanneer je op jezelf woont.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De tieners zijn vaak nog thuiswonend
Nu klink je als @D.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik snap die hele uitdrukking niet, je woont toch altijd thuis? Ook wanneer je op jezelf woont.
Wat een walgelijke tv hé.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Krijgt hij geen piano. Oh daar komt ie al.
quote:
Friendzone(d)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Zes maanden daten zonder het een relatie te willen noemen
Come on
Ja ik vink ze alle drie af. Lullig van je.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou het gewoon rauw.
Hou het oprecht.
Met je piano
'dan zit er gelijk zo'n stempel op'quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Zes maanden daten zonder het een relatie te willen noemen
Come on
ofquote:
We wijzen naar de TTquote:
Sinds ik die film met die hond gezien ben ik weer fan van huskies.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Trendhond
De Obama hond is aan de kant gezet voor de Inu
Op elke straat 2
Hoe vertel je dat je hier elke dag meeleest zonder dit te zeggenquote:
Gewoon bijwerking van haar figuur.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds ik die film met die hond gezien ben ik weer fan van huskies.
Dramaqueensquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds ik die film met die hond gezien ben ik weer fan van huskies.
Doorrijdenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Hij had ook Giessendam moeten zeggen?
Ik lees sporadisch de mentions. De meeste druk ik ook gewoon wegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vertel je dat je hier elke dag meeleest zonder dit te zeggen
Ik zoek geen stukje zendtijdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:00 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer zien we jou bij First Dates @:Pisces29 ?
Mijn bijdrages lees je wel allemaal hé?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees sporadisch de mentions. De meeste druk ik ook gewoon weg
Confirmedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees sporadisch de mentions. De meeste druk ik ook gewoon weg
JAquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:06 schreef Haags het volgende:
Met d´r kont zit ze bijna in de keuken. Lekker man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:07 schreef onlogisch het volgende:
Of ze hobbies heeft?Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:06 schreef Haags het volgende:
Met d´r kont zit ze bijna in de keuken. Lekker man.
Ik vind hem ook wel leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spoiler-alert ; het is het favoriete gifje van muskusboktor57
Je leert meer dan je denkt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Wist niet dat er een G in het woord sport zat.
Sporgt.
In Brabant wel. Daar is het ook worgdt ipv wordtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Wist niet dat er een G in het woord sport zat.
Sporgt.
Je bent zelf leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, die rijdt meteen naar de sexclubquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Beter via de moskee wat regelen, alleen zijn ze dan niet blond.
JAquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou eens op met dat 'is'. Het is eens.
Die meid he, lijkt alsof ze voorbij de overgang is. Soms kunnen dikke vrouwen ook geen kinderen krijgen omdat hun hormonen door de dikheid niet in balans zijn.quote:
Geen drie kussen, geen ‘is’, nog meer dingen voor je?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou eens op met dat 'is'. Het is eens.
Al die IVF wijven zijn mokerdikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die meid he, lijkt alsof ze voorbij de overgang is. Soms kunnen dikke vrouwen ook geen kinderen krijgen omdat hun hormonen door de dikheid niet in balans zijn.
De keuken heeft hij voor de zekerheid erbij geplaktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:11 schreef onlogisch het volgende:
Sorry, maar je past er niet helemaal op
Alles wat deze chick zegt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen drie kussen, geen ‘is’, nog meer dingen voor je?
Dat is correct, geldt ook voor mokerdunne.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die meid he, lijkt alsof ze voorbij de overgang is. Soms kunnen dikke vrouwen ook geen kinderen krijgen omdat hun hormonen door de dikheid niet in balans zijn.
Weer wat geleerd.quote:Engelen getallen zijn getallen die gebruikt worden door de engelen om met ons te kunnen communiceren.
ZELFS DAT NIETquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Bart trekt het niet maar kan er best een keer op
Ik sla hem af, Joopquote:
Niet van je verwachtquote:
Best vredelievend toch?quote:
quote:
Nee niet echt.quote:
Ciaoquote:
Is dit een hint mbt de dates van vanavond?quote:
Moordend leuk?quote:Op maandag 6 maart 2023 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit een hint mbt de dates van vanavond?
Soms. Maar nu zit ik op m’n Appeltje.quote:
Altijd Applequote:Op maandag 6 maart 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms. Maar nu zit ik op m’n Appeltje.
Schuif lekker aan in het badquote:
quote:
Wolkje parfum?quote:
Heftig begin van de week om te zien wie de eckte kijkers zijnquote:
Hugo Boss?quote:
Hij neemt wel een pinot in plaats van zoete witte wijn.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heftig begin van de week om te zien wie de eckte kijkers zijn
Omdat ze geen echte vrouw zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zijn transmannen meer overdreven gekleed dan een ''normale'' vrouw
Nou nou nouquote:
Minder ik, meer wijquote:Op maandag 6 maart 2023 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is de dienstplicht generatie waar het CDA het over heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |