Lekker la Chouffe drinkenquote:Op maandag 15 april 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dacht dat we die in de Ardennen zouden doen, jammer wel ja. Maar scheelt me weer een gebroken been of 2.
Lekker eten gemaakt?quote:Op maandag 15 april 2024 21:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Bij gebrek aan chips heb ik gewoon nog een klein schepje avond eten op mijn bord gedenderd
Mijn levensmottoquote:
Nou, het was veel groente, beetje kruiden en een laf pindasausje (geen sate saus want geen ketjap) met mie en ei.quote:
Klinkt wel prima! En zeker gezond!quote:Op maandag 15 april 2024 21:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou, het was veel groente, beetje kruiden en een laf pindasausje (geen sate saus want geen ketjap) met mie en ei.
Gewoon simpel, niks geen moeite, maar wel gezond
Paar weken geleden was ik in Nadrin bij Houffalize, maar niet naar de brouwerij geweestquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 15 april 2024 21:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb een wijnarrangement in chalet
Wat moet het dalijk hier, als ik vier dagen niet hier ben?quote:
Aan treintjes.quote:Op maandag 15 april 2024 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch weer 100 euro bespaard die ik dan weer ergens anders uit kan geven
Ik ben er straks nog langer nietquote:Op maandag 15 april 2024 21:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat moet het dalijk hier, als ik vier dagen niet hier ben?
Op een gegeven moment zijn we er allemaal niet meer.quote:Op maandag 15 april 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben er straks nog langer niet
Dan kan ik een half treintje kopen zo ongeveer?quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn we er allemaal niet meer.
Ja maar dit is tijdelijk.quote:Op maandag 15 april 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben voor altijd.quote:Op maandag 15 april 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een kompleet treinbaantje gekocht voor 25 euro.quote:Op maandag 15 april 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kan ik een half treintje kopen zo ongeveer?
Was het echt miniatuur spul? Wauwquote:Op maandag 15 april 2024 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een kompleet treinbaantje gekocht voor 25 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |