Hey schotelquote:
1tjequote:
O, leuk Eerst puinhoop in huis maar dan heb je er wat moois staanquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Vandaag krijg ik de planning van de sloop/bouw van mn keuken
Als het goed is maar een weekje puinzooiquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, leuk Eerst puinhoop in huis maar dan heb je er wat moois staan
Er ligt ook veel zooi van vannachtquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, leuk Eerst puinhoop in huis maar dan heb je er wat moois staan
Hoe bedoel je?quote:
O dat is nog te over zien. Krijg je ook een kookeiland of is je keuken daar niet voor geschikt?quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als het goed is maar een weekje puinzooi
Morguh KWquote:
quote:
Nee, wel een soort vast eeteiland met barkrukken, zodat ik extra werkbladruimte hebquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nog te over zien. Krijg je ook een kookeiland of is je keuken daar niet voor geschikt?
?quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat is dit. @:Swj hoezo sc dat mag toch niet
O dat is ook leuk, wat voor kleur heb je uitgezocht?quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, wel een soort vast eeteiland met barkrukken, zodat ik extra werkbladruimte heb
quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook leuk, wat voor kleur heb je uitgezocht?
Fancy krieltje!quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zwarte handgrepen en een zwart werkblad en plint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |