SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Eindelijk een betere TTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik neem straks TheeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat is duur!quote:Op maandag 15 april 2024 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
160 euries armer voor de nieuwe band![]()
![]()
Kijkt naar de molquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Altijd weer een hoop geld hequote:Op maandag 15 april 2024 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
160 euries armer voor de nieuwe band
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja en ik dacht dat ik een pechhulp service had.. niet dusquote:Al 7 jaar niet meer zei de garage
![]()
Komt nog een rekening aan omdat ze gister de band zijn komen wisselen ook. Daarom vonden ze me gister niet in het systeem terug![]()
nu wel weer pechhulp voor 55 euro voor een jaar. Valt me weer mee.Smile, it's free therapy.![]()
Dankquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
O dan is het helemaal zuur zegquote:Op maandag 15 april 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en ik dacht dat ik een pechhulp service had.. niet dusAl 7 jaar niet meer zei de garage
![]()
Komt nog een rekening aan omdat ze gister de band zijn komen wisselen ook. Daarom vonden ze me gister niet in het systeem terug![]()
nu wel weer pechhulp voor 55 euro voor een jaar. Valt me weer mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: