Hoeft nietquote:Op woensdag 17 april 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi, ik twijfelde nog of ik alles moest doorstrepen en vervangen door iedereen
Ja hoor. Niet veel te doen. Met jou ook alles okee?quote:
Ja hoor, alleen hier op kantoor wordt het vanaf 1 juni ook alleen vegetarisch etenquote:Op woensdag 17 april 2024 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor. Niet veel te doen. Met jou ook alles okee?
Reden om ontslag te nemen.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen hier op kantoor wordt het vanaf 1 juni ook alleen vegetarisch eten
Dus nog meer reden om buiten de deur te eten
Als dat zo makkelijk gaat...quote:
Of wat vaker naar buitenquote:
Ik hou het wel langer volquote:Op woensdag 17 april 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk gaat...
Weet ik eigenlijk niet of dat positief of negatief is
Maar te lang is ook weer niet goedquote:Op woensdag 17 april 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of wat vaker naar buiten
[..]
Ik hou het wel langer vol
Nee, precies lang genoegquote:Op woensdag 17 april 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar te lang is ook weer niet goed
Ja, dat denken de heren altijdquote:Op woensdag 17 april 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, precies lang genoeg
Kom uitvinden danquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, precies lang genoeg
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen hier op kantoor wordt het vanaf 1 juni ook alleen vegetarisch eten
Dus nog meer reden om buiten de deur te eten
Ja, helaas.quote:
Dikke dopp'n!quote:
Ik ben het lichtgevoelige typequote:Op woensdag 17 april 2024 13:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk gaat...
Weet ik eigenlijk niet of dat positief of negatief is
Deze kwam vandaag zo naakt langs op werk en vroeg ik ze iets voor me kon doen ter ontspanning. Ik zei dat ik toetsen moest nakijken en zond haar heen.quote:
Ik heb ook wel vaak last van fel licht, dus lichten uit in de slaapkamer dan maarquote:Op woensdag 17 april 2024 20:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben het lichtgevoelige type
Onder de dekens?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel vaak last van fel licht, dus lichten uit in de slaapkamer dan maar
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel vaak last van fel licht, dus lichten uit in de slaapkamer dan maar
Heel sporadisch nog, maar lijk er redelijk overheen gegroeid ofzoquote:Op woensdag 17 april 2024 20:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]![]()
Heb je ook last van migraine toevallig?
Fijn dat je niet te vaak last meer van hebt, is echt klote en vooral die gevoeligheid voor licht inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel sporadisch nog, maar lijk er redelijk overheen gegroeid ofzo
quote:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik dacht dat je je ging gedragen!
Haha ga je nu beargumenteren dat je je ban al hebt uitgezeten?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookMaar mijn laatste ban duurde meer dan tien jaar en had eigenlijk maar 3 dagen moeten duren
(!) Kreeg wel een sorry van Danny
Jaquote:Op woensdag 17 april 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ga je nu beargumenteren dat je je ban al hebt uitgezeten?
Amyquote:
LoLkequote:
Oh, ik dacht voor iets andersquote:
Sallyquote:
Stigs!quote:Op donderdag 18 april 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
[..]
Oh, ik dacht voor iets anders
Ik had hier alles al klaargezetquote:Op donderdag 18 april 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Jij dacht ook aan keihard neuken?!
Sneu voor jou als voor Amy.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had hier alles al klaargezet
Begin de dag met een lach en een cappuccino en een sigaret dan belooft de dag heel wat pret en voor je het weet is die dag voorbij en kun je naar bed met de wekker gezet.quote:
Ik heb geen wekker.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Begin de dag met een lach en een cappuccino en een sigaret dan belooft de dag heel wat pret en voor je het weet is die dag voorbij en kun je naar bed met de wekker gezet.
Zal je wel even bellen om een uur of 6quote:
Whehe, fuck of!quote:Op donderdag 18 april 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je wel even bellen om een uur of 6
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |