Grappig dat ik Fok! juist soms zo zat ben, dat gaat dan weer bijna altijd nergens over.quote:
Bedankt ouwe rukker.quote:Op maandag 22 april 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gefeliciteerd met de beker, onlo.
Dit zijn niet de beste jaren voor onlo jr. om de magie van Amsterdam Zuid-Oost te ontdekken.quote:
CORREDquote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik na 10 dagen nog altijd verkouden en snuit ik bloed uit mijn rechterneusgat.
Hoelang heb ik nog?
Alleen God weet datquote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik na 10 dagen nog altijd verkouden en snuit ik bloed uit mijn rechterneusgat.
Hoelang heb ik nog?
Vraag het even danquote:
Ik zal het ook even vragen, onlo heeft god al teveel gevraagd met weer een bekertje op zak in rotterdamquote:Op maandag 22 april 2024 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag het even dan
Jullie hebben toch goed contact
23 dagen, 2 uren, 10 minuten en 8 seconden.quote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoelang heb ik nog?
14 mei.quote:Op maandag 22 april 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
23 dagen, 2 uren, 10 minuten en 8 seconden.
Kilo voordat ze op haar streefgewicht zitquote:
Er is een nieuw topic in VBL.quote:Op maandag 22 april 2024 13:29 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Pisces29 gaat door de mangel.
Dagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |