SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Eindelijk een betere TTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik neem straks TheeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat is duur!quote:Op maandag 15 april 2024 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
160 euries armer voor de nieuwe band![]()
![]()
Kijkt naar de molquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Altijd weer een hoop geld hequote:Op maandag 15 april 2024 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
160 euries armer voor de nieuwe band
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja en ik dacht dat ik een pechhulp service had.. niet dusquote:Al 7 jaar niet meer zei de garage
![]()
Komt nog een rekening aan omdat ze gister de band zijn komen wisselen ook. Daarom vonden ze me gister niet in het systeem terug![]()
nu wel weer pechhulp voor 55 euro voor een jaar. Valt me weer mee.Smile, it's free therapy.![]()
Dankquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
O dan is het helemaal zuur zegquote:Op maandag 15 april 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en ik dacht dat ik een pechhulp service had.. niet dusAl 7 jaar niet meer zei de garage
![]()
Komt nog een rekening aan omdat ze gister de band zijn komen wisselen ook. Daarom vonden ze me gister niet in het systeem terug![]()
nu wel weer pechhulp voor 55 euro voor een jaar. Valt me weer mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker straks.quote:Op maandag 15 april 2024 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even TV kijken en dan op tijd naar bed. Tot morgen!Smile, it's free therapy.![]()
Tv kijkze en weltrusten voor straksquote:Op maandag 15 april 2024 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even TV kijken en dan op tijd naar bed. Tot morgen!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Slaap lekker straks!quote:Op maandag 15 april 2024 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even TV kijken en dan op tijd naar bed. Tot morgen!Trust nobody![]()
Slaap lekker en sweet dreamsquote:Op maandag 15 april 2024 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even TV kijken en dan op tijd naar bed. Tot morgen!
Scheelt toch op zijn minst 60 euriesquote:Op maandag 15 april 2024 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zal iets van 80/ 100 euries zijn nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Au ....quote:Op maandag 15 april 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en ik dacht dat ik een pechhulp service had.. niet dusAl 7 jaar niet meer zei de garage
![]()
nu wel weer pechhulp voor 55 euro voor een jaar. Valt me weer mee.![]()
ja garagehouder zei al: je hebt het het lidmaatschap al 7 jaar uitgespaardquote:Op maandag 15 april 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheelt toch op zijn minst 60 euries![]()
ach ja..Smile, it's free therapy.![]()
Het glas is altijd halfvolquote:Op maandag 15 april 2024 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja garagehouder zei al: je hebt het het lidmaatschap al 7 jaar uitgespaard![]()
ach ja..![]()
![]()
Zomerjas?quote:Op maandag 15 april 2024 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo eens even een jas uitzoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter dan wet dreamsquote:Op maandag 15 april 2024 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had sweat dreams afgelopen nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier droog geen hoosbui en hagel of onweer gehadquote:
quote:Op maandag 15 april 2024 21:00 schreef M_0_0_N het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi MooonSmile, it's free therapy.![]()
Dat was een lekkere patatje speciaal en dat zonder naar een snackbar te gaan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is ook weer waar. Alleen heb je daar nu niets aan. Je voelt het nu 😉quote:Op maandag 15 april 2024 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja garagehouder zei al: je hebt het het lidmaatschap al 7 jaar uitgespaard![]()
ach ja..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het zelf gemaakt?quote:Op maandag 15 april 2024 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
Dat was een lekkere patatje speciaal en dat zonder naar een snackbar te gaan
of zelf laten bezorgen
klopt!quote:Op maandag 15 april 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Alleen heb je daar nu niets aan. Je voelt het nu 😉Smile, it's free therapy.![]()
How sweat?quote:Op maandag 15 april 2024 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had sweat dreams afgelopen nachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo'n vers bakje van Zuyd vd super in de oven en heb lekkere verse ui, hela curry en vlaamse mayo voor een asociaal lekkere speciaalsausquote:Op maandag 15 april 2024 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je het zelf gemaakt?
of zelf laten bezorgen
Uw ADH vitamine Worst
klinkt lekkerquote:Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n vers bakje van Zuyd vd super in de oven en heb lekkere verse ui, hela curry en vlaamse mayo voor een asociaal lekkere speciaalsaus
De hele dag niet?quote:Op maandag 15 april 2024 21:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier droog geen hoosbui en hagel of onweer gehad
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wel een klein buitje en begin van de avond een buiquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh, naja misschien morgen nog iets?
Hier wel een mooie onweer en hagelbui gehadI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
1Sweat dreams are made of this...quote:![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Rond 04:00 regen en onweerquote:Op maandag 15 april 2024 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, naja misschien morgen nog iets?
Hier wel een mooie onweer en hagelbui gehad
Gierende gerritThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zou voor een groene gaan!quote:Op maandag 15 april 2024 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Welke gaat het worden?quote:Op maandag 15 april 2024 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik heb geen feedback over de kleren, ik wil alleen even aangeven dat @MizzezAmy er een stuk beter uit ziet dan deze damesquote:Op maandag 15 april 2024 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik denk de onderste, wel jammer dat die jas dan weer niet in roze is. Maar de onderste ademt wel het meestequote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
2 of 6 denk ikquote:Op maandag 15 april 2024 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Al vind ik de een na laatste ook wel coolTrotste mama van Ambar
Groen is goed, groen is mooi.quote:Op maandag 15 april 2024 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk de onderste, wel jammer dat die jas dan weer niet in roze is. Maar de onderste ademt wel het meestemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-04-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2441 / +94 / +111 / 2464 / 3222
2. Monsterkoekie / 665 / +4 / +3 / 2530 / 2808
3. AardappelSchotel / 549 / +22 / +42 / 1793 / 2110
4. JustinK / 513 / +0 / +40 / 1863 / 2122
5. kree / 496 / +8 / +6 / 1507 / 1837
6. MizzezAmy / 402 / +32 / +20 / 1103 / 1387
7. Superbadeendje / 380 / +16 / +5 / 761 / 966
8. HappyCharly / 333 / +55 / +20 / 1251 / 1417
9. drakin / 305 / +55 / +102 / 910 / 1065
10. hemarookworst / 283 / +14 / +22 / 618 / 797
11. Lovely / 277 / +6 / +26 / 890 / 1090
12. devzero / 277 / +9 / +5 / 515 / 649
13. KillemWieft / 224 / +4 / +17 / 128 / 257
14. Dr.Mikey / 213 / +25 / +11 / 466 / 625
15. DerRabbit / 194 / +5 / +3 / 396 / 450
16. ieniminimuis / 189 / +8 / +4 / 727 / 861
17. mario390 / 160 / +0 / +0 / 158 / 234
18. gebrokenglas / 156 / +30 / +13 / 501 / 594
19. Speklap3000 / 149 / +15 / +3 / 983 / 1079
20. Mickytjuh / 121 / +23 / +3 / 288 / 349SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Goede vent welquote:Op maandag 15 april 2024 21:30 schreef Monitor het volgende:
4. JustinK / 513 / +0 / +40 / 1863 / 2122met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:O. Dat is minderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij mallerd!quote:Op maandag 15 april 2024 21:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb geen feedback over de kleren, ik wil alleen even aangeven dat @:mizzezamy er een stuk beter uit ziet dan deze dames
Hij moet zijn medicijnen nog innemen.quote:
Jammer dat je niet mee gaat skieen. We hebben een hot tubquote:
En dan is het ook nog in de aanbieding bij Zalando
Trotste mama van Ambar
Amy is geen medicijn tegen het tikken van de klokquote:Op maandag 15 april 2024 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moet zijn medicijnen nog innemen.
Dit is nog steeds de verkeerde muis.quote:Op maandag 15 april 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan is het ook nog in de aanbieding bij Zalandomet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Huh wat?quote:Op maandag 15 april 2024 21:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit is nog steeds de verkeerde muis.Trotste mama van Ambar
Ben meer van de après skiquote:Op maandag 15 april 2024 21:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet mee gaat skieen. We hebben een hot tubUw ADH vitamine Worst
Ik vind ze allen wel bij je passen.quote:
Ik zit graag aan de après ski met Amy in een hot tubquote:
Ow, dacht dat we die in de Ardennen zouden doen, jammer wel ja. Maar scheelt me weer een gebroken been of 2.quote:Op maandag 15 april 2024 21:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet mee gaat skieen. We hebben een hot tub
Ik weet wel welke je bedoelt, maar die past niet bij mijn moodquote:Op maandag 15 april 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Anders, maar niet juist.
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Dat lijkt me ook wel een goede keus!quote:Op maandag 15 april 2024 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zou voor die ene met capuchon gaan
Het zou pas onjuist zijn als ze een UI heeft met een rookworst etende manquote:Op maandag 15 april 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Anders, maar niet juist.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Ardennen, Alpen. Overalquote:Op maandag 15 april 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dacht dat we die in de Ardennen zouden doen, jammer wel ja. Maar scheelt me weer een gebroken been of 2.
Bij gebrek aan chips heb ik gewoon nog een klein schepje avond eten op mijn bord gedenderdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
akkoordquote:Op maandag 15 april 2024 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet wel welke je bedoelt, maar die past niet bij mijn moodakkoordquote:Op maandag 15 april 2024 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het zou pas onjuist zijn als ze een UI heeft met een rookworst etende manmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wij hadden msn stoute chickies met webcam.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 15 april 2024 21:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Bij gebrek aan chips heb ik gewoon nog een klein schepje avond eten op mijn bord gedenderd
Lekker la Chouffe drinkenquote:Op maandag 15 april 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dacht dat we die in de Ardennen zouden doen, jammer wel ja. Maar scheelt me weer een gebroken been of 2.
Uw ADH vitamine Worst
Lekker eten gemaakt?quote:Op maandag 15 april 2024 21:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Bij gebrek aan chips heb ik gewoon nog een klein schepje avond eten op mijn bord gedenderdI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mijn levensmottoquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou, het was veel groente, beetje kruiden en een laf pindasausje (geen sate saus want geen ketjap) met mie en ei.quote:
Gewoon simpel, niks geen moeite, maar wel gezondOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klinkt wel prima! En zeker gezond!quote:Op maandag 15 april 2024 21:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou, het was veel groente, beetje kruiden en een laf pindasausje (geen sate saus want geen ketjap) met mie en ei.
Gewoon simpel, niks geen moeite, maar wel gezondI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb een sesamzaadje in een kies vastzittenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Paar weken geleden was ik in Nadrin bij Houffalize, maar niet naar de brouwerij geweestquote:
Toch weer 100 euro bespaard die ik dan weer ergens anders uit kan gevenTrotste mama van Ambar
Lekker hoorquote:Op maandag 15 april 2024 21:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb een wijnarrangement in chaletUw ADH vitamine Worst
Wat moet het dalijk hier, als ik vier dagen niet hier ben?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik had een zomerse regenjas, maar die is erg warm en ademt slechtTrotste mama van Ambar
Aan treintjes.quote:Op maandag 15 april 2024 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch weer 100 euro bespaard die ik dan weer ergens anders uit kan geven
Ik ben er straks nog langer nietquote:Op maandag 15 april 2024 21:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat moet het dalijk hier, als ik vier dagen niet hier ben?Uw ADH vitamine Worst
Op een gegeven moment zijn we er allemaal niet meer.quote:Op maandag 15 april 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben er straks nog langer nietmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dan kan ik een half treintje kopen zo ongeveer?quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 15 april 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn we er allemaal niet meer.
Ja maar dit is tijdelijk.quote:Op maandag 15 april 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn we er allemaal niet meer.Uw ADH vitamine Worst
Nee hoor, ik ben voor altijd.quote:Op maandag 15 april 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn we er allemaal niet meer.Trotste mama van Ambar
Ik heb laatst een kompleet treinbaantje gekocht voor 25 euro.quote:Op maandag 15 april 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kan ik een half treintje kopen zo ongeveer?
Was het echt miniatuur spul? Wauwquote:Op maandag 15 april 2024 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een kompleet treinbaantje gekocht voor 25 euro.
Trotste mama van Ambar
Een meisje voor altijd en niet voor heel even...quote:![]()
![]()
Ik ben een act gecreëerd door AI, ergo ik ben voor altijdquote:Trotste mama van Ambar
Wel een kleine maar toch een leuke aanwinst. Ik vind het ook wel leuk dat je de hobby zo goedkoop of duur kan maken als je zelf wil.quote:Op maandag 15 april 2024 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was het echt miniatuur spul? WauwActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Tot de uiteindelijke heat death van het universum.quote:Op maandag 15 april 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een act gecreëerd door AI, ergo ik ben voor altijdmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Uiteindelijk wel ja, maar mijn echo zou altijd klinken in het universumquote:Op maandag 15 april 2024 21:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Tot de uiteindelijke heat death van het universum.Trotste mama van Ambar
dat is jouw mening, en die respecteer ikquote:Op maandag 15 april 2024 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar mijn echo zou altijd klinken in het universummet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Spuit 11 komt nog even langsIk zou voor #1 of #2 gaan omdat die korter zijn. Voor wandelen of fietsen hou ik niet van de lange regenjassen die ver over mijn dikke gespierde billen gaan. Die laatste lijkt of het luchtiger is dan de anderen die door "openingen", maar als het echt regent dan valt dat vaak behoorlijk tegen.quote:Op maandag 15 april 2024 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Het is altijd ergens kwart over bierquote:
Pics van je gespierde billen?quote:Op maandag 15 april 2024 21:58 schreef devzero het volgende:
Spuit 11 komt nog even langs
[..]
Ik zou voor #1 of #2 gaan omdat die korter zijn. Voor wandelen of fietsen hou ik niet van de lange regenjassen die ver over mijn dikke gespierde billen gaan. Die laatste lijkt of het luchtiger is dan de anderen die door "openingen", maar als het echt regent dan valt dat vaak behoorlijk tegen.Uw ADH vitamine Worst
3D model om er lekker in te knijpenquote:Op maandag 15 april 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
@:Kree vroeg er tenminste netjes om in een DMUw ADH vitamine Worst
Ik houd dus wel van jassen die over mijn billen vallenquote:Op maandag 15 april 2024 21:58 schreef devzero het volgende:
Spuit 11 komt nog even langs
[..]
Ik zou voor #1 of #2 gaan omdat die korter zijn. Voor wandelen of fietsen hou ik niet van de lange regenjassen die ver over mijn dikke gespierde billen gaan. Die laatste lijkt of het luchtiger is dan de anderen die door "openingen", maar als het echt regent dan valt dat vaak behoorlijk tegen.
Maar deze jas heeft deze kenmerken volgens de officiele site: Water Column: 10,000mm
Breathability: 8,000 g/m²/24h
De rest komt met breathabilty maar max 5,000 of 4,000Trotste mama van Ambar
Ik maak wel stiekem foto's voor jequote:
Trotste mama van Ambar
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 15 april 2024 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak wel stiekem foto's voor je
Uw ADH vitamine Worst
Maar verzend je ze ook?quote:Op maandag 15 april 2024 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak wel stiekem foto's voor je
Persoonlijke collectie te bezoeken op afspraakquote:Trotste mama van Ambar
Ik stuur ze gewoon ongevraagdquote:Op maandag 15 april 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
@:Kree vroeg er tenminste netjes om in een DM
Wil je ook die van mij?quote:Op maandag 15 april 2024 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Persoonlijke collectie te bezoeken op afspraakUw ADH vitamine Worst
Bedankt voor het aanbod, maar het is niet nodigquote:Trotste mama van Ambar
Pics van jou in een tanga en een rookworst.quote:
Hoe doe je een rookworst aan?quote:Op maandag 15 april 2024 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pics van jou in een tanga en een rookworst.
Dat moet je mij niet vragen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb echt geen flauw idee wat gram per vierkante meter per 24 uur is. De hoeveelheid water wat kan verdampen in 24 uur. Maar als een mens bijvoorbeeld maar 2,000 grams per vierkante meter zweet produceert, dan maakt het niet uit. Maar ik neem aan dat je je beter hebt ingelezen dan ikquote:Op maandag 15 april 2024 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd dus wel van jassen die over mijn billen vallen
Maar deze jas heeft deze kenmerken volgens de officiele site: Water Column: 10,000mm
Breathability: 8,000 g/m²/24h
De rest komt met breathabilty maar max 5,000 of 4,000![]()
![]()
Ik weet alleen dat ik de meeste jassen maar vochtig en warm vind, dus ik zoek dan liever wat luchtigs uit. Om warm te blijven gooi ik er wel een trui onder.quote:Op maandag 15 april 2024 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat gram per vierkante meter per 24 uur is. De hoeveelheid water wat kan verdampen in 24 uur. Maar als een mens bijvoorbeeld maar 2,000 grams per vierkante meter zweet produceert, dan maakt het niet uit. Maar ik neem aan dat je je beter hebt ingelezen dan ikTrotste mama van Ambar
En dan ga je erop kauwen?quote:Op maandag 15 april 2024 22:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die doe je niet aan, die doe je in
Maar wel in een pannetje met heet water en niet in de Ping.quote:Op maandag 15 april 2024 22:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die doe je niet aan, die doe je in
Beetje sabbelen. Zo die mosterdsmaak over je tong.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Is dit DTS of het Doodserieuze Topic of Science geworden?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sorry, ik mag niet meer met @devzero flirten dus we hebben het over serieuze dingen. Zoals het opwarmen van rookworstenquote:Op maandag 15 april 2024 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit DTS of het Doodserieuze Topic of Sience geworden?Trotste mama van Ambar
We nemen het niet kwalijk.quote:
Klopt. Zelfs mijn huidige "luchtige" regenjas zorgt voor behoorlijk wat condensatiequote:Op maandag 15 april 2024 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik de meeste jassen maar vochtig en warm vind, dus ik zoek dan liever wat luchtigs uit. Om warm te blijven gooi ik er wel een trui onder.![]()
Trouble in paradise?quote:Op maandag 15 april 2024 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry, ik mag niet meer met @devzero
Ik vergeet weer eens een woord te tikkenquote:ergens hoort flirten te staan
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 15 april 2024 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer met @:devzero dus we hebben het over serieuze dingen. Zoals het opwarmen van rookworsten![]()
![]()
Dat is ook een wetenschap op zich heb ik me laten vertellen door vak mensenquote:Op maandag 15 april 2024 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer met @:devzero dus we hebben het over serieuze dingen. Zoals het opwarmen van rookworsten
Mijn brein raakt stil na het tikken van je naamquote:
Trotste mama van Ambar
Ohquote:Op maandag 15 april 2024 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vergeet weer eens een woord te tikkenergens hoort flirten te staan
![]()
![]()
WAAROM FLIRTEN JULLIE NIET MEERquote:Op maandag 15 april 2024 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vergeet weer eens een woord te tikkenergens hoort flirten te staan
quote:Op maandag 15 april 2024 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn brein raakt stil na het tikken van je naamstiekem toch aan het flirten!
Als je dit al stiekem vind ga je nooit een geheim agent wordenquote:
Stiekemquote:
Als dit geen neuken wordt.quote:Op maandag 15 april 2024 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag van mij hoor!
Dan kan ik ook weer met @:Speklap3000 flirtenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
We zijn heel stiekem enzo, niemand heeft wat door.quote:Trotste mama van Ambar
Ik zou maar alvast was energie drinks en repen in gaan slaan!quote:
Misschien ben ik dat al wel, maar is dat geheim!quote:Op maandag 15 april 2024 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dit al stiekem vind ga je nooit een geheim agent worden![]()
Haha nee, maar geheim agent heeft in het echte leven vast niet de charme zoals het in de films wordt voorgespiegeldI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mijn hart slaat telkens over als je me quotequote:Op maandag 15 april 2024 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn brein raakt stil na het tikken van je naam
Mijn lichaam voelt een beetje warmer iedere keer als ik je naam lees
Ik tuit mijn lippen een beetje als ik je UI zie
maar een beetje lopen flirten op FOK! zou ik natuurlijk nooit doen![]()
Voor die 4 minuten?quote:Op maandag 15 april 2024 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast was energie drinks en repen in gaan slaan!
Daar ben ik het meest trots op. Hoe ik subtiel de dingen kan zeggen die gezegd moeten worden.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Inderdaad, van de verhalen die ik heb gehoord van mensen die in het leger/politie hebben gezeten is de romantiek van een James Bond film niet te vindenquote:Op maandag 15 april 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat al wel, maar is dat geheim!![]()
Haha nee, maar geheim agent heeft in het echte leven vast niet de charme zoals het in de films wordt voorgespiegeld
4 minuten?quote:![]()
![]()
Je verwacht een onnatuurlijke Bruce Lee conditie?![]()
Een oud-collega die bij de commando's had gezeten, vond het altijd leuk om me te vertellen hoe ze een konijn moesten doden en opeten. Omdat hij wist dat ik konijnen als huisdieren hadquote:Op maandag 15 april 2024 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, van de verhalen die ik heb gehoord van mensen die in het leger/politie hebben gezeten is de romantiek van een James Bond film niet te vinden
4 minuten is natuurlijk gewoon 3 rondes.quote:Op maandag 15 april 2024 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
4 minuten?![]()
![]()
Je verwacht een onnatuurlijke Bruce Lee conditie?
Ja, ik dacht gewoon 2 minuten, maar @Speklap3000 heeft lopen opscheppen dat het wel 4 minuten duurt!quote:Op maandag 15 april 2024 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
4 minuten?![]()
![]()
Je verwacht een onnatuurlijke Bruce Lee conditie?![]()
Op een goede dag met de wind mee!quote:Op maandag 15 april 2024 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht gewoon 2 minuten, maar @:Speklap3000 heeft lopen opscheppen dat het wel 4 minuten duurt!
quote:Op maandag 15 april 2024 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn hart slaat telkens over als je me quote
Mijn lichaam voelt een beetje warmer iedere keer als ik je naam lees
Ik tuit mijn lippen een beetje als ik je UI zie
maar een beetje lopen flirten op FOK! zou ik natuurlijk nooit doen
Trotste mama van Ambar
Sommige mensen flirten gewoon heel onschuldig, andere mensen hebben gelijk over neuken. Verschil moet er zijn.Trotste mama van Ambar
Ah, je bent de verwachtingen alweer aan het temperen, verstandig.quote:Op maandag 15 april 2024 22:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Op een goede dag met de wind mee!
Underpromise, underdeliverquote:Op maandag 15 april 2024 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, je bent de verwachtingen alweer aan het temperen, verstandig.
Daarom ook mijn tip om de nodige voeding en drank voorraad aan te leggen om weer bij krachten te komen tussen de rondes doorquote:Op maandag 15 april 2024 22:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
4 minuten is natuurlijk gewoon 3 rondes.
Hier spreekt een pro?quote:Op maandag 15 april 2024 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook mijn tip om de nodige voeding en drank voorraad aan te leggen om weer bij krachten te komen tussen de rondes door
Ik hoorde voeding en drank?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Groetjes aan de bietjesquote:Op maandag 15 april 2024 22:35 schreef devzero het volgende:
Ja. Ik ga nu bietjes in de oven doen om te roosteren en dan mini-dev ophalen van schoolTrotste mama van Ambar
Ik ben al een decennia in training om mijn lichaam, geest en voeding in optima forma te houdenquote:
Het kan zijn dat ik dit topic perongeluk een tr heb gemacht.
Er ging iets fout op de telefoonTrotste mama van Ambar
Ik schrok al wakker van de melding.quote:Op maandag 15 april 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ging iets fout op de telefoonF.K.A. SuperwormJim![]()
Jaja, 'per ongeluk'quote:Op maandag 15 april 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ging iets fout op de telefoon
Je hebt gewoon iedereen helemaal kapot zitten TR'en![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja sorry. Het was niet de bedoeling.quote:
1. Ik moet geen gekke 5 minuten houden voor ik naar bed ga
2. Ik moet niet met telefoons gooien
3. Ik moet mijn vingers niet op willekeurige plekken op mijn scherm houden als het scherm aan isTrotste mama van Ambar
![]()
Het hele topic?quote:Op maandag 15 april 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ging iets fout op de telefoon
Uiteraard. Al dat heen en weer geflirt hier. Bah. Schandelijk. Doet het dan op zijn minst stiekem en dat niemand het door heeft.quote:Op maandag 15 april 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jaja, 'per ongeluk'
Je hebt gewoon iedereen helemaal kapot zitten TR'en
Trotste mama van Ambar
Sjw komt wel sluitenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je TR’ed alleen posts!?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Count me in!quote:I'm surrounded by morons!
![]()
Voor straf lif ik nu met blote voetjes in bed.Trotste mama van Ambar
En welterusten
Ik lees alleen quotes en mentions dus ga los vannacht.Trotste mama van Ambar
Geen idee, ik heb nog nooit een TR gezet, ik ken alleen de termquote:
Ok, vooral jou quoten en mentionen dusquote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
Ik lees alleen quotes en mentions dus ga los vannacht.
Slaap lekker!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
@ieniminimuis welterustenquote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
Ik lees alleen quotes en mentions dus ga los vannacht.![]()
Is dit een vrijbrief voor ons allen om jou collectief te gaan mentionen de hele nacht?quote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
tr bij muis zetten
nee dat zou niet leuk zijn.. @ieniminimuisquote:Op maandag 15 april 2024 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit een vrijbrief voor ons allen om jou collectief te gaan mentionen de hele nacht?![]()
![]()
FrisjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een maagd!quote:Op maandag 15 april 2024 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit een TR gezet, ik ken alleen de term
I'm surrounded by morons!
Gooi je haar los!quote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
Ik lees alleen quotes en mentions dus ga los vannacht.I'm surrounded by morons!
![]()
Ga even in de hoek staan om op te warmen, daar schijnt het rond de 90 graden te zijn!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Goed ideequote:Op maandag 15 april 2024 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga even in de hoek staan om op te warmen, daar schijnt het rond de 90 graden te zijn!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Owja, nog even een bolke erin gooien deze avondOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daten?quote:
Ik heb nog steeds moeite met mn nieuw geleerde smileys
Het is net zoals bal sporten. Oefening baart kunstquote:Op maandag 15 april 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog steeds moeite met mn nieuw geleerde smileys
![]()
Goede reminder dat ik me morgen vroeg toch echt even moet gaan scheren!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
okequote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
quote:Op maandag 15 april 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is net zoals bal sporten. Oefening baart kunst
Maar bij de bal sporten had ik een excuus, deze smileys niet
quote:Op maandag 15 april 2024 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede reminder dat ik me morgen vroeg toch echt even moet gaan scheren!
quote:Op maandag 15 april 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gekkerd, ik heb @:Speklap3000 toch al?
Oh nee, nu ga ik mezelf bolken.
Misschien wordt het bedtijd
Ik kom er NU aanquote:Op maandag 15 april 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh nee, nu ga ik mezelf bolken.
Misschien wordt het bedtijd
Ah fijn, kun je me mooi insmeren met aftersun. Afgelopen weekend toch iets te enthousiast van de zon genotenquote:
Dingen gaan snel!quote:Op maandag 15 april 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gekkerd, ik heb @:Speklap3000 toch al?
Maaruh, da’s geen antwoord op mijn vraag![]()
Ik heb monogamie hoog in het vaandelquote:Op maandag 15 april 2024 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen gaan snel!
Maaruh, da’s geen antwoord op mijn vraag![]()
Ik smeer je graag in met aftercumquote:Op maandag 15 april 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah fijn, kun je me mooi insmeren met aftersun. Afgelopen weekend toch iets te enthousiast van de zon genoten
Smeerlap. Ik doe dat veel beter.quote:Op maandag 15 april 2024 23:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik smeer je graag in met aftercumActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Echt waar? Vind je dat niet een beetje viezig?quote:Op maandag 15 april 2024 23:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik smeer je graag in met aftercum
Het is hier wel FOK! hé, hier zitten enkel 12 jarige jochies die zolderkamer autisten zijnquote:Op maandag 15 april 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Vind je dat niet een beetje viezig?
![]()
Hoe kan ik zelf iets graag op een ander deponeren, als ik het zelf vies vind?quote:Op maandag 15 april 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Vind je dat niet een beetje viezig?
Net als je zus?quote:Op maandag 15 april 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb monogamie hoog in het vaandel
Ja dat weet ik toch, ik ben er zelf natuurlijk ook eenquote:Op maandag 15 april 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is hier wel FOK! hé, hier zitten enkel 12 jarige jochies die zolderkamer autisten zijn
Insert Borat_high_five.gifquote:Op maandag 15 april 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is hier wel FOK! hé, hier zitten enkel 12 jarige jochies die zolderkamer autisten zijnI'm surrounded by morons!
![]()
Naja dat deponeren is 1 ding, maar het daarna nog helemaal uitsmeren, dat hoeft van mij niet echtquote:Op maandag 15 april 2024 23:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoe kan ik zelf iets graag op een ander deponeren, als ik het zelf vies vind?
Een beetje uitsmeren is wel goed?quote:Op maandag 15 april 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja dat deponeren is 1 ding, maar het daarna nog helemaal uitsmeren, dat hoeft van mij niet echtI'm surrounded by morons!
Dat is jouw limiet, en die respecteer ik.quote:Op maandag 15 april 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja dat deponeren is 1 ding, maar het daarna nog helemaal uitsmeren, dat hoeft van mij niet echtmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Toevallig is die na al het gedoe met dr mannen en vrouwen ook tot de conclusie gekomen dat een monogame relatie ook wel voordelen biedt.quote:
Mja, totdat dat weer gaat vervelen waarschijnlijk.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar heb je haar hoog in het vaandel?quote:Op maandag 15 april 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toevallig is die na al het gedoe met dr mannen en vrouwen ook tot de conclusie gekomen dat een monogame relatie ook wel voordelen biedt.
Mja, totdat dat weer gaat vervelen waarschijnlijk.
Jawel hoor, familie he, wij steunen elkaar door dik en dun! Meestal dik welquote:
quote:Op maandag 15 april 2024 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor, familie he, wij steunen elkaar door dik en dun! Meestal dik wel
Eindelijk droogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De ideale vrouwquote:Op maandag 15 april 2024 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoeft op zich niet zo van me
Maar ach, ik gun @:Speklap3000 ook zn lolletje
Net zaten hier helemaal geen vrouwenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geen idee, ik zie hier maar een vrouwquote:
neeeh die doet alsofDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zo naar huis voor het weer gaat regenenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha nee, zei ik zelf hoor, maar was garpje. Zal je wel bewijzen dat ik vrouw benquote:
Ik begin te twijfelen hoorquote:Op maandag 15 april 2024 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, zei ik zelf hoor, maar was garpje. Zal je wel bewijzen dat ik vrouw ben
Ik snap er niks meer vanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb er gelukkig nooit wat van begrepen. Dat maakt het makkeljikerquote:
No fightingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KnuffelenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat niet al voldoende bewijs dat ik vrouw ben?quote:Op maandag 15 april 2024 23:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig nooit wat van begrepen. Dat maakt het makkeljiker
Nee, ik kan geslacht echt alleen peilen met mijn paarsgepunte lans.quote:Op maandag 15 april 2024 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat niet al voldoende bewijs dat ik vrouw ben?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Altijd goedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lekkerquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee, eigenlijk niet. Alleen van horen zeggenquote:
Ah, jij bent ook nog maagd?quote:Op maandag 15 april 2024 23:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Alleen van horen zeggen
sommigen
euhm niet gaan overdrijven hequote:Op maandag 15 april 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
@:Kree vroeg er tenminste netjes om in een DMik vroeg dat nooit.
Do what you love, love what you do!![]()
Altijd eerst toestemming vragen maat.quote:Op maandag 15 april 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
euhm niet gaan overdrijven heik vroeg dat nooit.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: