Ja, daarom kan je er ook niet zomaar gaan wonenquote:
Nee, dan komen ze je eerst "bescherming" aanbieden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daarom kan je er ook niet zomaar gaan wonen
quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan komen ze je eerst "bescherming" aanbieden.
Daar gaat mijn droom van een klein huisje tussen de duinen met wiegend hoog duingras en schaapjes rondomquote:Op dinsdag 16 april 2024 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En je moet er werken e.d.
Blijkbaar kan je er niet naartoe verhuizen om van je pensioen te genieten
Ja, net als de mijnequote:Op dinsdag 16 april 2024 11:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droom van een klein huisje tussen de duinen met wiegend hoog duingras en schaapjes rondom
Eilandman zoeken?quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droom van een klein huisje tussen de duinen met wiegend hoog duingras en schaapjes rondom
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als het daar 40 graden is, woon ik toch liever hier.
Is Sicilië niet dat maffia eiland?
Dan is het maar goed dat je een die hard fanaat bentquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:09 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
JaEn als die hard true crime-fanaat wil ik graag in Corleone gaan wonen
Eilandman klinkt zo gekquote:Op dinsdag 16 april 2024 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eilandman zoeken?
Er was hier ooit zo'n datingprogramma voor eilanders.
"Nou vooruit" ?quote:
Dat tweede!quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
"Nou vooruit" ?
Of...
"Omdat je het zo lief vraagt"
?
Aaaahhhh ja. Wat kunnen we dat toch goed hequote:
Binnenkomen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Aaaahhhh ja. Wat kunnen we dat toch goed he![]()
Kinderachtig eiland.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En je moet er werken e.d.
Blijkbaar kan je er niet naartoe verhuizen om van je pensioen te genieten
Jaquote:
Hihi, je zei hard.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je een die hard fanaat bent
Ik weet niet of jij daar ook goed in bentquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Aaaahhhh ja. Wat kunnen we dat toch goed he![]()
Klinkt wel tof.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Wou het al omdopen naar Stixel.
I knowquote:
Uhuh.quote:
Lief vragen?quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daar ook goed in bent
Oh, dan zag je de PI nietquote:
Hahhaquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dat die was omdat ik aan je twijfelde
Ik ook. Komt dichtbij zo.quote:
En dan gillend spuitend klaarkomen! Op Texel!quote:
Ohw, óók nog?!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En dan gillend spuitend klaarkomen! Op Texel!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw, óók nog?!
Het schuimt al goed![]()
Geil toch?! Lekker spuiten in de duinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
En daarna in je blote framboos de zee in!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geil toch?! Lekker spuiten in de duinen.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En daarna in je blote framboos de zee in!
Dat is correct en tevens juist.quote:
Sowquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En dan gillend spuitend klaarkomen! Op Texel!![]()
![]()
En wanneer de temperaturen gaan stijgen dan wordt het hier heter en heter want dan kan iedereen hier zijn lenteseksavonturen kwijtquote:
Nog niets van stijgende temperaturen te merken hierquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En wanneer de temperaturen gaan stijgen dan wordt het hier heter en heter want dan kan iedereen hier zijn lenteseksavonturen kwijt
Amyquote:Op woensdag 17 april 2024 08:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog niets van stijgende temperaturen te merken hier
Binnen nu en een maand stroomt het hier vol met ranzige verhalen, we gaan aan de slagquote:Op woensdag 17 april 2024 08:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog niets van stijgende temperaturen te merken hier
Sallyquote:
LoLkequote:
Alles kits?quote:
Ik kan haast niet wachten op alles wat gaat komenquote:Op woensdag 17 april 2024 08:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Binnen nu en een maand stroomt het hier vol met ranzige verhalen, we gaan aan de slag
Hihi komen.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten op alles wat gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |