Ah fijn, kun je me mooi insmeren met aftersun. Afgelopen weekend toch iets te enthousiast van de zon genotenquote:
Dingen gaan snel!quote:Op maandag 15 april 2024 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gekkerd, ik heb @:Speklap3000 toch al?
Ik heb monogamie hoog in het vaandelquote:Op maandag 15 april 2024 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen gaan snel!
Maaruh, da’s geen antwoord op mijn vraag![]()
Ik smeer je graag in met aftercumquote:Op maandag 15 april 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah fijn, kun je me mooi insmeren met aftersun. Afgelopen weekend toch iets te enthousiast van de zon genoten
Smeerlap. Ik doe dat veel beter.quote:Op maandag 15 april 2024 23:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik smeer je graag in met aftercum
Echt waar? Vind je dat niet een beetje viezig?quote:Op maandag 15 april 2024 23:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik smeer je graag in met aftercum
Het is hier wel FOK! hé, hier zitten enkel 12 jarige jochies die zolderkamer autisten zijnquote:Op maandag 15 april 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Vind je dat niet een beetje viezig?
Hoe kan ik zelf iets graag op een ander deponeren, als ik het zelf vies vind?quote:Op maandag 15 april 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt waar? Vind je dat niet een beetje viezig?
Net als je zus?quote:Op maandag 15 april 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb monogamie hoog in het vaandel
Ja dat weet ik toch, ik ben er zelf natuurlijk ook eenquote:Op maandag 15 april 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is hier wel FOK! hé, hier zitten enkel 12 jarige jochies die zolderkamer autisten zijn
Insert Borat_high_five.gifquote:Op maandag 15 april 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is hier wel FOK! hé, hier zitten enkel 12 jarige jochies die zolderkamer autisten zijn
Naja dat deponeren is 1 ding, maar het daarna nog helemaal uitsmeren, dat hoeft van mij niet echtquote:Op maandag 15 april 2024 23:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoe kan ik zelf iets graag op een ander deponeren, als ik het zelf vies vind?
Een beetje uitsmeren is wel goed?quote:Op maandag 15 april 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja dat deponeren is 1 ding, maar het daarna nog helemaal uitsmeren, dat hoeft van mij niet echt
Dat is jouw limiet, en die respecteer ik.quote:Op maandag 15 april 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja dat deponeren is 1 ding, maar het daarna nog helemaal uitsmeren, dat hoeft van mij niet echt
Toevallig is die na al het gedoe met dr mannen en vrouwen ook tot de conclusie gekomen dat een monogame relatie ook wel voordelen biedt.quote:
Maar heb je haar hoog in het vaandel?quote:Op maandag 15 april 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toevallig is die na al het gedoe met dr mannen en vrouwen ook tot de conclusie gekomen dat een monogame relatie ook wel voordelen biedt.
Mja, totdat dat weer gaat vervelen waarschijnlijk.
Jawel hoor, familie he, wij steunen elkaar door dik en dun! Meestal dik welquote:
quote:Op maandag 15 april 2024 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor, familie he, wij steunen elkaar door dik en dun! Meestal dik wel
De ideale vrouwquote:Op maandag 15 april 2024 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoeft op zich niet zo van me
Maar ach, ik gun @:Speklap3000 ook zn lolletje
Net zaten hier helemaal geen vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |