Misschien nog wat meer oefenen dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
400 typfouten en ik deed 19x zo lang over 5 woorden
Ik zie de voordelen nog niet zoquote:Op donderdag 18 april 2024 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien nog wat meer oefenen dan?
Dan kun je je handen voor andere dingen gebruiken?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kun je je handen voor andere dingen gebruiken?
Ja geen idee eigenlijk. Een appel schillen ofzo?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Een appel schillen ofzo?
Volgens de gangbare berekening kom je dan uit op een piel van 3 centimeterquote:Op donderdag 18 april 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
400 typfouten en ik deed 19x zo lang over 5 woorden
Volgens mij ben je een 0 vergeten, dit is wel FOK! hequote:Op donderdag 18 april 2024 21:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Volgens de gangbare berekening kom je dan uit op een piel van 3 centimeter
Amyquote:
Sallyquote:
LoLkequote:
Stigmeister!quote:
Ben ik zelf ook.quote:
Nee, jij bent Bearely legalquote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, jij bent Bearely legal
Net als ik een beer van een vent tochquote:
Ah zo. Ja, dat wel. Niet zo'n schreeuwdwerg van 1.80.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net als ik een beer van een vent toch
Nee, gewoon een brede reus van bijna 2mquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, dat wel. Niet zo'n schreeuwdwerg van 1.80.
Zoals het hoort eh? Breedgeschouderd en hooggeleid.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een brede reus van bijna 2m
Komt hier al een heel eind in de buurtquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoals het hoort eh? Breedgeschouderd en hooggeleid.
Geloof ik.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt hier al een heel eind in de buurt
*doet zich melden*quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Breedgeschouderd en hooggeleid.
Ooh jij hebt zeker vakantie nu.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:50 schreef SemperLibertas het volgende:
Met schijtweer in de vakantie
Is de misère een garantie
Koud en nat
Altijd is het wat
Nederland: ik ben het ZAT.
Ja, 2 weken, maar met dit weer heb ik aan een weekend genoegquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh jij hebt zeker vakantie nu.
En ik maar blij zijn dat het weekend is, jij gewoon 2 weken vrij zeker?
Hollandse zomerquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
Die regen geeft het ook echt een vakantiegevoel.
Dan mag je mijn werk wel doen!quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, 2 weken, maar met dit weer heb ik aan een weekend genoeg
quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan mag je mijn werk wel doen!
Maandagochtend hebben we een leuke teamochtend. We gaan oa stoelendansen. Ik vraag me af waarom ik heb gezegd dat ik wel zou komen
Teamochtend, de horrorquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan mag je mijn werk wel doen!
Maandagochtend hebben we een leuke teamochtend. We gaan oa stoelendansen. Ik vraag me af waarom ik heb gezegd dat ik wel zou komen
De horror!quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Teamochtend, de horror![]()
Stoelendans, de horror![]()
Zeggen dat je erbij bent, de horror![]()
Meid, wat heb je jezelf op de hals gehaald
Haha nee zeker niet, stel je voor je gaat de wereld door een roze bril bezienquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De horror!
Je moet je leven ook niet te rooskleurig maken hé
Misschien heb ik ook wel een drankprobleem danquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Haha nee zeker niet, stel je voor je gaat de wereld door een roze bril bezien![]()
Op mijn werk heb je er zo eentje, een echte blijerd, onverwoestbaar humeur en altijd een kwinkslag paraat om je uit een dip te helpen. Toch verdenk ik hem van een drankprobleem
Ik zou wel een liter whisky indrinken voor die teamochtend hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook wel een drankprobleem dan
Naja, ik denk niet dat de ochtend zo erg gaat zijn dat ik dood wilquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zou wel een liter whisky indrinken voor die teamochtend hoor
Die moet je dan wel een minuut voor de stoelendans wegdrinken voor maximaal effectquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, ik denk niet dat de ochtend zo erg gaat zijn dat ik dood wil
Een tumbler is wel genoeg
Sallyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |