Zolang jij maar wel serieus genomen wordt toch? Van achter...quote:Op woensdag 24 april 2024 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja tijdens de interlands vonden ze wieffer heel goed spelen, toen nam ik het feyenoordtopic minder serieus.
Boelerquote:Op woensdag 24 april 2024 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang jij maar wel serieus genomen wordt toch? Van achter...
Goedenavond boelerquote:Op woensdag 24 april 2024 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon homo genoemd wilde worden. Maar ok, goedenavond boeler.
Wat zijn dit voor praatjes?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan het feit dat jij nog steeds mijn Tokio Hotel CDs te leen hebt. Wanneer krijg ik ze terug?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik faciliteer 1 van zijn vele acts.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor praatjes?
Que?quote:Op woensdag 24 april 2024 23:30 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan het feit dat jij nog steeds mijn Tokio Hotel CDs te leen hebt. Wanneer krijg ik ze terug?
Ben de ge een homo ofwa?quote:Op woensdag 24 april 2024 23:30 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dit herinnert mij aan het feit dat jij nog steeds mijn Tokio Hotel CDs te leen hebt. Wanneer krijg ik ze terug?
Gefeliciteerd makker. Ga je nu nog trakteren, op een abo bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1041 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
OEI OEI OEI
Woordle6 837 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛🟩🟨🟨🟨
🟨🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Goedemorgen
@:oriente
Gefeliciteerd makker
En in ander nieuws: Ik heb gisteren een examen gehad en vandaag mijn cijfer teruggekregen en ik ben geslaagd(een 7,9, geen 5,5 dit keer)
Lekker maat.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1041 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
OEI OEI OEI
Woordle6 837 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛🟩🟨🟨🟨
🟨🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Goedemorgen
@:oriente
Gefeliciteerd makker
En in ander nieuws: Ik heb gisteren een examen gehad en vandaag mijn cijfer teruggekregen en ik ben geslaagd(een 7,9, geen 5,5 dit keer)
Dat wilde ik doen, maar @Oriente heeft al een aboquote:Op donderdag 25 april 2024 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Ga je nu nog trakteren, op een abo bijvoorbeeld?
Bijna goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |