"Some say, his speed is only tempered by his hunger."quote:Op zondag 14 april 2024 16:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Je bent nog sneller dan de Ayatollah met z'n puddingbuksje, Stigs!
Goeie! Zet hem in de OP.quote:
Beaglehondje doet het goed bij de meisjes.quote:
Leuk voor mijn eigen foto's.quote:
Niet bij mij hoor. Liever poesjes of konijntjesquote:Op zondag 14 april 2024 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beaglehondje doet het goed bij de meisjes.
Ik vind poesjes ook leuk.quote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet bij mij hoor. Liever poesjes of konijntjes
Kwarkkanonquote:Op zondag 14 april 2024 16:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Je bent nog sneller dan de Ayatollah met z'n puddingbuksje, Stigs!
Die heb ik dan weer niet.quote:
Kan ook wel knallen hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 18:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je bent meer van het lichte geschut
quote:Op zondag 14 april 2024 18:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je schiet sneller zaad dan je eigen schaduw!
Zou zijn schaduw ook zaad schieten?quote:Op zondag 14 april 2024 18:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je schiet sneller zaad dan je eigen schaduw!
Amyquote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet bij mij hoor. Liever poesjes of konijntjes
quote:
Zwart zaadquote:Op zondag 14 april 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou zijn schaduw ook zaad schieten?
Beter zwart zaad schieten dan erop zitten.quote:
Ik ben eigendom van @Lenny77 . Alle rechten voorbehouden.quote:Op zondag 14 april 2024 18:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ben je aan de vrouw eigenlijk of hoop je dat die hier je dm inwandelt?
Heeft ze dan ook een tramp stamp met jouw naam boven haar kont?quote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ben eigendom van @:Lenny77. Alle rechten voorbehouden.
Nooooit last van gelukkigquote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter zwart zaad schieten dan erop zitten.
Tuurlijk. En ik één van haar natuurlijk!quote:Op zondag 14 april 2024 19:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Heeft ze dan ook een tramp stamp met jouw naam boven haar kont?
Waarom werkt die tag niet? @Lenny77quote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ben eigendom van @:Lenny77. Alle rechten voorbehouden.
Ik las fag.quote:Op zondag 14 april 2024 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom werkt die tag niet? @:Lenny77
Ooh, ik dacht al even dat jij haar niet meer mocht taggenquote:Op zondag 14 april 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik las fag.
Er stond een punt achter haar naam. Dan doet de tag het niet.
Een FOKstelquote:Op zondag 14 april 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ik één van haar natuurlijk!
Klopt ook wel. Die word gek van mijn gezeur en gedoe hier.quote:Op zondag 14 april 2024 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht al even dat jij haar niet meer mocht taggen
Er zijn er best veul hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 19:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een FOKstel![]()
Ik vraag me echt af in al die jaren Fok hoeveel relaties, fwb's etc hier zijn ontstaan.
Amyquote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter zwart zaad schieten dan erop zitten.
Allemaal stelletjes die elkaar nooit irl hebben ontmoet en al 20 jaar met elkaar Fokkenquote:
Ja en elkaar stalken.quote:Op zondag 14 april 2024 19:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Allemaal stelletjes die elkaar nooit irl hebben ontmoet en al 20 jaar met elkaar Fokken
Constant elkaars FB in de gaten houdenquote:
Zijn wel de beste relaties toch?quote:Op zondag 14 april 2024 19:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Allemaal stelletjes die elkaar nooit irl hebben ontmoet en al 20 jaar met elkaar Fokken
Ik heb een keer een FOKster ontmoet na 16 jaar contact via Fok en toen sloeg de vonk gelijk in als een bom toen we elkaar eindelijk ontmoetten. Stond niet helemaal in de planningquote:
Ander soort fokken.quote:
Ja en bij het minste of geringste meteen gaan appen.quote:Op zondag 14 april 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Constant elkaars FB in de gaten houden
Whehe, gaan we sarcastisch doen?quote:
*ademt uit*quote:Op zondag 14 april 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en bij het minste of geringste meteen gaan appen.
[..]
Whehe, gaan we sarcastisch doen?
quote:Op zondag 14 april 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en bij het minste of geringste meteen gaan appen.
[..]
Whehe, gaan we sarcastisch doen?
Daarom kun je beter verscholen in de anonimiteit helemaal veilig en incognito een relatie opbouwenquote:Op zondag 14 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]misschien zijn mijn relaties irl gewoon niet zo goed
quote:Op zondag 14 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:
Wel, volgens Lenny ben je een schatje.quote:Op zondag 14 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Amy is liefquote:Op zondag 14 april 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
[..]
Wel, volgens Lenny ben je een schatje.
En naar Lenny moeten we luisteren!quote:Op zondag 14 april 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
[..]
Wel, volgens Lenny ben je een schatje.
Namen en rugnummers, wij gaan wel even bij ze langsquote:Op zondag 14 april 2024 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En naar Lenny moeten we luisteren!
(maar mijn wederhelften waren niet altijd zo lief)
Nee, die tijd ligt achter me.quote:Op zondag 14 april 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, wij gaan wel even bij ze langs
Mijn vizier staat ook open somsquote:Op zondag 14 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die tijd ligt achter me.
Beter met open vizier naar de toekomst kijken!
Ik neem m'n matties uit de Randstad mee dus die gasten gaan tandjes rapen je weetquote:Op zondag 14 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die tijd ligt achter me.
Beter met open vizier naar de toekomst kijken!
Huh? U riep?quote:Op zondag 14 april 2024 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom werkt die tag niet? @:Lenny77
Lennyquote:
Ja, want de tag van LordofLeaves werkte niet. Ik wilde je natuurlijk niet lastig vallenquote:
Jij mag mij altijd lastig vallenquote:Op zondag 14 april 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, want de tag van LordofLeaves werkte niet. Ik wilde je natuurlijk niet lastig vallen
quote:
Ja, wel goedquote:
Ja was idd prima weer, gisteren ook.quote:Op zondag 14 april 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, wel goed
Vandaag lekker met de motor weg geweest, was heerlijk
Al moet ik echt nieuwe handschoenen hebben, er komen gaten in die er niet horen
Heb ze al best lang, en ik schakel bijvoorbeeld het knipperlicht in met mijn duim. En dat is nu open gesleten zeg maarquote:Op zondag 14 april 2024 21:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja was idd prima weer, gisteren ook.
Helaas komt er weer herfst aan
Gaten?? Hoe zelfs?
Gelukkig is het nu warmer en kan dat welquote:Op zondag 14 april 2024 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ze al best lang, en ik schakel bijvoorbeeld het knipperlicht in met mijn duim. En dat is nu open gesleten zeg maar
Ja, ben sowieso voor een ander pak aan het kijken. Dus kan het mooi in etappesquote:Op zondag 14 april 2024 21:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu warmer en kan dat wel
Amyquote:
LoLkequote:
Alles wel?quote:
Helaas niks te klagen.quote:
quote:
Saai.quote:Op maandag 15 april 2024 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, dus alles goed hier
Ja, helaasquote:
Kom maar op met die storm dan!quote:
The Stig's Storming Cousin!quote:
Some say he's creating storms just to piss off other drivers...quote:Op maandag 15 april 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's Storming Cousin!
quote:Op maandag 15 april 2024 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Some say he's creating storms just to piss off other drivers...
Sallyquote:
quote:Op maandag 15 april 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Some say that he is so fast, that the hurricanes in the US are caused by him."
quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Some say that El Niño is him turning around in his bed. And that local heatwaves are the result of him showering."
Sallyquote:
Lekker zonnen tussen de familie vetes in.quote:Op maandag 15 april 2024 21:02 schreef SemperLibertas het volgende:
Vandaag videobelde een (ex)-vriendin me vanuit Florence waar het superlekker weer was en toen wilde ik eigenlijk direct weg uit Nederland en op Sicilië gaan wonen
Maar als het daar 40 graden is, woon ik toch liever hier.quote:Op maandag 15 april 2024 21:02 schreef SemperLibertas het volgende:
Vandaag videobelde een (ex)-vriendin me vanuit Florence waar het superlekker weer was en toen wilde ik eigenlijk direct weg uit Nederland en op Sicilië gaan wonen
LoLkequote:
Amyquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als het daar 40 graden is, woon ik toch liever hier.
Is Sicilië niet dat maffia eiland?
Ja, net als Texel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:
quote:
Skuuuumkopken!!quote:
Texel is prachtigquote:
Dat vinden de locals ook.quote:
Ja, daarom kan je er ook niet zomaar gaan wonenquote:
Nee, dan komen ze je eerst "bescherming" aanbieden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daarom kan je er ook niet zomaar gaan wonen
quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan komen ze je eerst "bescherming" aanbieden.
Daar gaat mijn droom van een klein huisje tussen de duinen met wiegend hoog duingras en schaapjes rondomquote:Op dinsdag 16 april 2024 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En je moet er werken e.d.
Blijkbaar kan je er niet naartoe verhuizen om van je pensioen te genieten
Ja, net als de mijnequote:Op dinsdag 16 april 2024 11:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droom van een klein huisje tussen de duinen met wiegend hoog duingras en schaapjes rondom
Eilandman zoeken?quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droom van een klein huisje tussen de duinen met wiegend hoog duingras en schaapjes rondom
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als het daar 40 graden is, woon ik toch liever hier.
Dan is het maar goed dat je een die hard fanaat bentquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:09 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
JaEn als die hard true crime-fanaat wil ik graag in Corleone gaan wonen
Eilandman klinkt zo gekquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eilandman zoeken?
Er was hier ooit zo'n datingprogramma voor eilanders.
"Nou vooruit" ?quote:
Dat tweede!quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
"Nou vooruit" ?
Of...
"Omdat je het zo lief vraagt"
?
Aaaahhhh ja. Wat kunnen we dat toch goed hequote:
Binnenkomen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Aaaahhhh ja. Wat kunnen we dat toch goed he![]()
Kinderachtig eiland.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En je moet er werken e.d.
Blijkbaar kan je er niet naartoe verhuizen om van je pensioen te genieten
Jaquote:
Hihi, je zei hard.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je een die hard fanaat bent
Ik weet niet of jij daar ook goed in bentquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Aaaahhhh ja. Wat kunnen we dat toch goed he![]()
Klinkt wel tof.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Wou het al omdopen naar Stixel.
I knowquote:
Uhuh.quote:
Lief vragen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daar ook goed in bent
Oh, dan zag je de PI nietquote:
Hahhaquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dat die was omdat ik aan je twijfelde
Ik ook. Komt dichtbij zo.quote:
En dan gillend spuitend klaarkomen! Op Texel!quote:
Ohw, óók nog?!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En dan gillend spuitend klaarkomen! Op Texel!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw, óók nog?!
Het schuimt al goed![]()
Geil toch?! Lekker spuiten in de duinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
En daarna in je blote framboos de zee in!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geil toch?! Lekker spuiten in de duinen.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En daarna in je blote framboos de zee in!
Dat is correct en tevens juist.quote:
Sowquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En dan gillend spuitend klaarkomen! Op Texel!![]()
![]()
En wanneer de temperaturen gaan stijgen dan wordt het hier heter en heter want dan kan iedereen hier zijn lenteseksavonturen kwijtquote:
Nog niets van stijgende temperaturen te merken hierquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En wanneer de temperaturen gaan stijgen dan wordt het hier heter en heter want dan kan iedereen hier zijn lenteseksavonturen kwijt
Amyquote:Op woensdag 17 april 2024 08:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog niets van stijgende temperaturen te merken hier
Binnen nu en een maand stroomt het hier vol met ranzige verhalen, we gaan aan de slagquote:Op woensdag 17 april 2024 08:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog niets van stijgende temperaturen te merken hier
Sallyquote:
LoLkequote:
Alles kits?quote:
Ik kan haast niet wachten op alles wat gaat komenquote:Op woensdag 17 april 2024 08:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Binnen nu en een maand stroomt het hier vol met ranzige verhalen, we gaan aan de slag
Hihi komen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten op alles wat gaat komen
Hihi, ik twijfelde nog of ik alles moest doorstrepen en vervangen door iedereenquote:
Hoeft nietquote:Op woensdag 17 april 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi, ik twijfelde nog of ik alles moest doorstrepen en vervangen door iedereen
Ja hoor. Niet veel te doen. Met jou ook alles okee?quote:
Ja hoor, alleen hier op kantoor wordt het vanaf 1 juni ook alleen vegetarisch etenquote:Op woensdag 17 april 2024 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor. Niet veel te doen. Met jou ook alles okee?
Reden om ontslag te nemen.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen hier op kantoor wordt het vanaf 1 juni ook alleen vegetarisch eten
Dus nog meer reden om buiten de deur te eten
Als dat zo makkelijk gaat...quote:
Of wat vaker naar buitenquote:
Ik hou het wel langer volquote:Op woensdag 17 april 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk gaat...
Weet ik eigenlijk niet of dat positief of negatief is
Maar te lang is ook weer niet goedquote:Op woensdag 17 april 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of wat vaker naar buiten
[..]
Ik hou het wel langer vol
Nee, precies lang genoegquote:Op woensdag 17 april 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar te lang is ook weer niet goed
Ja, dat denken de heren altijdquote:Op woensdag 17 april 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, precies lang genoeg
Kom uitvinden danquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, precies lang genoeg
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen hier op kantoor wordt het vanaf 1 juni ook alleen vegetarisch eten
Dus nog meer reden om buiten de deur te eten
Ja, helaas.quote:
Dikke dopp'n!quote:
Ik ben het lichtgevoelige typequote:Op woensdag 17 april 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk gaat...
Weet ik eigenlijk niet of dat positief of negatief is
Deze kwam vandaag zo naakt langs op werk en vroeg ik ze iets voor me kon doen ter ontspanning. Ik zei dat ik toetsen moest nakijken en zond haar heen.quote:
Ik heb ook wel vaak last van fel licht, dus lichten uit in de slaapkamer dan maarquote:Op woensdag 17 april 2024 20:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben het lichtgevoelige type
Onder de dekens?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel vaak last van fel licht, dus lichten uit in de slaapkamer dan maar
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel vaak last van fel licht, dus lichten uit in de slaapkamer dan maar
Heel sporadisch nog, maar lijk er redelijk overheen gegroeid ofzoquote:Op woensdag 17 april 2024 20:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]![]()
Heb je ook last van migraine toevallig?
Fijn dat je niet te vaak last meer van hebt, is echt klote en vooral die gevoeligheid voor licht inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel sporadisch nog, maar lijk er redelijk overheen gegroeid ofzo
quote:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik dacht dat je je ging gedragen!
Haha ga je nu beargumenteren dat je je ban al hebt uitgezeten?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookMaar mijn laatste ban duurde meer dan tien jaar en had eigenlijk maar 3 dagen moeten duren
(!) Kreeg wel een sorry van Danny
Jaquote:Op woensdag 17 april 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ga je nu beargumenteren dat je je ban al hebt uitgezeten?
Amyquote:
LoLkequote:
Oh, ik dacht voor iets andersquote:
Sallyquote:
Stigs!quote:Op donderdag 18 april 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
[..]
Oh, ik dacht voor iets anders
Ik had hier alles al klaargezetquote:Op donderdag 18 april 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Jij dacht ook aan keihard neuken?!
Sneu voor jou als voor Amy.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had hier alles al klaargezet
Begin de dag met een lach en een cappuccino en een sigaret dan belooft de dag heel wat pret en voor je het weet is die dag voorbij en kun je naar bed met de wekker gezet.quote:
Ik heb geen wekker.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Begin de dag met een lach en een cappuccino en een sigaret dan belooft de dag heel wat pret en voor je het weet is die dag voorbij en kun je naar bed met de wekker gezet.
Zal je wel even bellen om een uur of 6quote:
Whehe, fuck of!quote:Op donderdag 18 april 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je wel even bellen om een uur of 6
quote:
Bel Amy maar wakker.quote:
Oh goeiequote:
Daarna jouquote:
Als je mij maar uit je hoofd laatquote:
Iedereen mag mij bellen om 06:00 uurquote:Op donderdag 18 april 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je mij maar uit je hoofd laat![]()
Zeker om 06:00 uur.
quote:
Ok ,ok.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je mij maar uit je hoofd laat![]()
Zeker om 06:00 uur.
quote:Op donderdag 18 april 2024 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen mag mij bellen om 06:00 uur
Ding staat toch op stil zonder tril
quote:
quote:
Is ook weer een typische Stiggy grap hequote:
Of nietquote:Op donderdag 18 april 2024 13:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Is ook weer een typische Stiggy grap he![]()
Ow echt wel.quote:
quote:
Dit geldt ook voor mij.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen mag mij bellen om 06:00 uur
Ding staat toch op stil zonder tril
* TheStigsDutchCousin onthoud ditquote:Op donderdag 18 april 2024 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mij.
Je moet er natuurlijk ook wel rekening mee houden dat ik 's nachts moeilijk slaap, dus als je mij om 6 uur belt, heb je grote kans dat ik je om 1, 2, 3, en/of 4 uur 's nachts terugbel
Ik ben er ook weer klaar mee.quote:
Oh noes.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer klaar mee.
Vanochtend 45 minuten over de 3,5 km naar het werk gedaan. Het was lekker zonnig, dus ik dacht lekker op de fiets te gaan. Maar de spoorwegovergang waren ze mee bezig, het was afgezet met hekken, dus ik kon er niet over. Er was een wegomleiding met een F, maar natuurlijk geen uitleg over de F, dus ik dacht het zal wel voor fietsen zijn, want hij wees naar de volgende spoorwegovergang. Helaas zat die ook dicht, maar de omleiding wees weer naar de volgende overgang, maar ja hoor, die was ook met hekken afgezet. Daar hielden de weg en de omleidingsborden ook op, ik had natuurlijk kunnen omdraaien, maar besloot het bospaadje te nemen waar de weg in overging. Was wel mooie omgeving, verboden voor auto's, fluitende vogels, mensen die er gezellig met paarden liepen en loslopende paarden, maar er was geen internet, dus kon niet kijken of de volgende overgang ook dicht was, of wat een handige route was. Dus toen toch maar de andere kant op gefietst en weer terug naar huis gegaan en daar de auto gepakt. Want voor de auto's is er een brug over het spoor, die verboden is voor fietsers.
Morgen neem ik de auto.
Zo lief dagboek, dit was het weer voor vandaag.
In het bos dus niet meer en daarvoor was ik zo optimistisch dat ik dacht dat er wel een vd 3 overgangen open zou zijn voor fietsers. Of nou ja, gps deed het wel in het bos, maar maps niet.quote:
Ow - dat is gek. Op zich zou Maps nog wel de navigatie voor je moeten kunnen doen op GPS... Niet per se op de 10 meter nauwkeurig.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In het bos dus niet meer en daarvoor was ik zo optimistisch dat ik dacht dat er wel een vd 3 overgangen open zou zijn voor fietsers. Of nou ja, gps deed het wel in het bos, maar maps niet.
Oh ja de navigatie wel, al ging dat heel traag, maar niet met de info of de spoorwegovergang wel of niet open zou zijn, ik wilde het risico niet lopen dat die ook dicht zou zitten en ik nog verder om zou moeten fietsen.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow - dat is gek. Op zich zou Maps nog wel de navigatie voor je moeten kunnen doen op GPS... Niet per se op de 10 meter nauwkeurig.
Mss kan je Komoot ook eens proberen? (is ook gratis versie van)
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanochtend 45 minuten over de 3,5 km naar het werk gedaan. Het was lekker zonnig, dus ik dacht lekker op de fiets te gaan. Maar de spoorwegovergang waren ze mee bezig, het was afgezet met hekken, dus ik kon er niet over. Er was een wegomleiding met een F, maar natuurlijk geen uitleg over de F, dus ik dacht het zal wel voor fietsen zijn, want hij wees naar de volgende spoorwegovergang. Helaas zat die ook dicht, maar de omleiding wees weer naar de volgende overgang, maar ja hoor, die was ook met hekken afgezet. Daar hielden de weg en de omleidingsborden ook op, ik had natuurlijk kunnen omdraaien, maar besloot het bospaadje te nemen waar de weg in overging. Was wel mooie omgeving, verboden voor auto's, fluitende vogels, mensen die er gezellig met paarden liepen en loslopende paarden, maar er was geen internet, dus kon niet kijken of de volgende overgang ook dicht was, of wat een handige route was. Dus toen toch maar de andere kant op gefietst en weer terug naar huis gegaan en daar de auto gepakt. Want voor de auto's is er een brug over het spoor, die verboden is voor fietsers.
Morgen neem ik de auto.
Daarom je altijd naar je werk met een kanon laten schieten, zoals een circusclown.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Morgen neem ik de auto.
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom je altijd naar je werk met een kanon laten schieten, zoals een circusclown.
Eindelijk erkenning!quote:
De oplossing voor alle files!quote:
Draag een helm en neem een knuppeltje mee om ze uit de lucht te tikken.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De oplossing voor alle files!
Al kunnen er wel wat botsingen zijn als iedereen door de lucht gaat vliegen
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Draag een helm en neem een knuppeltje mee om ze uit de lucht te tikken.
Blij ei.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]moest lachen, ik denk in beelden, zie het zo voor me
Ook ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Morgen neem ik de auto.
Of ze keek zo vaak achterom, omdat ze je eruit vond zien als een crimineel en bang was dat je haar pincode ging afkijkenquote:Op donderdag 18 april 2024 15:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ook ik ben er klaar mee.
Bij hoge uitzondering moest ik geld pinnen en ging richting de Bruna, wetende dat het dorp waarin ik woon vol is met bejaarden die bepaalde processen kunnen vertragen, waaronder geld pinnen. Desondanks voor goede moed richting de Bruna, ik wandel goedgeluimd de winkel in en daar staat ze, voor het bijna enige pinautomaat dat ons dorp rijk is: een verschrompeld besje van minimaal 90 die vijf minuten nodig had om 20 euro te pinnen en binnen die vijf minuten wel honderd keer achterom keek zo van "Kijk mij eens onhandig zijn met deze dingen". Ik had het gevoel dat ze het voor de aandacht deed en mijn gezicht stond op onweer.
Lief dagboek, tot morgen.
Je hebt ook gelijk hoor, ooit word ik ook zoquote:Op donderdag 18 april 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of ze keek zo vaak achterom, omdat ze je eruit vond zien als een crimineel en bang was dat je haar pincode ging afkijken![]()
Ik heb in de thuiszorg gewerkt en voor sommige oudjes is de techniek te snel veranderd, die hebben het er tegenwoordig ook maar moeilijk mee, al helemaal als ze geen jeugd om zich heen hebben. Best wel sneu af en toe. Dus ik probeer wel altijd vriendelijk te blijven en soms zelfs hulp aan te bieden.
Haha en dat je dan zo'n holobril hebt en je ergens in de lucht je toetsen moet aanslaan. Wild om je heen zwaaiend en iedereen die je maar zielig vindt dat je het niet snapt. Ja, ik zie het alweer helemaal voor mequote:Op donderdag 18 april 2024 16:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk hoor, ooit word ik ook zoIk had gewoon te veel haast en zag daardoor het oude besje als mijn ergste vijand. Op die leeftijd probeer ik waarschijnlijk hulpeloos in een restaurant een AI-robot mijn bestelling door te geven en de jeugd die me aanstaart zo van
quote:Op donderdag 18 april 2024 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha en dat je dan zo'n holobril hebt en je ergens in de lucht je toetsen moet aanslaan. Wild om je heen zwaaiend en iedereen die je maar zielig vindt dat je het niet snapt. Ja, ik zie het alweer helemaal voor me
Ik kom mn huis dan gewoon niet meer uit
Dan word typen wel een stuk lastiger.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]![]()
![]()
Met je reumatische armen warrig om je heen meppenTegen die tijd zitten we waarschijnlijk nog steeds op Fok
Tegen die tijd kan je posts inspreken.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan word typen wel een stuk lastiger.
Dat word de helm afzetten.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan je posts inspreken.
Al zal dat voor mij lastig gaan.
Misschienquote:
Ja, anders kun je hier niet meer posten. Of je moet met je piemel gaan typen.quote:
Oh, ook een idee.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, anders kun je hier niet meer posten. Of je moet met je piemel gaan typen.
Ja, ga dat zelf ook overwegen.quote:
Niet eens zo verkeerd.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ga dat zelf ook overwegen.
Allemaal zaadteksten hierquote:Op donderdag 18 april 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, anders kun je hier niet meer posten. Of je moet met je piemel gaan typen.
Benieuwd of we het verschil zouden merkenquote:
Ik heb dat laatst eens gedaan. Niet voor herhaling vatbaarquote:Op donderdag 18 april 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Benieuwd of we het verschil zouden merken
Niemand merkte het verschil met je normale posts?quote:Op donderdag 18 april 2024 21:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst eens gedaan. Niet voor herhaling vatbaar
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niemand merkte het verschil met je normale posts?
Misschien nog wat meer oefenen dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
400 typfouten en ik deed 19x zo lang over 5 woorden
Ik zie de voordelen nog niet zoquote:Op donderdag 18 april 2024 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien nog wat meer oefenen dan?
Dan kun je je handen voor andere dingen gebruiken?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kun je je handen voor andere dingen gebruiken?
Ja geen idee eigenlijk. Een appel schillen ofzo?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Een appel schillen ofzo?
Volgens de gangbare berekening kom je dan uit op een piel van 3 centimeterquote:Op donderdag 18 april 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
400 typfouten en ik deed 19x zo lang over 5 woorden
Volgens mij ben je een 0 vergeten, dit is wel FOK! hequote:Op donderdag 18 april 2024 21:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Volgens de gangbare berekening kom je dan uit op een piel van 3 centimeter
Amyquote:
Sallyquote:
LoLkequote:
Stigmeister!quote:
Ben ik zelf ook.quote:
Nee, jij bent Bearely legalquote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, jij bent Bearely legal
Net als ik een beer van een vent tochquote:
Ah zo. Ja, dat wel. Niet zo'n schreeuwdwerg van 1.80.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net als ik een beer van een vent toch
Nee, gewoon een brede reus van bijna 2mquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, dat wel. Niet zo'n schreeuwdwerg van 1.80.
Zoals het hoort eh? Breedgeschouderd en hooggeleid.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een brede reus van bijna 2m
Komt hier al een heel eind in de buurtquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoals het hoort eh? Breedgeschouderd en hooggeleid.
Geloof ik.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt hier al een heel eind in de buurt
*doet zich melden*quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Breedgeschouderd en hooggeleid.
Ooh jij hebt zeker vakantie nu.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:50 schreef SemperLibertas het volgende:
Met schijtweer in de vakantie
Is de misère een garantie
Koud en nat
Altijd is het wat
Nederland: ik ben het ZAT.
Ja, 2 weken, maar met dit weer heb ik aan een weekend genoegquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh jij hebt zeker vakantie nu.
En ik maar blij zijn dat het weekend is, jij gewoon 2 weken vrij zeker?
Hollandse zomerquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
Die regen geeft het ook echt een vakantiegevoel.
Dan mag je mijn werk wel doen!quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, 2 weken, maar met dit weer heb ik aan een weekend genoeg
quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan mag je mijn werk wel doen!
Maandagochtend hebben we een leuke teamochtend. We gaan oa stoelendansen. Ik vraag me af waarom ik heb gezegd dat ik wel zou komen
Teamochtend, de horrorquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan mag je mijn werk wel doen!
Maandagochtend hebben we een leuke teamochtend. We gaan oa stoelendansen. Ik vraag me af waarom ik heb gezegd dat ik wel zou komen
De horror!quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Teamochtend, de horror![]()
Stoelendans, de horror![]()
Zeggen dat je erbij bent, de horror![]()
Meid, wat heb je jezelf op de hals gehaald
Haha nee zeker niet, stel je voor je gaat de wereld door een roze bril bezienquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De horror!
Je moet je leven ook niet te rooskleurig maken hé
Misschien heb ik ook wel een drankprobleem danquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Haha nee zeker niet, stel je voor je gaat de wereld door een roze bril bezien![]()
Op mijn werk heb je er zo eentje, een echte blijerd, onverwoestbaar humeur en altijd een kwinkslag paraat om je uit een dip te helpen. Toch verdenk ik hem van een drankprobleem
Ik zou wel een liter whisky indrinken voor die teamochtend hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook wel een drankprobleem dan
Naja, ik denk niet dat de ochtend zo erg gaat zijn dat ik dood wilquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zou wel een liter whisky indrinken voor die teamochtend hoor
Die moet je dan wel een minuut voor de stoelendans wegdrinken voor maximaal effectquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, ik denk niet dat de ochtend zo erg gaat zijn dat ik dood wil
Een tumbler is wel genoeg
Sallyquote:
LoLkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |