SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nou zeg het maar ff, want je roept dat wel zo, maar is nooit waar ik om vroeg he? zo kan het nl al snel verkeerd begrepen worden.quote:Op maandag 15 april 2024 23:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Altijd eerst toestemming vragen maat.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen TheeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Daarom vraag je altijdf om toestemming, dan kan er nooit iets verkeerd begrepen worden.quote:Op maandag 15 april 2024 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou zeg het maar ff, want je roept dat wel zo, maar is nooit waar ik om vroeg he? zo kan het nl al snel verkeerd begrepen worden.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
triootjequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En het 13e gebod?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
blij dat je erom vraagtquote:Op maandag 15 april 2024 23:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daarom vraag je altijdf om toestemming, dan kan er nooit iets verkeerd begrepen worden.
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Valt wel goed bij @MizzezAmy moet ik zeggen.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ja who cares, zeg maar ff, ik trek me dit alles dus niet aan he zo...quote:Op maandag 15 april 2024 23:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Valt wel goed bij @:mizzezamy moet ik zeggen.
Maar weet van anderen wel en die ga ik niet noemen, dus hmmmm mss wat gevoeliger zijn is goed idee.Do what you love, love what you do!![]()
consent is altijd een goed ideequote:Op maandag 15 april 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja who cares, zeg maar ff, ik trek me dit alles dus niet aan he zo...
Maar weet van anderen wel en die ga ik niet noemen, dus hmmmm mss wat gevoeliger zijn is goed idee.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Inderdaad. Graag eerst om toestemming vragen voor je in iemands DM duikt @kreequote:Op maandag 15 april 2024 23:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daarom vraag je altijdf om toestemming, dan kan er nooit iets verkeerd begrepen worden.![]()
nou bedoel meer niet altijd een oordeel geven aan mensen enzo, en zi dat wel gebeuren hier ook.quote:
sommige kunnen er tegen, maar sommige trekken het aan ook. enne denk je kunt net zo goed leuk kletsen zonder dat.Do what you love, love what you do!![]()
DM gestuurdquote:Op maandag 15 april 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Graag eerst om toestemming vragen voor je in iemands DM duikt @:kree
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb geen idee wat je hier probeert te zeggenquote:Op maandag 15 april 2024 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou bedoel meer niet altijd een oordeel geven aan mensen enzo, en zi dat wel gebeuren hier ook.
sommige kunnen er tegen, maar sommige trekken het aan ook. enne denk je kunt net zo goed leuk kletsen zonder dat.
hmmmmmsz, ja drama maken over wat?quote:Op maandag 15 april 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Graag eerst om toestemming vragen voor je in iemands DM duikt @:kreeDo what you love, love what you do!![]()
nou dat ik weet en niet eens van 1 nl dan DM kreeg en dat ze het toch lastig vonden van alle commentaar enzo die er kwam in dit topic.quote:Op maandag 15 april 2024 23:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier probeert te zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Je bent je eigen mens.quote:Op maandag 15 april 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar mag niet van @:Speklap3000met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
snap ikquote:Op maandag 15 april 2024 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat ik weet en niet eens van 1 nl dan DM kreeg en dat ze het toch lastig vonden van alle commentaar enzo die er kwam in dit topic.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hahahaquote:Op maandag 15 april 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar mag niet van @:Speklap3000Do what you love, love what you do!![]()
boeit ook niet, maar wilde het ff gezegd hebben.
Je weet wel want zo ben ik, dram het er gewoon door
Nooit gemerkt dat jij kunt drammen hoor.quote:Op maandag 15 april 2024 23:45 schreef kree het volgende:
boeit ook niet, maar wilde het ff gezegd hebben.
Je weet wel want zo ben ik, dram het er gewoon doormet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik stel me een nieuwe versie voor van het bekende toneelstuk Waiting for Godot. Maar dan Wachten op Sinterklaas met jou en mario390 in de hoofdrol. Ik denk dat het een enorm succes gaat worden.quote:Op maandag 15 april 2024 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat ik weet en niet eens van 1 nl dan DM kreeg en dat ze het toch lastig vonden van alle commentaar enzo die er kwam in dit topic.SPOILER: voor de niet theater mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die niet van theater houden![]()
![]()
![]()
hmmmmms ik weet beetje van mezelf wel dat het zo overkomt soms ook, dus zo onwijs kwalijk kan ik het niemand nemen.quote:Op maandag 15 april 2024 23:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nooit gemerkt dat jij kunt drammen hoor.
Maar over het algemeen bedoel ik het eigenlijk altijd wel goed, ja niet snappen ok... maar mag je altijd vragen he.
Ik overleg het wel even met @JustinKquote:Op maandag 15 april 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar mag niet van @:Speklap3000![]()
jij weet hoe je mij in lijn kunt krijgenquote:Op maandag 15 april 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik overleg het wel even met @:justink
Top, als jij het even meeneemt naar achter hoor ik wel wat de uitkomst isquote:Op maandag 15 april 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik overleg het wel even met @:justink
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zou jou graag meenemen naar achterenquote:Op maandag 15 april 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Top, als jij het even meeneemt naar achter hoor ik wel wat de uitkomst is
Het lijntje van @FreshFruit en @KillemWieft zekerquote:Op maandag 15 april 2024 23:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
jij weet hoe je mij in lijn kunt krijgen![]()
Ik ben Koos Drugloos, aan die lijntjes ga ik niet beginnen.quote:Op maandag 15 april 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Het lijntje van @:FreshFruit en @:killemwieft zekermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Verstandigquote:Op maandag 15 april 2024 23:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben Koos Drugloos, aan die lijntjes ga ik niet beginnen.![]()
Ligt aan jezelf dan tochquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik ben onwijs fan he van die liedjes op kinderen niveau, ze zeggen nl beter de tekst als alle andere ingewikkelde nrs. HahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het zal mij een zorg zijn trouwens of jullie het er eens mee zijn of niet, zeg maar ff wat ik dat wel leuk vindt.
pedovinylquote:Op maandag 15 april 2024 23:54 schreef kree het volgende:
ik ben onwijs fan he van die liedjes op kinderen niveau, ze zeggen nl beter de tekst als alle andere ingewikkelde nrs. Hahahaha![]()
![]()
Of aan de chemie met de andere persoon? Soms liggen je voorkeuren niet echt op 1 lijn.quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
? het gaat om tekst die simpel is, en sowieso hoor ik vind het heel leuk om met kinderen muziek te maken, iig nog niet te veel verpest wssquote:Do what you love, love what you do!![]()
* DANquote:Op maandag 15 april 2024 23:54 schreef kree het volgende:
ik ben onwijs fan he van die liedjes op kinderen niveau, ze zeggen nl beter de tekst als alle andere ingewikkelde nrs. Hahahaha
Hoe moeilijk is het nou, "beter dan".![]()
ik vind die liedjes ook leuk, alleen al muzikaal dus. naja snap het of niet. LOL boeit me eigenlijk niet, want het zal me een zorg zijn wat de rest hier vindtquote:Op maandag 15 april 2024 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
* DAN
Hoe moeilijk is het nou, "beter dan".
Maargoed ff mijn idee, hoop dat jullie iets erin kunnen waarderen die liedjes?Do what you love, love what you do!![]()
LOL hihiquote:Op maandag 15 april 2024 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind die liedjes ook leuk, alleen al muzikaal dus. naja snap het of niet. LOL boeit me eigenlijk niet, want het zal me een zorg zijn wat de rest hier vindt
Maargoed ff mijn idee, hoop dat jullie iets erin kunnen waarderen die liedjes?mss wss ook wel?
![]()
je moet er niet teveel achter denken, dat is het hele idee ervan, ik vindt t een leuk liedje en denk ook een ware tekst die kinderen ook nog wel begrijpen.quote:
kun je alles achter zoeken weer, maar over het algemeen vinden kinderen dit leuk.Do what you love, love what you do!![]()
hangt maar van smaak afquote:
denk aan wat kinderen leuk vinden om te horen in deze vooral?Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat doe ik, wat een herriequote:Op dinsdag 16 april 2024 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
hangt maar van smaak af
denk aan wat kinderen leuk vinden om te horen in deze vooral?![]()
nou denk dus dat het niet zo is, maar voor ik weer zit te drammen hequote:
Tis maar wat ik zie dus...... en ga anders eens liedjes luisteren wat kinderen luisteren nu ook van leeftijd 4-10
dan valt dit nog mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb kinderen jij niet, wie weet het dan beter? En nee dit getetter is het ergste wat ik heb gehoord sinds ze geboren zijn. Dat is niet overdreven.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk dus dat het niet zo is, maar voor ik weer zit te drammen he
Tis maar wat ik zie dus...... en ga anders eens liedjes luisteren wat kinderen luisteren nu ook van leeftijd 4-10
dan valt dit nog mee.![]()
ik heb neefjes en nichtjes, maar ok, mss verschild t wel, wat luisteren jou kinderen dan>. want daar ben ik nu benieuwd naar...?quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb kinderen jij niet, wie weet het dan beter?Do what you love, love what you do!![]()
Naar mijquote:Op dinsdag 16 april 2024 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb neefjes en nichtjes, maar ok, mss verschild t wel, wat luisteren jou kinderen dan>. want daar ben ik nu benieuwd naar...?![]()
niet omheen lullen, welke muziek ging het over? of liedjes?quote:
vertel maar, want wss verschild het niet zo veel?Do what you love, love what you do!![]()
Het verschilt genoeg dat ik zeg dat het vreselijk is wat jij liet luisteren als liedjequote:Op dinsdag 16 april 2024 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
niet omheen lullen, welke muziek ging het over? of liedjes?
vertel maar, want wss verschild het niet zo veel?![]()
sowieso wat zing jij voor liedjes? LOLquote:
over het algemeen luisteren kinderen onwijs hetzelfde hoor. zeker in die leeftijd. en vinden ze zelfde leuk.Do what you love, love what you do!![]()
nou vertel?quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het verschilt genoeg dat ik zeg dat het vreselijk is wat jij liet luisteren als liedjeDo what you love, love what you do!![]()
Ja 'Ik ga op safari, voor slangen ben ik niet bang' dat soort zaken. Niet wat jij laat luisterenquote:Op dinsdag 16 april 2024 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso wat zing jij voor liedjes? LOL
over het algemeen luisteren kinderen onwijs hetzelfde hoor. zeker in die leeftijd. en vinden ze zelfde leuk.![]()
wat wel dan? serieuze vraag?quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja 'Ik ga op safari, voor slangen ben ik niet bang' dat soort zaken. Niet wat jij laat luisterenDo what you love, love what you do!![]()
omg. echt....... lol te schreeuwerig en Amerikaans geschreeuw dit.quote:
Lol ik geef geen oordeel he, maar dit vind ik niet ok ook. voor kindertjes denk.Do what you love, love what you do!![]()
kweet heb zelf geen kinderen dus slag om de arm he, maar echt dat????Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar het volume doen we dan op 10%. In jouw clip is het gewoon 100%quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
omg. echt....... lol te schreeuwerig en Amerikaans geschreeuw dit.
Lol ik geef geen oordeel he, maar dit vind ik niet ok ook. voor kindertjes denk.![]()
Wat vond je zelf leuk toen je een kind was?quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:23 schreef kree het volgende:
kweet heb zelf geen kinderen dus slag om de arm he, maar echt dat????![]()
nee gelul ik bepaal volume niet he, die stel je zelf in, volgens mij was ie gewoon op normaal niveau gemix enzo. dus lul niet daar over.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar het volume doen we dan op 10%. In jouw clip is het gewoon 100%
oeh dan moet ik aardig terug......quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat vond je zelf leuk toen je een kind was?Do what you love, love what you do!![]()
weet niet meer eigenlijk, vrouwtje theelepel etc kom ik in dan...... tot jong dus zeg maar tot 12 ofzoDo what you love, love what you do!![]()
laat het je kinderen maar eens horen, zonder wat te zeggen, ben ik benieuwd eigenlijk? Je hoeft het niet eens hier neer te zetten, maar ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja 'Ik ga op safari, voor slangen ben ik niet bang' dat soort zaken. Niet wat jij laat luisterenDo what you love, love what you do!![]()
Nou je kan het zelf terugluisteren.. vergelijk het met andere youtube clips en je merkt wel dat het volume nogal hoger ligt dan gemiddeldquote:Op dinsdag 16 april 2024 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee gelul ik bepaal volume niet he, die stel je zelf in, volgens mij was ie gewoon op normaal niveau gemix enzo. dus lul niet daar over.![]()
whah valt mee hoor? Ok eens niet altijd is altijd helemaal hetzelfde, maar deze is echt niet overdreven hard gemixedquote:Op dinsdag 16 april 2024 00:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou je kan het zelf terugluisteren.. vergelijk het met andere youtube clips en je merkt wel dat het volume nogal hoger ligt dan gemiddeld
sterker nog speciaal voor jou vergelijk ik het nu, maar nee, tis totaal hetzelfde. dus lul niet.
Ik hoef het niet te weten, maar post het hier toch maar.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
laat het je kinderen maar eens horen, zonder wat te zeggen, ben ik benieuwd eigenlijk? Je hoeft het niet eens hier neer te zetten, maar ben benieuwd.![]()
ben benieuwd hoor?
maargoed voor ik te ver door dram he...
jullie vergeten zo, dat ik dit dus lang doe als muzikant met kindertjes enzo dan begeleiden. en ik durf te wedden dat ze dat leuk vinden nl. maarja mss beetje ouders die zeggen moet je niet doen he.... van hun zelf uit, wss vinden ze het leuk. En echt zeg het als ik ongelijk heb. ik zag het altijd anders nl. maar mss is deze generatie teveel verziekt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
kinderen ouwe, geen pubers heb ik het over......quote:Do what you love, love what you do!![]()
Als kind vond ik the sex pistols en normaal wel leukDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
ja jullie kunnen het simpel van me vinden, ik kan alles waarderen met lastige teksten ook, maar waardeer het simpele ook.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
het maakt mij dus echt niet uit he? daarom post ik het ook. Ik sta er namelijk wel achter. en tja hoe iedereen erover denkt, tja boeit me niet zo veel
tis hetzelfde ongeveer,quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou je kan het zelf terugluisteren.. vergelijk het met andere youtube clips en je merkt wel dat het volume nogal hoger ligt dan gemiddeld.
ook toen je 8 of 9 was. Lol. denk ff aan kinderen enzo, sowieso teveel alweer gedacht hoor over dit wmb.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:49 schreef drakin het volgende:
Als kind vond ik the sex pistols en normaal wel leuk
Maarja, tis ook met kinder koortjes die voor niks nog kunnen zingen moet je begin maken, en eigenlijk vind ik dat leuk, sowieso om beetje opgang te helpen.Do what you love, love what you do!![]()
sowieso trouwens alleen al en dat is nog technisch, zou harder gemixed zijn? Euhm dat is sowieso al gelul, want klopt niet. tis gewoon gemixed net als elk ander pro nr.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat klopt ook wel.quote:Op maandag 15 april 2024 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of aan de chemie met de andere persoon? Soms liggen je voorkeuren niet echt op 1 lijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk.
Ik val al in een leuk gesprek zie ik
Iets met voorkeuren?
Maar goed ik moest nu toch gaan slapen, dus trusten lieve mensen!
Kusjes!![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ik ga ook naar bed, hoewel ook hier nog wel even over door zou willen gaanquote:Op dinsdag 16 april 2024 01:48 schreef Sally het volgende:
Bolk.
Ik val al in een leuk gesprek zie ik
Iets met voorkeuren?
Maar goed ik moest nu toch gaan slapen, dus trusten lieve mensen!
Kusjes!![]()
![]()
trust allemaal
Deoog hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LalalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-04-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2441 / +111 / +0 / 2464 / 3222
2. Monsterkoekie / 665 / +3 / +0 / 2530 / 2808
3. AardappelSchotel / 550 / +43 / +0 / 1796 / 2113
4. kree / 540 / +9 / +41 / 1534 / 1890
5. JustinK / 513 / +40 / +0 / 1864 / 2123
6. MizzezAmy / 412 / +30 / +0 / 1148 / 1441
7. Superbadeendje / 382 / +7 / +0 / 771 / 979
8. HappyCharly / 333 / +20 / +0 / 1251 / 1417
9. drakin / 311 / +103 / +5 / 926 / 1091
10. hemarookworst / 293 / +24 / +8 / 633 / 819
11. devzero / 280 / +6 / +2 / 536 / 676
12. Lovely / 277 / +26 / +0 / 890 / 1090
13. Dr.Mikey / 243 / +12 / +29 / 476 / 641
14. KillemWieft / 233 / +17 / +9 / 128 / 260
15. DerRabbit / 200 / +9 / +0 / 409 / 465
16. ieniminimuis / 193 / +8 / +0 / 755 / 894
17. Speklap3000 / 160 / +14 / +0 / 1042 / 1143
18. mario390 / 160 / +0 / +0 / 158 / 234
19. gebrokenglas / 156 / +13 / +0 / 501 / 594
20. Mickytjuh / 122 / +4 / +0 / 291 / 352SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MonitofThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Never forgetquote:Op dinsdag 16 april 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
Wel saai hier zonder @:FreshFruit @:mario390 en @:devzero
Ik ga maar eens pitten.![]()
Slaap ze![]()
![]()
Heel ff maarquote:Op dinsdag 16 april 2024 03:39 schreef Bally-b het volgende:
Eén goedemorgen Charly je bent er vroeg bij.
Zo weer slapen
Jij?Trust nobody![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 april 2024 03:43 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zo ook slapen...nog even iets doen zo.Trust nobody![]()
Op de hubThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Werkzequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Succes met dingetjes invoeren op de pcquote:Op dinsdag 16 april 2024 03:53 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Dankjewel. Is niet zo spannend hoor.
Wat dingetjes invoeren nog op de pc
Trust nobody![]()
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 03:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Succes met dingetjes invoeren op de pc![]()
![]()
![]()
Kusjes ttDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meer
Ook nog een
Bolk met kusjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Meer bolk en meer
Vieze
Slobber![]()
![]()
![]()
Prutser
Gore
Met een beetje kots tijdens de![]()
En wat stukjes aardappel om te
Heel veel
Aardappelstukjes in de kots drijvend en eventjes geen zin in![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 05:32 schreef drakin het volgende:
Aardappelstukjes in de kots drijvend en eventjes geen zin in![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toch met zure lippen een
Liever zure lippen zoenen, dan een hongerige alligator met een puistje op zijn staartquote:
Volgens een vriend dan![]()
Kusje voor jouquote:
Uitgeknepen puistjes kussenquote:Op dinsdag 16 april 2024 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Liever zure lippen zoenen, dan een hongerige alligator met een puistje op zijn staart
Volgens een vriend dan
Zure mond met uitgeknepen puist, kijken naar stukjes aardappel uit de maag.quote:Op dinsdag 16 april 2024 05:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag ze bewaren voor aardappelschotel want ik ga slapen![]()
Kusje er opDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Killem kusjes
Wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens vriendinnen ben ik afgevallen.
Dit is absoluut niet zo.
Ze werden er boos om dat ik dat zei.
Maar ze wilden niet luisteren dat ik wat vaker sport dus meer spier en minder vet heb
Waarom zijn vrouwen soms zo ingewikkeld??Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is zo simpel. Jij hebt gelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 06:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Dit is absoluut niet zo.
Maar ze wilden niet luisteren dat ik wat vaker sport dus meer spier en minder vet heb
Waarom zijn vrouwen soms zo ingewikkeld??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Echt hequote:Op dinsdag 16 april 2024 06:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Dit is absoluut niet zo.
Waarom zijn vrouwen soms zo ingewikkeld??![]()
Sportkusjes
Waar ben je vanaf gevallen en moet er een kusje opDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:02 schreef drakin het volgende:
Waar ben je vanaf gevallen en moet er een kusje op
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik bied mezelf aan als vrijwilliger
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat komt er na kusjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Aardappelstukjes uit een puist kusje gevallenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wit en groene derrieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En dat kus je
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-04-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2441 / +111 / +0 / 2464 / 3222
2. Monsterkoekie / 665 / +3 / +0 / 2530 / 2808
3. AardappelSchotel / 577 / +43 / +27 / 1809 / 2141
4. kree / 540 / +9 / +41 / 1534 / 1890
5. JustinK / 513 / +40 / +0 / 1864 / 2123
6. MizzezAmy / 412 / +30 / +0 / 1148 / 1441
7. drakin / 396 / +103 / +90 / 949 / 1121
8. Superbadeendje / 382 / +7 / +0 / 771 / 979
9. HappyCharly / 347 / +20 / +14 / 1255 / 1426
10. hemarookworst / 293 / +24 / +8 / 633 / 819
11. devzero / 290 / +6 / +12 / 537 / 682
12. KillemWieft / 287 / +17 / +63 / 134 / 274
13. Lovely / 277 / +26 / +0 / 890 / 1090
14. Dr.Mikey / 265 / +12 / +51 / 478 / 645
15. DerRabbit / 200 / +9 / +0 / 409 / 465
16. ieniminimuis / 193 / +8 / +0 / 755 / 894
17. Speklap3000 / 160 / +14 / +0 / 1042 / 1143
18. mario390 / 160 / +0 / +0 / 158 / 234
19. gebrokenglas / 156 / +13 / +0 / 501 / 594
20. Mickytjuh / 124 / +4 / +2 / 291 / 354SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat krijg je als je met vieze begint.
met
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is zo simpel. Jij hebt gelijk.Nee. Ik ben geen grammetje afgevallen dus ze hebben geen gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo ff van nr 14 naar nr 7
Maar je bent wel minder dik geworden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen grammetje afgevallen dus ze hebben geen gelijk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Centimetersquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen grammetje afgevallen dus ze hebben geen gelijk.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Voor of na het poepenquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen grammetje afgevallen dus ze hebben geen gelijk.![]()
Kus zijn poeperdquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morge.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hey SBEquote:
Lekker toch met aardappel tarrelsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hey schotelquote:
1tjequote:
O, leuk Eerst puinhoop in huis maar dan heb je er wat moois staanquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Vandaag krijg ik de planning van de sloop/bouw van mn keukenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het goed is maar een weekje puinzooiquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, leuk Eerst puinhoop in huis maar dan heb je er wat moois staan![]()
Er ligt ook veel zooi van vannachtquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, leuk Eerst puinhoop in huis maar dan heb je er wat moois staan
Hoe bedoel je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is nog te over zien. Krijg je ook een kookeiland of is je keuken daar niet voor geschikt?quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als het goed is maar een weekje puinzooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh KWquote:
quote:
Nee, wel een soort vast eeteiland met barkrukken, zodat ik extra werkbladruimte hebquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nog te over zien. Krijg je ook een kookeiland of is je keuken daar niet voor geschikt?![]()
?quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat is dit. @:Swj hoezo sc dat mag toch nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is ook leuk, wat voor kleur heb je uitgezocht?quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, wel een soort vast eeteiland met barkrukken, zodat ik extra werkbladruimte hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook leuk, wat voor kleur heb je uitgezocht?
Met zwarte handgrepen en een zwart werkblad en plint
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2024 08:28:24 ]![]()
Fancy krieltje!quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zwarte handgrepen en een zwart werkblad en plint![]()
SC in een topic dat geen sc is? Nein!quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat is dit. @:Swj hoezo sc dat mag toch nietF.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: