Nou je kan het zelf terugluisteren.. vergelijk het met andere youtube clips en je merkt wel dat het volume nogal hoger ligt dan gemiddeldquote:Op dinsdag 16 april 2024 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee gelul ik bepaal volume niet he, die stel je zelf in, volgens mij was ie gewoon op normaal niveau gemix enzo. dus lul niet daar over.
whah valt mee hoor? Ok eens niet altijd is altijd helemaal hetzelfde, maar deze is echt niet overdreven hard gemixedquote:Op dinsdag 16 april 2024 00:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou je kan het zelf terugluisteren.. vergelijk het met andere youtube clips en je merkt wel dat het volume nogal hoger ligt dan gemiddeld
Ik hoef het niet te weten, maar post het hier toch maar.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
laat het je kinderen maar eens horen, zonder wat te zeggen, ben ik benieuwd eigenlijk? Je hoeft het niet eens hier neer te zetten, maar ben benieuwd.
quote:
kinderen ouwe, geen pubers heb ik het over......quote:
tis hetzelfde ongeveer,quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou je kan het zelf terugluisteren.. vergelijk het met andere youtube clips en je merkt wel dat het volume nogal hoger ligt dan gemiddeld
ook toen je 8 of 9 was. Lol. denk ff aan kinderen enzo, sowieso teveel alweer gedacht hoor over dit wmb.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:49 schreef drakin het volgende:
Als kind vond ik the sex pistols en normaal wel leuk
Ja dat klopt ook wel.quote:Op maandag 15 april 2024 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of aan de chemie met de andere persoon? Soms liggen je voorkeuren niet echt op 1 lijn.
ik ga ook naar bed, hoewel ook hier nog wel even over door zou willen gaanquote:Op dinsdag 16 april 2024 01:48 schreef Sally het volgende:
Bolk.
Ik val al in een leuk gesprek zie ik
Iets met voorkeuren?
Maar goed ik moest nu toch gaan slapen, dus trusten lieve mensen!
Kusjes!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-04-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Never forgetquote:Op dinsdag 16 april 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
Wel saai hier zonder @:FreshFruit @:mario390 en @:devzero
Ik ga maar eens pitten.![]()
Heel ff maarquote:Op dinsdag 16 april 2024 03:39 schreef Bally-b het volgende:
Eén goedemorgen Charly je bent er vroeg bij.
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 april 2024 03:43 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zo ook slapen...nog even iets doen zo.
Hiquote:
Werkzequote:
Succes met dingetjes invoeren op de pcquote:Op dinsdag 16 april 2024 03:53 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Dankjewel. Is niet zo spannend hoor.
Wat dingetjes invoeren nog op de pc
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 03:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Succes met dingetjes invoeren op de pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |