Ik heb ook wel vaak last van fel licht, dus lichten uit in de slaapkamer dan maarquote:Op woensdag 17 april 2024 20:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben het lichtgevoelige type
Onder de dekens?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel vaak last van fel licht, dus lichten uit in de slaapkamer dan maar
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel vaak last van fel licht, dus lichten uit in de slaapkamer dan maar
Heel sporadisch nog, maar lijk er redelijk overheen gegroeid ofzoquote:Op woensdag 17 april 2024 20:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]![]()
Heb je ook last van migraine toevallig?
Fijn dat je niet te vaak last meer van hebt, is echt klote en vooral die gevoeligheid voor licht inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel sporadisch nog, maar lijk er redelijk overheen gegroeid ofzo
Ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik dacht dat je je ging gedragen!
Haha ga je nu beargumenteren dat je je ban al hebt uitgezeten?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookMaar mijn laatste ban duurde meer dan tien jaar en had eigenlijk maar 3 dagen moeten duren
(!) Kreeg wel een sorry van Danny
Jaquote:Op woensdag 17 april 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ga je nu beargumenteren dat je je ban al hebt uitgezeten?
Amyquote:
LoLkequote:
Oh, ik dacht voor iets andersquote:
Sallyquote:
Stigs!quote:Op donderdag 18 april 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
[..]
Oh, ik dacht voor iets anders
Ik had hier alles al klaargezetquote:Op donderdag 18 april 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Jij dacht ook aan keihard neuken?!
Sneu voor jou als voor Amy.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had hier alles al klaargezet
Begin de dag met een lach en een cappuccino en een sigaret dan belooft de dag heel wat pret en voor je het weet is die dag voorbij en kun je naar bed met de wekker gezet.quote:
Ik heb geen wekker.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Begin de dag met een lach en een cappuccino en een sigaret dan belooft de dag heel wat pret en voor je het weet is die dag voorbij en kun je naar bed met de wekker gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |