Groetjes aan de bietjesquote:Op maandag 15 april 2024 22:35 schreef devzero het volgende:
Ja. Ik ga nu bietjes in de oven doen om te roosteren en dan mini-dev ophalen van school
Ik ben al een decennia in training om mijn lichaam, geest en voeding in optima forma te houdenquote:
Ik schrok al wakker van de melding.quote:Op maandag 15 april 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Het kan zijn dat ik dit topic perongeluk een tr heb gemacht.
Er ging iets fout op de telefoon
Jaja, 'per ongeluk'quote:Op maandag 15 april 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja sorry. Het was niet de bedoeling.quote:
Het hele topic?quote:Op maandag 15 april 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteraard. Al dat heen en weer geflirt hier. Bah. Schandelijk. Doet het dan op zijn minst stiekem en dat niemand het door heeft.quote:Op maandag 15 april 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jaja, 'per ongeluk'
Je hebt gewoon iedereen helemaal kapot zitten TR'en![]()
Je TR’ed alleen posts!?quote:
Count me in!quote:
Geen idee, ik heb nog nooit een TR gezet, ik ken alleen de termquote:
Ok, vooral jou quoten en mentionen dusquote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
Ik lees alleen quotes en mentions dus ga los vannacht.
@ieniminimuis welterustenquote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
Is dit een vrijbrief voor ons allen om jou collectief te gaan mentionen de hele nacht?quote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
nee dat zou niet leuk zijn.. @ieniminimuisquote:Op maandag 15 april 2024 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit een vrijbrief voor ons allen om jou collectief te gaan mentionen de hele nacht?![]()
Een maagd!quote:Op maandag 15 april 2024 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit een TR gezet, ik ken alleen de term
Gooi je haar los!quote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
Ga even in de hoek staan om op te warmen, daar schijnt het rond de 90 graden te zijn!quote:
Goed ideequote:Op maandag 15 april 2024 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga even in de hoek staan om op te warmen, daar schijnt het rond de 90 graden te zijn!
Daten?quote:
Het is net zoals bal sporten. Oefening baart kunstquote:Op maandag 15 april 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog steeds moeite met mn nieuw geleerde smileys
Goede reminder dat ik me morgen vroeg toch echt even moet gaan scheren!quote:
okequote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
quote:Op maandag 15 april 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is net zoals bal sporten. Oefening baart kunst
quote:Op maandag 15 april 2024 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede reminder dat ik me morgen vroeg toch echt even moet gaan scheren!
quote:Op maandag 15 april 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gekkerd, ik heb @:Speklap3000 toch al?
Ik kom er NU aanquote:Op maandag 15 april 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh nee, nu ga ik mezelf bolken.
Misschien wordt het bedtijd
Ah fijn, kun je me mooi insmeren met aftersun. Afgelopen weekend toch iets te enthousiast van de zon genotenquote:
Dingen gaan snel!quote:Op maandag 15 april 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gekkerd, ik heb @:Speklap3000 toch al?
Ik heb monogamie hoog in het vaandelquote:Op maandag 15 april 2024 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen gaan snel!
Maaruh, da’s geen antwoord op mijn vraag![]()
Ik smeer je graag in met aftercumquote:Op maandag 15 april 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah fijn, kun je me mooi insmeren met aftersun. Afgelopen weekend toch iets te enthousiast van de zon genoten
Smeerlap. Ik doe dat veel beter.quote:Op maandag 15 april 2024 23:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik smeer je graag in met aftercum
Echt waar? Vind je dat niet een beetje viezig?quote:Op maandag 15 april 2024 23:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik smeer je graag in met aftercum
Het is hier wel FOK! hé, hier zitten enkel 12 jarige jochies die zolderkamer autisten zijnquote:Op maandag 15 april 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Vind je dat niet een beetje viezig?
Hoe kan ik zelf iets graag op een ander deponeren, als ik het zelf vies vind?quote:Op maandag 15 april 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Vind je dat niet een beetje viezig?
Net als je zus?quote:Op maandag 15 april 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb monogamie hoog in het vaandel
Ja dat weet ik toch, ik ben er zelf natuurlijk ook eenquote:Op maandag 15 april 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is hier wel FOK! hé, hier zitten enkel 12 jarige jochies die zolderkamer autisten zijn
Insert Borat_high_five.gifquote:Op maandag 15 april 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is hier wel FOK! hé, hier zitten enkel 12 jarige jochies die zolderkamer autisten zijn
Naja dat deponeren is 1 ding, maar het daarna nog helemaal uitsmeren, dat hoeft van mij niet echtquote:Op maandag 15 april 2024 23:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoe kan ik zelf iets graag op een ander deponeren, als ik het zelf vies vind?
Een beetje uitsmeren is wel goed?quote:Op maandag 15 april 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja dat deponeren is 1 ding, maar het daarna nog helemaal uitsmeren, dat hoeft van mij niet echt
Dat is jouw limiet, en die respecteer ik.quote:Op maandag 15 april 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja dat deponeren is 1 ding, maar het daarna nog helemaal uitsmeren, dat hoeft van mij niet echt
Toevallig is die na al het gedoe met dr mannen en vrouwen ook tot de conclusie gekomen dat een monogame relatie ook wel voordelen biedt.quote:
Maar heb je haar hoog in het vaandel?quote:Op maandag 15 april 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toevallig is die na al het gedoe met dr mannen en vrouwen ook tot de conclusie gekomen dat een monogame relatie ook wel voordelen biedt.
Mja, totdat dat weer gaat vervelen waarschijnlijk.
Jawel hoor, familie he, wij steunen elkaar door dik en dun! Meestal dik welquote:
quote:Op maandag 15 april 2024 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor, familie he, wij steunen elkaar door dik en dun! Meestal dik wel
De ideale vrouwquote:Op maandag 15 april 2024 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoeft op zich niet zo van me
Maar ach, ik gun @:Speklap3000 ook zn lolletje
Net zaten hier helemaal geen vrouwenquote:
Geen idee, ik zie hier maar een vrouwquote:
Haha nee, zei ik zelf hoor, maar was garpje. Zal je wel bewijzen dat ik vrouw benquote:
Ik begin te twijfelen hoorquote:Op maandag 15 april 2024 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, zei ik zelf hoor, maar was garpje. Zal je wel bewijzen dat ik vrouw ben
Ik heb er gelukkig nooit wat van begrepen. Dat maakt het makkeljikerquote:
Is dat niet al voldoende bewijs dat ik vrouw ben?quote:Op maandag 15 april 2024 23:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig nooit wat van begrepen. Dat maakt het makkeljiker
Nee, ik kan geslacht echt alleen peilen met mijn paarsgepunte lans.quote:Op maandag 15 april 2024 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat niet al voldoende bewijs dat ik vrouw ben?
Altijd goedquote:
lekkerquote:
Nee, eigenlijk niet. Alleen van horen zeggenquote:
Ah, jij bent ook nog maagd?quote:Op maandag 15 april 2024 23:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Alleen van horen zeggen
euhm niet gaan overdrijven hequote:Op maandag 15 april 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
@:Kree vroeg er tenminste netjes om in een DM
Altijd eerst toestemming vragen maat.quote:Op maandag 15 april 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
euhm niet gaan overdrijven heik vroeg dat nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |