abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 13:14:45 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213247941
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Bel Amy maar wakker. :P
Oh goeie :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 april 2024 @ 13:15:32 #206
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213247948
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh goeie :P
:Y :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 13:21:32 #207
Brabo Bastard
pi_213247998
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:Y :Y
Daarna jou >:)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 18 april 2024 @ 13:22:45 #208
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213248011
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_213248028
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als je mij maar uit je hoofd laat :+
Zeker om 06:00 uur. :(
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213248091
quote:
87s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:24 schreef Sally het volgende:

[..]
Iedereen mag mij bellen om 06:00 uur O+

Ding staat toch op stil zonder tril :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 13:32:52 #211
Brabo Bastard
pi_213248094
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:22 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:o
8-)
quote:
87s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:24 schreef Sally het volgende:

[..]
Ok ,ok.

06:05 dan.
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:32 schreef rival het volgende:

[..]

:D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_213248119
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

Ok ,ok.

06:05 dan.

-O-
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 13:40:42 #213
Brabo Bastard
pi_213248170
quote:
18s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:35 schreef Sally het volgende:

[..]
-O-
:*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_213248214
quote:
Is ook weer een typische Stiggy grap he :D _O-
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 13:46:35 #215
Brabo Bastard
pi_213248243
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:44 schreef Sally het volgende:

[..]
Is ook weer een typische Stiggy grap he :D _O-
Of niet 8-)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_213248259
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Of niet 8-)
Ow echt wel.
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 13:56:43 #217
Brabo Bastard
pi_213248338
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:47 schreef Sally het volgende:

[..]
Ow echt wel.
:+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_213248959
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:32 schreef rival het volgende:

[..]

Dit geldt ook voor mij.

Je moet er natuurlijk ook wel rekening mee houden dat ik 's nachts moeilijk slaap, dus als je mij om 6 uur belt, heb je grote kans dat ik je om 1, 2, 3, en/of 4 uur 's nachts terugbel :s)
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 15:04:52 #219
Brabo Bastard
pi_213248970
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dit geldt ook voor mij.

Je moet er natuurlijk ook wel rekening mee houden dat ik 's nachts moeilijk slaap, dus als je mij om 6 uur belt, heb je grote kans dat ik je om 1, 2, 3, en/of 4 uur 's nachts terugbel :s)
* TheStigsDutchCousin onthoud dit
"Omae wa mou shindeiru."
pi_213249042
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:07 schreef rival het volgende:

[..]
Ik ben er alweer klaar mee :+
Ik ben er ook weer klaar mee.

Vanochtend 45 minuten over de 3,5 km naar het werk gedaan. Het was lekker zonnig, dus ik dacht lekker op de fiets te gaan. Maar de spoorwegovergang waren ze mee bezig, het was afgezet met hekken, dus ik kon er niet over. Er was een wegomleiding met een F, maar natuurlijk geen uitleg over de F, dus ik dacht het zal wel voor fietsen zijn, want hij wees naar de volgende spoorwegovergang. Helaas zat die ook dicht, maar de omleiding wees weer naar de volgende overgang, maar ja hoor, die was ook met hekken afgezet. Daar hielden de weg en de omleidingsborden ook op, ik had natuurlijk kunnen omdraaien, maar besloot het bospaadje te nemen waar de weg in overging. Was wel mooie omgeving, verboden voor auto's, fluitende vogels, mensen die er gezellig met paarden liepen en loslopende paarden, maar er was geen internet, dus kon niet kijken of de volgende overgang ook dicht was, of wat een handige route was. Dus toen toch maar de andere kant op gefietst en weer terug naar huis gegaan en daar de auto gepakt. Want voor de auto's is er een brug over het spoor, die verboden is voor fietsers.
Morgen neem ik de auto. :D

Zo lief dagboek, dit was het weer voor vandaag. :+
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
pi_213249055
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Vanochtend 45 minuten over de 3,5 km naar het werk gedaan. Het was lekker zonnig, dus ik dacht lekker op de fiets te gaan. Maar de spoorwegovergang waren ze mee bezig, het was afgezet met hekken, dus ik kon er niet over. Er was een wegomleiding met een F, maar natuurlijk geen uitleg over de F, dus ik dacht het zal wel voor fietsen zijn, want hij wees naar de volgende spoorwegovergang. Helaas zat die ook dicht, maar de omleiding wees weer naar de volgende overgang, maar ja hoor, die was ook met hekken afgezet. Daar hielden de weg en de omleidingsborden ook op, ik had natuurlijk kunnen omdraaien, maar besloot het bospaadje te nemen waar de weg in overging. Was wel mooie omgeving, verboden voor auto's, fluitende vogels, mensen die er gezellig met paarden liepen en loslopende paarden, maar er was geen internet, dus kon niet kijken of de volgende overgang ook dicht was, of wat een handige route was. Dus toen toch maar de andere kant op gefietst en weer terug naar huis gegaan en daar de auto gepakt. Want voor de auto's is er een brug over het spoor, die verboden is voor fietsers.

Oh noes.

Deed je GPS het ook niet? :o
pi_213249062
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:16 schreef Sally het volgende:

[..]
Oh noes.

Deed je GPS het ook niet? :o
In het bos dus niet meer en daarvoor was ik zo optimistisch dat ik dacht dat er wel een vd 3 overgangen open zou zijn voor fietsers. Of nou ja, gps deed het wel in het bos, maar maps niet.
pi_213249081
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
In het bos dus niet meer en daarvoor was ik zo optimistisch dat ik dacht dat er wel een vd 3 overgangen open zou zijn voor fietsers. Of nou ja, gps deed het wel in het bos, maar maps niet.
Ow - dat is gek. Op zich zou Maps nog wel de navigatie voor je moeten kunnen doen op GPS... Niet per se op de 10 meter nauwkeurig.

Mss kan je Komoot ook eens proberen? (is ook gratis versie van)
pi_213249125
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:21 schreef Sally het volgende:

[..]
Ow - dat is gek. Op zich zou Maps nog wel de navigatie voor je moeten kunnen doen op GPS... Niet per se op de 10 meter nauwkeurig.

Mss kan je Komoot ook eens proberen? (is ook gratis versie van)
Oh ja de navigatie wel, al ging dat heel traag, maar niet met de info of de spoorwegovergang wel of niet open zou zijn, ik wilde het risico niet lopen dat die ook dicht zou zitten en ik nog verder om zou moeten fietsen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 15:31:32 #225
Brabo Bastard
pi_213249171
quote:

[..]

:D

Maar je bent er weer *O*
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 18 april 2024 @ 15:38:21 #226
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213249226
quote:

[..]

Daarom je altijd naar je werk met een kanon laten schieten, zoals een circusclown. :s)
pi_213249257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Daarom je altijd naar je werk met een kanon laten schieten, zoals een circusclown. :s)
:D beste idee ooit! _O-
  donderdag 18 april 2024 @ 15:42:24 #228
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213249265
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
:D beste idee ooit! _O-
Eindelijk erkenning! :P
pi_213249276
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Eindelijk erkenning! :P
De oplossing voor alle files!
Al kunnen er wel wat botsingen zijn als iedereen door de lucht gaat vliegen :D
  donderdag 18 april 2024 @ 15:48:16 #230
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213249312
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
De oplossing voor alle files!
Al kunnen er wel wat botsingen zijn als iedereen door de lucht gaat vliegen :D
Draag een helm en neem een knuppeltje mee om ze uit de lucht te tikken. :P
pi_213249334
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Draag een helm en neem een knuppeltje mee om ze uit de lucht te tikken. :P
:D moest lachen, ik denk in beelden, zie het zo voor me _O-
  donderdag 18 april 2024 @ 15:50:57 #232
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213249336
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
:D moest lachen, ik denk in beelden, zie het zo voor me _O-
Blij ei. ;)
  donderdag 18 april 2024 @ 15:52:10 #233
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213249349
quote:

[..]

Ook ik ben er klaar mee.

Bij hoge uitzondering moest ik geld pinnen en ging richting de Bruna, wetende dat het dorp waarin ik woon vol is met bejaarden die bepaalde processen kunnen vertragen, waaronder geld pinnen. Desondanks voor goede moed richting de Bruna, ik wandel goedgeluimd de winkel in en daar staat ze, voor het bijna enige pinautomaat dat ons dorp rijk is: een verschrompeld besje van minimaal 90 die vijf minuten nodig had om 20 euro te pinnen en binnen die vijf minuten wel honderd keer achterom keek zo van "Kijk mij eens onhandig zijn met deze dingen" :'). Ik had het gevoel dat ze het voor de aandacht deed en mijn gezicht stond op onweer.

Lief dagboek, tot morgen.
Le Diable
pi_213249471
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 15:52 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ook ik ben er klaar mee.

Bij hoge uitzondering moest ik geld pinnen en ging richting de Bruna, wetende dat het dorp waarin ik woon vol is met bejaarden die bepaalde processen kunnen vertragen, waaronder geld pinnen. Desondanks voor goede moed richting de Bruna, ik wandel goedgeluimd de winkel in en daar staat ze, voor het bijna enige pinautomaat dat ons dorp rijk is: een verschrompeld besje van minimaal 90 die vijf minuten nodig had om 20 euro te pinnen en binnen die vijf minuten wel honderd keer achterom keek zo van "Kijk mij eens onhandig zijn met deze dingen" :'). Ik had het gevoel dat ze het voor de aandacht deed en mijn gezicht stond op onweer.

Lief dagboek, tot morgen.
Of ze keek zo vaak achterom, omdat ze je eruit vond zien als een crimineel en bang was dat je haar pincode ging afkijken :P
Ik heb in de thuiszorg gewerkt en voor sommige oudjes is de techniek te snel veranderd, die hebben het er tegenwoordig ook maar moeilijk mee, al helemaal als ze geen jeugd om zich heen hebben. Best wel sneu af en toe. Dus ik probeer wel altijd vriendelijk te blijven en soms zelfs hulp aan te bieden.
  donderdag 18 april 2024 @ 16:39:04 #235
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213249790
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Of ze keek zo vaak achterom, omdat ze je eruit vond zien als een crimineel en bang was dat je haar pincode ging afkijken :P
Ik heb in de thuiszorg gewerkt en voor sommige oudjes is de techniek te snel veranderd, die hebben het er tegenwoordig ook maar moeilijk mee, al helemaal als ze geen jeugd om zich heen hebben. Best wel sneu af en toe. Dus ik probeer wel altijd vriendelijk te blijven en soms zelfs hulp aan te bieden.
Je hebt ook gelijk hoor, ooit word ik ook zo ;( Ik had gewoon te veel haast en zag daardoor het oude besje als mijn ergste vijand. Op die leeftijd probeer ik waarschijnlijk hulpeloos in een restaurant een AI-robot mijn bestelling door te geven en de jeugd die me aanstaart zo van :')
Le Diable
pi_213249833
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:39 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Je hebt ook gelijk hoor, ooit word ik ook zo ;( Ik had gewoon te veel haast en zag daardoor het oude besje als mijn ergste vijand. Op die leeftijd probeer ik waarschijnlijk hulpeloos in een restaurant een AI-robot mijn bestelling door te geven en de jeugd die me aanstaart zo van :')
Haha en dat je dan zo'n holobril hebt en je ergens in de lucht je toetsen moet aanslaan. Wild om je heen zwaaiend en iedereen die je maar zielig vindt dat je het niet snapt. Ja, ik zie het alweer helemaal voor me :D
Ik kom mn huis dan gewoon niet meer uit ;)
  donderdag 18 april 2024 @ 16:57:56 #237
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213249959
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Haha en dat je dan zo'n holobril hebt en je ergens in de lucht je toetsen moet aanslaan. Wild om je heen zwaaiend en iedereen die je maar zielig vindt dat je het niet snapt. Ja, ik zie het alweer helemaal voor me :D
Ik kom mn huis dan gewoon niet meer uit ;)
_O- _O_

Met je reumatische armen warrig om je heen meppen :D Tegen die tijd zitten we waarschijnlijk nog steeds op Fok :')
Le Diable
  donderdag 18 april 2024 @ 19:27:27 #238
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213251357
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:57 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
_O- _O_

Met je reumatische armen warrig om je heen meppen :D Tegen die tijd zitten we waarschijnlijk nog steeds op Fok :')
Dan word typen wel een stuk lastiger.
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 19:29:46 #239
Brabo Bastard
pi_213251409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dan word typen wel een stuk lastiger.
Tegen die tijd kan je posts inspreken.

Al zal dat voor mij lastig gaan.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 18 april 2024 @ 19:31:46 #240
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213251448
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Tegen die tijd kan je posts inspreken.

Al zal dat voor mij lastig gaan.
Dat word de helm afzetten. :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 19:37:21 #241
Brabo Bastard
pi_213251544
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dat word de helm afzetten. :P
Misschien 8-)
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 18 april 2024 @ 19:38:47 #242
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213251573
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Misschien 8-)
Ja, anders kun je hier niet meer posten. Of je moet met je piemel gaan typen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 19:40:27 #243
Brabo Bastard
pi_213251614
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Oh, ook een idee.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 18 april 2024 @ 19:41:22 #244
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213251638
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh, ook een idee.
Ja, ga dat zelf ook overwegen. :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 april 2024 @ 20:14:36 #245
Brabo Bastard
pi_213252236
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja, ga dat zelf ook overwegen. :P
Niet eens zo verkeerd.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 18 april 2024 @ 20:51:33 #246
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213252756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Allemaal zaadteksten hier ;(
Le Diable
pi_213253116
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 20:51 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Allemaal zaadteksten hier ;(
Benieuwd of we het verschil zouden merken :+
pi_213253164
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Benieuwd of we het verschil zouden merken :+
Ik heb dat laatst eens gedaan. Niet voor herhaling vatbaar :P
pi_213253208
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:18 schreef Modus het volgende:

[..]
Ik heb dat laatst eens gedaan. Niet voor herhaling vatbaar :P
Niemand merkte het verschil met je normale posts? :P
pi_213253248
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Niemand merkte het verschil met je normale posts? :P
400 typfouten en ik deed 19x zo lang over 5 woorden oO<
pi_213253341
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:23 schreef Modus het volgende:

[..]
400 typfouten en ik deed 19x zo lang over 5 woorden oO<
Misschien nog wat meer oefenen dan? :+
pi_213253378
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Misschien nog wat meer oefenen dan? :+
Ik zie de voordelen nog niet zo :+
pi_213253404
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:32 schreef Modus het volgende:

[..]
Ik zie de voordelen nog niet zo :+
Dan kun je je handen voor andere dingen gebruiken?
pi_213253423
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dan kun je je handen voor andere dingen gebruiken?
:!
Voor wat dan oO<
pi_213253543
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:35 schreef Modus het volgende:

[..]
:!
Voor wat dan oO<
Ja geen idee eigenlijk. Een appel schillen ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')