Persoonlijke collectie te bezoeken op afspraakquote:
Ik stuur ze gewoon ongevraagdquote:Op maandag 15 april 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
@:Kree vroeg er tenminste netjes om in een DM
Wil je ook die van mij?quote:Op maandag 15 april 2024 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Persoonlijke collectie te bezoeken op afspraak
Bedankt voor het aanbod, maar het is niet nodigquote:
Pics van jou in een tanga en een rookworst.quote:
Hoe doe je een rookworst aan?quote:Op maandag 15 april 2024 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pics van jou in een tanga en een rookworst.
Dat moet je mij niet vragen.quote:
Ik heb echt geen flauw idee wat gram per vierkante meter per 24 uur is. De hoeveelheid water wat kan verdampen in 24 uur. Maar als een mens bijvoorbeeld maar 2,000 grams per vierkante meter zweet produceert, dan maakt het niet uit. Maar ik neem aan dat je je beter hebt ingelezen dan ikquote:Op maandag 15 april 2024 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd dus wel van jassen die over mijn billen vallen
Maar deze jas heeft deze kenmerken volgens de officiele site: Water Column: 10,000mm
Breathability: 8,000 g/m²/24h
De rest komt met breathabilty maar max 5,000 of 4,000
Ik weet alleen dat ik de meeste jassen maar vochtig en warm vind, dus ik zoek dan liever wat luchtigs uit. Om warm te blijven gooi ik er wel een trui onder.quote:Op maandag 15 april 2024 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat gram per vierkante meter per 24 uur is. De hoeveelheid water wat kan verdampen in 24 uur. Maar als een mens bijvoorbeeld maar 2,000 grams per vierkante meter zweet produceert, dan maakt het niet uit. Maar ik neem aan dat je je beter hebt ingelezen dan ik
En dan ga je erop kauwen?quote:Op maandag 15 april 2024 22:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die doe je niet aan, die doe je in
Maar wel in een pannetje met heet water en niet in de Ping.quote:Op maandag 15 april 2024 22:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die doe je niet aan, die doe je in
Beetje sabbelen. Zo die mosterdsmaak over je tong.quote:
Sorry, ik mag niet meer met @devzero flirten dus we hebben het over serieuze dingen. Zoals het opwarmen van rookworstenquote:Op maandag 15 april 2024 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit DTS of het Doodserieuze Topic of Sience geworden?
We nemen het niet kwalijk.quote:
Klopt. Zelfs mijn huidige "luchtige" regenjas zorgt voor behoorlijk wat condensatiequote:Op maandag 15 april 2024 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik de meeste jassen maar vochtig en warm vind, dus ik zoek dan liever wat luchtigs uit. Om warm te blijven gooi ik er wel een trui onder.
Trouble in paradise?quote:Op maandag 15 april 2024 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry, ik mag niet meer met @devzero
Ik vergeet weer eens een woord te tikkenquote:
quote:Op maandag 15 april 2024 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer met @:devzero dus we hebben het over serieuze dingen. Zoals het opwarmen van rookworsten
Dat is ook een wetenschap op zich heb ik me laten vertellen door vak mensenquote:Op maandag 15 april 2024 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer met @:devzero dus we hebben het over serieuze dingen. Zoals het opwarmen van rookworsten
Mijn brein raakt stil na het tikken van je naamquote:
Ohquote:Op maandag 15 april 2024 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vergeet weer eens een woord te tikkenergens hoort flirten te staan
WAAROM FLIRTEN JULLIE NIET MEERquote:Op maandag 15 april 2024 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vergeet weer eens een woord te tikkenergens hoort flirten te staan
quote:Op maandag 15 april 2024 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn brein raakt stil na het tikken van je naam
Als je dit al stiekem vind ga je nooit een geheim agent wordenquote:
Stiekemquote:
Als dit geen neuken wordt.quote:Op maandag 15 april 2024 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag van mij hoor!
Dan kan ik ook weer met @:Speklap3000 flirten
We zijn heel stiekem enzo, niemand heeft wat door.quote:
Ik zou maar alvast was energie drinks en repen in gaan slaan!quote:
Misschien ben ik dat al wel, maar is dat geheim!quote:Op maandag 15 april 2024 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dit al stiekem vind ga je nooit een geheim agent worden
Mijn hart slaat telkens over als je me quotequote:Op maandag 15 april 2024 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn brein raakt stil na het tikken van je naam
Voor die 4 minuten?quote:Op maandag 15 april 2024 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast was energie drinks en repen in gaan slaan!
Daar ben ik het meest trots op. Hoe ik subtiel de dingen kan zeggen die gezegd moeten worden.quote:
Inderdaad, van de verhalen die ik heb gehoord van mensen die in het leger/politie hebben gezeten is de romantiek van een James Bond film niet te vindenquote:Op maandag 15 april 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat al wel, maar is dat geheim!![]()
Haha nee, maar geheim agent heeft in het echte leven vast niet de charme zoals het in de films wordt voorgespiegeld
4 minuten?quote:
Een oud-collega die bij de commando's had gezeten, vond het altijd leuk om me te vertellen hoe ze een konijn moesten doden en opeten. Omdat hij wist dat ik konijnen als huisdieren hadquote:Op maandag 15 april 2024 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, van de verhalen die ik heb gehoord van mensen die in het leger/politie hebben gezeten is de romantiek van een James Bond film niet te vinden
4 minuten is natuurlijk gewoon 3 rondes.quote:Op maandag 15 april 2024 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
4 minuten?![]()
![]()
Je verwacht een onnatuurlijke Bruce Lee conditie?![]()
Ja, ik dacht gewoon 2 minuten, maar @Speklap3000 heeft lopen opscheppen dat het wel 4 minuten duurt!quote:Op maandag 15 april 2024 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
4 minuten?![]()
![]()
Je verwacht een onnatuurlijke Bruce Lee conditie?![]()
Op een goede dag met de wind mee!quote:Op maandag 15 april 2024 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht gewoon 2 minuten, maar @:Speklap3000 heeft lopen opscheppen dat het wel 4 minuten duurt!
quote:Op maandag 15 april 2024 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn hart slaat telkens over als je me quote
Mijn lichaam voelt een beetje warmer iedere keer als ik je naam lees
Ik tuit mijn lippen een beetje als ik je UI zie
maar een beetje lopen flirten op FOK! zou ik natuurlijk nooit doen
Ah, je bent de verwachtingen alweer aan het temperen, verstandig.quote:Op maandag 15 april 2024 22:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Op een goede dag met de wind mee!
Underpromise, underdeliverquote:Op maandag 15 april 2024 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, je bent de verwachtingen alweer aan het temperen, verstandig.
Daarom ook mijn tip om de nodige voeding en drank voorraad aan te leggen om weer bij krachten te komen tussen de rondes doorquote:Op maandag 15 april 2024 22:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
4 minuten is natuurlijk gewoon 3 rondes.
Hier spreekt een pro?quote:Op maandag 15 april 2024 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook mijn tip om de nodige voeding en drank voorraad aan te leggen om weer bij krachten te komen tussen de rondes door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |