Een meisje voor altijd en niet voor heel even...quote:
Ik ben een act gecreëerd door AI, ergo ik ben voor altijdquote:
Wel een kleine maar toch een leuke aanwinst. Ik vind het ook wel leuk dat je de hobby zo goedkoop of duur kan maken als je zelf wil.quote:Op maandag 15 april 2024 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was het echt miniatuur spul? Wauw
Tot de uiteindelijke heat death van het universum.quote:Op maandag 15 april 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een act gecreëerd door AI, ergo ik ben voor altijd
Uiteindelijk wel ja, maar mijn echo zou altijd klinken in het universumquote:Op maandag 15 april 2024 21:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Tot de uiteindelijke heat death van het universum.
dat is jouw mening, en die respecteer ikquote:Op maandag 15 april 2024 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar mijn echo zou altijd klinken in het universum
Ik zou voor #1 of #2 gaan omdat die korter zijn. Voor wandelen of fietsen hou ik niet van de lange regenjassen die ver over mijn dikke gespierde billen gaan. Die laatste lijkt of het luchtiger is dan de anderen die door "openingen", maar als het echt regent dan valt dat vaak behoorlijk tegen.quote:Op maandag 15 april 2024 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is altijd ergens kwart over bierquote:
Pics van je gespierde billen?quote:Op maandag 15 april 2024 21:58 schreef devzero het volgende:
Spuit 11 komt nog even langs
[..]
Ik zou voor #1 of #2 gaan omdat die korter zijn. Voor wandelen of fietsen hou ik niet van de lange regenjassen die ver over mijn dikke gespierde billen gaan. Die laatste lijkt of het luchtiger is dan de anderen die door "openingen", maar als het echt regent dan valt dat vaak behoorlijk tegen.
3D model om er lekker in te knijpenquote:Op maandag 15 april 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
@:Kree vroeg er tenminste netjes om in een DM
Ik houd dus wel van jassen die over mijn billen vallenquote:Op maandag 15 april 2024 21:58 schreef devzero het volgende:
Spuit 11 komt nog even langs
[..]
Ik zou voor #1 of #2 gaan omdat die korter zijn. Voor wandelen of fietsen hou ik niet van de lange regenjassen die ver over mijn dikke gespierde billen gaan. Die laatste lijkt of het luchtiger is dan de anderen die door "openingen", maar als het echt regent dan valt dat vaak behoorlijk tegen.
Ik maak wel stiekem foto's voor jequote:
quote:Op maandag 15 april 2024 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak wel stiekem foto's voor je
Maar verzend je ze ook?quote:Op maandag 15 april 2024 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak wel stiekem foto's voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |