Ligt aan jezelf dan tochquote:
pedovinylquote:Op maandag 15 april 2024 23:54 schreef kree het volgende:
ik ben onwijs fan he van die liedjes op kinderen niveau, ze zeggen nl beter de tekst als alle andere ingewikkelde nrs. Hahahaha
Of aan de chemie met de andere persoon? Soms liggen je voorkeuren niet echt op 1 lijn.quote:
? het gaat om tekst die simpel is, en sowieso hoor ik vind het heel leuk om met kinderen muziek te maken, iig nog niet te veel verpest wssquote:
* DANquote:Op maandag 15 april 2024 23:54 schreef kree het volgende:
ik ben onwijs fan he van die liedjes op kinderen niveau, ze zeggen nl beter de tekst als alle andere ingewikkelde nrs. Hahahaha
ik vind die liedjes ook leuk, alleen al muzikaal dus. naja snap het of niet. LOL boeit me eigenlijk niet, want het zal me een zorg zijn wat de rest hier vindtquote:Op maandag 15 april 2024 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
* DAN
Hoe moeilijk is het nou, "beter dan".
LOL hihiquote:Op maandag 15 april 2024 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind die liedjes ook leuk, alleen al muzikaal dus. naja snap het of niet. LOL boeit me eigenlijk niet, want het zal me een zorg zijn wat de rest hier vindt
Maargoed ff mijn idee, hoop dat jullie iets erin kunnen waarderen die liedjes?
je moet er niet teveel achter denken, dat is het hele idee ervan, ik vindt t een leuk liedje en denk ook een ware tekst die kinderen ook nog wel begrijpen.quote:
hangt maar van smaak afquote:
Ja dat doe ik, wat een herriequote:Op dinsdag 16 april 2024 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
hangt maar van smaak af
denk aan wat kinderen leuk vinden om te horen in deze vooral?
nou denk dus dat het niet zo is, maar voor ik weer zit te drammen hequote:
Ik heb kinderen jij niet, wie weet het dan beter? En nee dit getetter is het ergste wat ik heb gehoord sinds ze geboren zijn. Dat is niet overdreven.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk dus dat het niet zo is, maar voor ik weer zit te drammen he
Tis maar wat ik zie dus...... en ga anders eens liedjes luisteren wat kinderen luisteren nu ook van leeftijd 4-10
dan valt dit nog mee.
ik heb neefjes en nichtjes, maar ok, mss verschild t wel, wat luisteren jou kinderen dan>. want daar ben ik nu benieuwd naar...?quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb kinderen jij niet, wie weet het dan beter?
Naar mijquote:Op dinsdag 16 april 2024 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb neefjes en nichtjes, maar ok, mss verschild t wel, wat luisteren jou kinderen dan>. want daar ben ik nu benieuwd naar...?
niet omheen lullen, welke muziek ging het over? of liedjes?quote:
Het verschilt genoeg dat ik zeg dat het vreselijk is wat jij liet luisteren als liedjequote:Op dinsdag 16 april 2024 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
niet omheen lullen, welke muziek ging het over? of liedjes?
vertel maar, want wss verschild het niet zo veel?
sowieso wat zing jij voor liedjes? LOLquote:
nou vertel?quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het verschilt genoeg dat ik zeg dat het vreselijk is wat jij liet luisteren als liedje
Ja 'Ik ga op safari, voor slangen ben ik niet bang' dat soort zaken. Niet wat jij laat luisterenquote:Op dinsdag 16 april 2024 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso wat zing jij voor liedjes? LOL
over het algemeen luisteren kinderen onwijs hetzelfde hoor. zeker in die leeftijd. en vinden ze zelfde leuk.
wat wel dan? serieuze vraag?quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja 'Ik ga op safari, voor slangen ben ik niet bang' dat soort zaken. Niet wat jij laat luisteren
omg. echt....... lol te schreeuwerig en Amerikaans geschreeuw dit.quote:
Ja maar het volume doen we dan op 10%. In jouw clip is het gewoon 100%quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
omg. echt....... lol te schreeuwerig en Amerikaans geschreeuw dit.
Lol ik geef geen oordeel he, maar dit vind ik niet ok ook. voor kindertjes denk.
Wat vond je zelf leuk toen je een kind was?quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:23 schreef kree het volgende:
kweet heb zelf geen kinderen dus slag om de arm he, maar echt dat????
nee gelul ik bepaal volume niet he, die stel je zelf in, volgens mij was ie gewoon op normaal niveau gemix enzo. dus lul niet daar over.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar het volume doen we dan op 10%. In jouw clip is het gewoon 100%
oeh dan moet ik aardig terug......quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat vond je zelf leuk toen je een kind was?
laat het je kinderen maar eens horen, zonder wat te zeggen, ben ik benieuwd eigenlijk? Je hoeft het niet eens hier neer te zetten, maar ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja 'Ik ga op safari, voor slangen ben ik niet bang' dat soort zaken. Niet wat jij laat luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |