ofquote:
We wijzen naar de TTquote:
Sinds ik die film met die hond gezien ben ik weer fan van huskies.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Trendhond
De Obama hond is aan de kant gezet voor de Inu
Op elke straat 2
Hoe vertel je dat je hier elke dag meeleest zonder dit te zeggenquote:
Gewoon bijwerking van haar figuur.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds ik die film met die hond gezien ben ik weer fan van huskies.
Dramaqueensquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds ik die film met die hond gezien ben ik weer fan van huskies.
Doorrijdenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Hij had ook Giessendam moeten zeggen?
Ik lees sporadisch de mentions. De meeste druk ik ook gewoon wegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vertel je dat je hier elke dag meeleest zonder dit te zeggen
Ik zoek geen stukje zendtijdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:00 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer zien we jou bij First Dates @:Pisces29 ?
Mijn bijdrages lees je wel allemaal hé?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees sporadisch de mentions. De meeste druk ik ook gewoon weg
Confirmedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees sporadisch de mentions. De meeste druk ik ook gewoon weg
JAquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:06 schreef Haags het volgende:
Met d´r kont zit ze bijna in de keuken. Lekker man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:07 schreef onlogisch het volgende:
Of ze hobbies heeft?Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:06 schreef Haags het volgende:
Met d´r kont zit ze bijna in de keuken. Lekker man.
Ik vind hem ook wel leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spoiler-alert ; het is het favoriete gifje van muskusboktor57
Je leert meer dan je denkt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Wist niet dat er een G in het woord sport zat.
Sporgt.
In Brabant wel. Daar is het ook worgdt ipv wordtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Wist niet dat er een G in het woord sport zat.
Sporgt.
Je bent zelf leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, die rijdt meteen naar de sexclubquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Beter via de moskee wat regelen, alleen zijn ze dan niet blond.
JAquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou eens op met dat 'is'. Het is eens.
Die meid he, lijkt alsof ze voorbij de overgang is. Soms kunnen dikke vrouwen ook geen kinderen krijgen omdat hun hormonen door de dikheid niet in balans zijn.quote:
Geen drie kussen, geen ‘is’, nog meer dingen voor je?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou eens op met dat 'is'. Het is eens.
Al die IVF wijven zijn mokerdikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die meid he, lijkt alsof ze voorbij de overgang is. Soms kunnen dikke vrouwen ook geen kinderen krijgen omdat hun hormonen door de dikheid niet in balans zijn.
De keuken heeft hij voor de zekerheid erbij geplaktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:11 schreef onlogisch het volgende:
Sorry, maar je past er niet helemaal op
Alles wat deze chick zegt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen drie kussen, geen ‘is’, nog meer dingen voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |