SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nou zeg het maar ff, want je roept dat wel zo, maar is nooit waar ik om vroeg he? zo kan het nl al snel verkeerd begrepen worden.quote:Op maandag 15 april 2024 23:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Altijd eerst toestemming vragen maat.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen TheeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Daarom vraag je altijdf om toestemming, dan kan er nooit iets verkeerd begrepen worden.quote:Op maandag 15 april 2024 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou zeg het maar ff, want je roept dat wel zo, maar is nooit waar ik om vroeg he? zo kan het nl al snel verkeerd begrepen worden.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
triootjequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En het 13e gebod?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
blij dat je erom vraagtquote:Op maandag 15 april 2024 23:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daarom vraag je altijdf om toestemming, dan kan er nooit iets verkeerd begrepen worden.
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Valt wel goed bij @MizzezAmy moet ik zeggen.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ja who cares, zeg maar ff, ik trek me dit alles dus niet aan he zo...quote:Op maandag 15 april 2024 23:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Valt wel goed bij @:mizzezamy moet ik zeggen.
Maar weet van anderen wel en die ga ik niet noemen, dus hmmmm mss wat gevoeliger zijn is goed idee.Do what you love, love what you do!![]()
consent is altijd een goed ideequote:Op maandag 15 april 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja who cares, zeg maar ff, ik trek me dit alles dus niet aan he zo...
Maar weet van anderen wel en die ga ik niet noemen, dus hmmmm mss wat gevoeliger zijn is goed idee.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Inderdaad. Graag eerst om toestemming vragen voor je in iemands DM duikt @kreequote:Op maandag 15 april 2024 23:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daarom vraag je altijdf om toestemming, dan kan er nooit iets verkeerd begrepen worden.![]()
nou bedoel meer niet altijd een oordeel geven aan mensen enzo, en zi dat wel gebeuren hier ook.quote:
sommige kunnen er tegen, maar sommige trekken het aan ook. enne denk je kunt net zo goed leuk kletsen zonder dat.Do what you love, love what you do!![]()
DM gestuurdquote:Op maandag 15 april 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Graag eerst om toestemming vragen voor je in iemands DM duikt @:kree
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb geen idee wat je hier probeert te zeggenquote:Op maandag 15 april 2024 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou bedoel meer niet altijd een oordeel geven aan mensen enzo, en zi dat wel gebeuren hier ook.
sommige kunnen er tegen, maar sommige trekken het aan ook. enne denk je kunt net zo goed leuk kletsen zonder dat.
hmmmmmsz, ja drama maken over wat?quote:Op maandag 15 april 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Graag eerst om toestemming vragen voor je in iemands DM duikt @:kreeDo what you love, love what you do!![]()
nou dat ik weet en niet eens van 1 nl dan DM kreeg en dat ze het toch lastig vonden van alle commentaar enzo die er kwam in dit topic.quote:Op maandag 15 april 2024 23:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier probeert te zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Je bent je eigen mens.quote:Op maandag 15 april 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar mag niet van @:Speklap3000met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
snap ikquote:Op maandag 15 april 2024 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat ik weet en niet eens van 1 nl dan DM kreeg en dat ze het toch lastig vonden van alle commentaar enzo die er kwam in dit topic.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hahahaquote:Op maandag 15 april 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar mag niet van @:Speklap3000Do what you love, love what you do!![]()
boeit ook niet, maar wilde het ff gezegd hebben.
Je weet wel want zo ben ik, dram het er gewoon door
Nooit gemerkt dat jij kunt drammen hoor.quote:Op maandag 15 april 2024 23:45 schreef kree het volgende:
boeit ook niet, maar wilde het ff gezegd hebben.
Je weet wel want zo ben ik, dram het er gewoon doormet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik stel me een nieuwe versie voor van het bekende toneelstuk Waiting for Godot. Maar dan Wachten op Sinterklaas met jou en mario390 in de hoofdrol. Ik denk dat het een enorm succes gaat worden.quote:Op maandag 15 april 2024 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat ik weet en niet eens van 1 nl dan DM kreeg en dat ze het toch lastig vonden van alle commentaar enzo die er kwam in dit topic.SPOILER: voor de niet theater mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die niet van theater houden![]()
![]()
![]()
hmmmmms ik weet beetje van mezelf wel dat het zo overkomt soms ook, dus zo onwijs kwalijk kan ik het niemand nemen.quote:Op maandag 15 april 2024 23:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nooit gemerkt dat jij kunt drammen hoor.
Maar over het algemeen bedoel ik het eigenlijk altijd wel goed, ja niet snappen ok... maar mag je altijd vragen he.
Ik overleg het wel even met @JustinKquote:Op maandag 15 april 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar mag niet van @:Speklap3000![]()
jij weet hoe je mij in lijn kunt krijgenquote:Op maandag 15 april 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik overleg het wel even met @:justink
Top, als jij het even meeneemt naar achter hoor ik wel wat de uitkomst isquote:Op maandag 15 april 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik overleg het wel even met @:justink
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zou jou graag meenemen naar achterenquote:Op maandag 15 april 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Top, als jij het even meeneemt naar achter hoor ik wel wat de uitkomst is
Het lijntje van @FreshFruit en @KillemWieft zekerquote:Op maandag 15 april 2024 23:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
jij weet hoe je mij in lijn kunt krijgen![]()
Ik ben Koos Drugloos, aan die lijntjes ga ik niet beginnen.quote:Op maandag 15 april 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Het lijntje van @:FreshFruit en @:killemwieft zekermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Verstandigquote:Op maandag 15 april 2024 23:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben Koos Drugloos, aan die lijntjes ga ik niet beginnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: