Tuurlijk. En ik één van haar natuurlijk!quote:Op zondag 14 april 2024 19:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Heeft ze dan ook een tramp stamp met jouw naam boven haar kont?
Waarom werkt die tag niet? @Lenny77quote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ben eigendom van @:Lenny77. Alle rechten voorbehouden.
Ik las fag.quote:Op zondag 14 april 2024 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom werkt die tag niet? @:Lenny77
Ooh, ik dacht al even dat jij haar niet meer mocht taggenquote:Op zondag 14 april 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik las fag.
Er stond een punt achter haar naam. Dan doet de tag het niet.
Een FOKstelquote:Op zondag 14 april 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ik één van haar natuurlijk!
Klopt ook wel. Die word gek van mijn gezeur en gedoe hier.quote:Op zondag 14 april 2024 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht al even dat jij haar niet meer mocht taggen
Er zijn er best veul hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 19:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een FOKstel![]()
Ik vraag me echt af in al die jaren Fok hoeveel relaties, fwb's etc hier zijn ontstaan.
Amyquote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter zwart zaad schieten dan erop zitten.
Allemaal stelletjes die elkaar nooit irl hebben ontmoet en al 20 jaar met elkaar Fokkenquote:
Ja en elkaar stalken.quote:Op zondag 14 april 2024 19:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Allemaal stelletjes die elkaar nooit irl hebben ontmoet en al 20 jaar met elkaar Fokken
Constant elkaars FB in de gaten houdenquote:
Zijn wel de beste relaties toch?quote:Op zondag 14 april 2024 19:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Allemaal stelletjes die elkaar nooit irl hebben ontmoet en al 20 jaar met elkaar Fokken
Ik heb een keer een FOKster ontmoet na 16 jaar contact via Fok en toen sloeg de vonk gelijk in als een bom toen we elkaar eindelijk ontmoetten. Stond niet helemaal in de planningquote:
Ander soort fokken.quote:
Ja en bij het minste of geringste meteen gaan appen.quote:Op zondag 14 april 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Constant elkaars FB in de gaten houden
Whehe, gaan we sarcastisch doen?quote:
*ademt uit*quote:Op zondag 14 april 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en bij het minste of geringste meteen gaan appen.
[..]
Whehe, gaan we sarcastisch doen?
quote:Op zondag 14 april 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en bij het minste of geringste meteen gaan appen.
[..]
Whehe, gaan we sarcastisch doen?
Daarom kun je beter verscholen in de anonimiteit helemaal veilig en incognito een relatie opbouwenquote:Op zondag 14 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]misschien zijn mijn relaties irl gewoon niet zo goed
quote:Op zondag 14 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:
Wel, volgens Lenny ben je een schatje.quote:Op zondag 14 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Amy is liefquote:Op zondag 14 april 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
[..]
Wel, volgens Lenny ben je een schatje.
En naar Lenny moeten we luisteren!quote:Op zondag 14 april 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
[..]
Wel, volgens Lenny ben je een schatje.
Namen en rugnummers, wij gaan wel even bij ze langsquote:Op zondag 14 april 2024 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En naar Lenny moeten we luisteren!
(maar mijn wederhelften waren niet altijd zo lief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |