Any time, any day.quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Waarom bestaan er mensen die gewoon zonder probleem een uur lang kunnen lullen
Op de maandagochtend!
Die mensen zouden verboden moeten worden.quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Op de maandagochtend!
Dan blijven er alleen mannen overquote:Op maandag 22 april 2024 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die mensen zouden verboden moeten worden.
quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Op de maandagochtend! In de ochtend!
Heel vermoeiend maat, heel vermoeiend. Ik ben blij dat we hier gewoon typen.quote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef GGMM het volgende:
Op de maandagochtend!
Ik maak wel overal een praatje (met mensen die ook zo zijn).quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 17:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Je kale zuster op een driewieler, @:RamboDirk
Ik blijf dat bijzonder vinden, mensen die over van alles en nog wat kunnen praten zonder dat het een specifiek doel dient.quote:Op maandag 22 april 2024 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak wel overal een praatje (met mensen die ook zo zijn).
Mensen met een ochtendhumeur vind ik vreselijk.
Stukje spectrum genoteerd.quote:Op maandag 22 april 2024 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik blijf dat bijzonder vinden, mensen die over van alles en nog wat kunnen praten zonder dat het een specifiek doel dient.
Die mensen vinden zichzelf heel interessant.quote:Op maandag 22 april 2024 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik blijf dat bijzonder vinden, mensen die over van alles en nog wat kunnen praten zonder dat het een specifiek doel dient.
Je bent al bijna 21 jaar aardig op weg hier.quote:Op maandag 22 april 2024 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je bent al bijna 21 jaar aardig op weg hier.
Grappig dat ik Fok! juist soms zo zat ben, dat gaat dan weer bijna altijd nergens over.quote:
Bedankt ouwe rukker.quote:Op maandag 22 april 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gefeliciteerd met de beker, onlo.
Dit zijn niet de beste jaren voor onlo jr. om de magie van Amsterdam Zuid-Oost te ontdekken.quote:
CORREDquote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik na 10 dagen nog altijd verkouden en snuit ik bloed uit mijn rechterneusgat.
Hoelang heb ik nog?
Alleen God weet datquote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik na 10 dagen nog altijd verkouden en snuit ik bloed uit mijn rechterneusgat.
Hoelang heb ik nog?
Ik zal het ook even vragen, onlo heeft god al teveel gevraagd met weer een bekertje op zak in rotterdamquote:Op maandag 22 april 2024 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag het even dan
Jullie hebben toch goed contact
23 dagen, 2 uren, 10 minuten en 8 seconden.quote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoelang heb ik nog?
14 mei.quote:Op maandag 22 april 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
23 dagen, 2 uren, 10 minuten en 8 seconden.
Er is een nieuw topic in VBL.quote:Op maandag 22 april 2024 13:29 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Pisces29 gaat door de mangel.
Dagen.quote:
Nee mod van DIG en vers aangestelde mod van OS.quote:Op maandag 22 april 2024 13:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dat die mod van het autootjes rijden forum?
OS wordt een puinhoop.quote:Op maandag 22 april 2024 13:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee mod van DIG en vers aangestelde mod van OS.
'een'quote:Op maandag 22 april 2024 13:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat stamt af van een incident bij haxball.
Zulks een enthousiasme voor je vakantie.quote:
Het is nog zover wegquote:Op maandag 22 april 2024 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een enthousiasme voor je vakantie.
Ik zou je willen adviseren om 10 mei + 13 mei t/m 17 mei 2024 vrij te nemen.quote:Op maandag 22 april 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog zover weg
Heb jij nog plannen van de zomer? Of ben jij er zo 1 die vanmiddag kan zeggen; hey, ik ga morgen op vakantie?
Dit heb je 3 weken geleden ook gevraagd.quote:Op maandag 22 april 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog zover weg
Heb jij nog plannen van de zomer? Of ben jij er zo 1 die vanmiddag kan zeggen; hey, ik ga morgen op vakantie?
"Ik blijf dat bijzonder vinden, mensen die kunnen praten zonder dat het een specifiek doel dient"quote:Op maandag 22 april 2024 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit heb je 3 weken geleden ook gevraagd.
GGMM is nog bezig voor je porseleinen cadeau.quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tyfus, ik zit alweer 20 jaar met dit account op de foks.
Wat deed jij in 2004 buiten FOK!?quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tyfus, ik zit alweer 20 jaar met dit account op de foks.
Werken (lol)quote:Op maandag 22 april 2024 16:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat deed jij in 2004 buiten FOK!?
Je zit echt in een creatieve periode als ik je posts zo leesquote:Op maandag 22 april 2024 18:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een bezigheid uit een vervlogen verleden.
quote:Op maandag 22 april 2024 18:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je zit echt in een creatieve periode als ik je posts zo lees
quote:Op maandag 22 april 2024 18:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je zit echt in een creatieve periode als ik je posts zo lees
Ik vroeg je of je wel eens in Turkije was geweest.quote:Op maandag 22 april 2024 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit heb je 3 weken geleden ook gevraagd.
Oh we tellen alleen de SC.quote:Op maandag 22 april 2024 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeg je of je wel eens in Turkije was geweest.
Ik blijf erbij dat genoteerd je ondertitel moet wordenquote:Op maandag 22 april 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh we tellen alleen de SC.
Genoteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woordle 1039 5/6quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:27 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1039 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟨🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 835 5/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Rambodirk
Goedemorgen.
VERTEL ONS ALLESquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:05 schreef KingRoland het volgende:
Lange mail gekregen die gisteravond is gestuurd
Denk dat ik op mijn flikker heb gekregen boys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel vergeten vandaag. Maar we hebben hem tenminste gedaan![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets ja.Lijkt me nog keurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel vergeten vandaag. Maar we hebben hem tenminste gedaanIk kom nooit in fitness dus zou niet durven zeggen of ik dat kan (DL sowieso niet)
Mocht je van gedachte veranderen dan helpt @Mortaxx jou graagquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me nog keurigIk kom nooit in fitness dus zou niet durven zeggen of ik dat kan (DL sowieso niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |