Groetjes aan de bietjesquote:Op maandag 15 april 2024 22:35 schreef devzero het volgende:
Ja. Ik ga nu bietjes in de oven doen om te roosteren en dan mini-dev ophalen van school
Ik ben al een decennia in training om mijn lichaam, geest en voeding in optima forma te houdenquote:
Ik schrok al wakker van de melding.quote:Op maandag 15 april 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Het kan zijn dat ik dit topic perongeluk een tr heb gemacht.
Er ging iets fout op de telefoon
Jaja, 'per ongeluk'quote:Op maandag 15 april 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja sorry. Het was niet de bedoeling.quote:
Het hele topic?quote:Op maandag 15 april 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteraard. Al dat heen en weer geflirt hier. Bah. Schandelijk. Doet het dan op zijn minst stiekem en dat niemand het door heeft.quote:Op maandag 15 april 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jaja, 'per ongeluk'
Je hebt gewoon iedereen helemaal kapot zitten TR'en![]()
Je TR’ed alleen posts!?quote:
Count me in!quote:
Geen idee, ik heb nog nooit een TR gezet, ik ken alleen de termquote:
Ok, vooral jou quoten en mentionen dusquote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
Ik lees alleen quotes en mentions dus ga los vannacht.
@ieniminimuis welterustenquote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
Is dit een vrijbrief voor ons allen om jou collectief te gaan mentionen de hele nacht?quote:Op maandag 15 april 2024 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |