One Day al gezien? Echt wat voor jou.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:49 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben op NETFLIX gestart met een serie over acteur Rocco Siffredi (bekend van natuurfilms), ik hou jullie op de hoogte.
De vagijn van mijn wijf, kort nadat ik mijn bierpens heb gevuld met wat prozac en een biertje.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
Spaghetti.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza met kaas, champignons, paprika, ham en salami.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kip, rijstquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Peultjes, hammetje, rijstquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta all’alpekoquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een omeletje ham/kaasquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broodje erbij? Hopelijk heeft het gesmaakt.quote:
Geraspte kaas.quote:
Daar gaan we het morgen over hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:21 schreef Zoon_John het volgende:
Weten jullie al wat jullie morgen eten?
Hoe gaat het met sporten?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar gaan we het morgen over hebben.
Ja.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:21 schreef Zoon_John het volgende:
Weten jullie al wat jullie morgen eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |