Nee, die tijd ligt achter me.quote:Op zondag 14 april 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, wij gaan wel even bij ze langs
Mijn vizier staat ook open somsquote:Op zondag 14 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die tijd ligt achter me.
Beter met open vizier naar de toekomst kijken!
Ik neem m'n matties uit de Randstad mee dus die gasten gaan tandjes rapen je weetquote:Op zondag 14 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die tijd ligt achter me.
Beter met open vizier naar de toekomst kijken!
Huh? U riep?quote:Op zondag 14 april 2024 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom werkt die tag niet? @:Lenny77
Lennyquote:
Ja, want de tag van LordofLeaves werkte niet. Ik wilde je natuurlijk niet lastig vallenquote:
Jij mag mij altijd lastig vallenquote:Op zondag 14 april 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, want de tag van LordofLeaves werkte niet. Ik wilde je natuurlijk niet lastig vallen
quote:
Ja, wel goedquote:
Ja was idd prima weer, gisteren ook.quote:Op zondag 14 april 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, wel goed
Vandaag lekker met de motor weg geweest, was heerlijk
Al moet ik echt nieuwe handschoenen hebben, er komen gaten in die er niet horen
Heb ze al best lang, en ik schakel bijvoorbeeld het knipperlicht in met mijn duim. En dat is nu open gesleten zeg maarquote:Op zondag 14 april 2024 21:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja was idd prima weer, gisteren ook.
Helaas komt er weer herfst aan
Gaten?? Hoe zelfs?
Gelukkig is het nu warmer en kan dat welquote:Op zondag 14 april 2024 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ze al best lang, en ik schakel bijvoorbeeld het knipperlicht in met mijn duim. En dat is nu open gesleten zeg maar
Ja, ben sowieso voor een ander pak aan het kijken. Dus kan het mooi in etappesquote:Op zondag 14 april 2024 21:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu warmer en kan dat wel
Amyquote:
LoLkequote:
Alles wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |