Lief vragen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daar ook goed in bent
Oh, dan zag je de PI nietquote:
Hahhaquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dat die was omdat ik aan je twijfelde
Ik ook. Komt dichtbij zo.quote:
En dan gillend spuitend klaarkomen! Op Texel!quote:
Ohw, óók nog?!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En dan gillend spuitend klaarkomen! Op Texel!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw, óók nog?!
Het schuimt al goed![]()
Geil toch?! Lekker spuiten in de duinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
En daarna in je blote framboos de zee in!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geil toch?! Lekker spuiten in de duinen.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En daarna in je blote framboos de zee in!
Dat is correct en tevens juist.quote:
Sowquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En dan gillend spuitend klaarkomen! Op Texel!![]()
![]()
En wanneer de temperaturen gaan stijgen dan wordt het hier heter en heter want dan kan iedereen hier zijn lenteseksavonturen kwijtquote:
Nog niets van stijgende temperaturen te merken hierquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En wanneer de temperaturen gaan stijgen dan wordt het hier heter en heter want dan kan iedereen hier zijn lenteseksavonturen kwijt
Amyquote:Op woensdag 17 april 2024 08:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog niets van stijgende temperaturen te merken hier
Binnen nu en een maand stroomt het hier vol met ranzige verhalen, we gaan aan de slagquote:Op woensdag 17 april 2024 08:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog niets van stijgende temperaturen te merken hier
Sallyquote:
LoLkequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |