SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als ik in de tuin bezig ben, dan doe ik ook nooit schoenen aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende: Mijn voeten hebben een gratis kleimasker gekregen
![]()
![]()
Verstand komt met de jaren. Bij de een wat sneller dan bij de ander. Maar daar kan jij ook niets aan doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me wederom voortreffelijk gedragen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolkquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er word dan ook niet gedefinieerd na hoeveel jaar het komt, dus bij sommige kan het best zo zijn dat het pas na hun dood komtquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het schijnt dat verstand met de jaren komt, maar bij sommigen nooit
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jammer dat jij het dat niet meer met ons kan delen als het eindelijk zo ver isquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er word dan ook niet gedefinieerd na hoeveel jaar het komt, dus bij sommige kan het best zo zijn dat het pas na hun dood komt
Heb je je tegel nog gezien?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er word dan ook niet gedefinieerd na hoeveel jaar het komt, dus bij sommige kan het best zo zijn dat het pas na hun dood komt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik blijf altijd mentaal altijd 20 jaar oudquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat jij het dat niet meer met ons kan delen als het eindelijk zo ver is
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf altijd mentaal altijd 20 jaar oud
Hey Spekkie, miste je al @JustinK ook de hele dag al niet gezien, gisteren ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het Dreamteam laat het flink afweten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Spekkie, miste je al @:JustinK ook de hele dag al niet gezien, gisteren ook niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker weertjequote:Op zaterdag 13 april 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Spekkie, miste je al @:JustinK ook de hele dag al niet gezien, gisteren ook nietmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Lekker toch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijft vreemd hoe iemand op basis van een passend profiel en zonder echt tastbaar bewijs dertig jaar de gevangenis in moet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijft vreemd hoe iemand op basis van een passend profiel en zonder echt tastbaar bewijs dertig jaar de gevangenis in moet.Trust nobody![]()
Zal ik je insmeren?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zou raar zijn om schoenen te dragen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik in de tuin bezig ben, dan doe ik ook nooit schoenen aan
De uiterwaarden waren nog iets nattig en ik had sandalen aan.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dr.Mikey gaat er volgens mij weer vanuit dat iedereen weet wat hij weet denk ik.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb gezien:
koeien en kalfjes
Vlinders
Bijen
Hommels
Buizerd
Reigers
Heel veel groen en nog meer groen
Bloemetjes
Kabbelende beekjes
Gehoord:
Vogeltjes heel veel vogels
Krakende bijna omvallende boom
Geproefd:
Watermunt
Gevoeld:
Beuk geknuffeld
Klei aan de voetenTrotste mama van Ambar
Taghi?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijft vreemd hoe iemand op basis van een passend profiel en zonder echt tastbaar bewijs dertig jaar de gevangenis in moet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gezien:
koeien en kalfjes
Vlinders
Bijen
Hommels
Buizerd
Reigers
Bloemetjes
Kabbelende beekjes
Gehoord:
Geproefd:
Watermunt
Gevoeld:
Beuk geknuffeld
Klei aan de voeten
Waar was jeTrust nobody![]()
Had je je sandalen uitgedaan of zitten die nu ook onder de modder?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn om schoenen te dragen.
De uiterwaarden waren nog iets nattig en ik had sandalen aan.
Stel dat je op een wandelpad een beekje door moet. Zou je je schoenen uitdoen, met schoenen erdoor heen gaan, of je laten dragen?![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gezien:
koeien en kalfjes
Vlinders
Bijen
Hommels
Buizerd
Reigers
Bloemetjes
Kabbelende beekjes
Gehoord:
Geproefd:
Watermunt
Gevoeld:
Beuk geknuffeld
Klei aan de voeten![]()
![]()
Jeetjequote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Had je je sandalen uitgedaan of zitten die nu ook onder de modder?
Stel dat je op een wandelpad een beekje door moet. Zou je je schoenen uitdoen, met schoenen erdoor heen gaan, of je laten dragen?Trust nobody![]()
Rondje om, gewoon hier in de buurt blokje omquote:Trotste mama van Ambar
Wat heerlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rondje om, gewoon hier in de buurt blokje omTrust nobody![]()
Ik had mijn sandalen nog aan, want ik stapte van het bruggetje af. Gelukkig zijn dit mijn oh ze mogen vies worden sandalen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Had je je sandalen uitgedaan of zitten die nu ook onder de modder?
Stel dat je op een wandelpad een beekje door moet. Zou je je schoenen uitdoen, met schoenen erdoor heen gaan, of je laten dragen?
Uhm ligt er ook wel aan hoe hoog het water is wat ik met mijn schoenen zou doen. Als het je schoenen in loopt dan moet je de hele tijd met kletsnatte sokken lopen. Bleh
Dus waarschijnlijk zou ik de schoenen gewoon uit doen.Trotste mama van Ambar
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis wel en wil jullie btw niet jaloers maken, maar eigenlijk doe ik dat de hele week?
door duin enzo en installaties etc. (is ook in regen trouwens)
hmms besef me btw dat ik een mooie baan heb zo, maar ok voel me er niet al te schuldig over want iedereen had gewoon kunnen solliciteren namelijk.
maargoed ben blij dat ik ff mijn benen lang uit heb, want het was wel druk vd week.
volgens mij zoeken ze nog duinwachters ook?Do what you love, love what you do!![]()
Is 4 a 5 km. Wel continu afgeleid omdat ik beestjes aan het kijken wasquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gezien:
koeien en kalfjes
Vlinders
Bijen
Hommels
Buizerd
Reigers
Bloemetjes
Kabbelende beekjes
Gehoord:
Geproefd:
Watermunt
Gevoeld:
Beuk geknuffeld
Klei aan de voeten
Hallo allen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hier hoort nog een konijntje bij die ik gezien heb.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gezien:
koeien en kalfjes
Vlinders
Bijen
Hommels
Buizerd
Reigers
Bloemetjes
Kabbelende beekjes
Gehoord:
Geproefd:
Watermunt
Gevoeld:
Beuk geknuffeld
Klei aan de voetenTrotste mama van Ambar
@Allenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien dat er iemand hier is zonder baan die nu zich nu geroepen voeltquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:42 schreef kree het volgende:
tis wel en wil jullie btw niet jaloers maken, maar eigenlijk doe ik dat de hele week?
door duin enzo en installaties etc. (is ook in regen trouwens)
hmms besef me btw dat ik een mooie baan heb zo, maar ok voel me er niet al te schuldig over want iedereen had gewoon kunnen solliciteren namelijk.
maargoed ben blij dat ik ff mijn benen lang uit heb, want het was wel druk vd week.
volgens mij zoeken ze nog duinwachters ook?![]()
Paracutemoordquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wie weet daarom zeg ik het ook? er zijn btw ook wel kansen als je niet helemaal het papiertje hebt wat nodig is, en echt dan moet je het zeggen en help ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien dat er iemand hier is zonder baan die nu zich nu geroepen voelt
De officiële zijn deze iig
https://www.dunea.nl/home(...)dOfWork=&experience=
echt veel. heeeeej enne als je solliciteert via dit. ff zeggen want kunnen we 1000 euro krijgen, ik splits hem wel met wie aangenomen wordt.
Maar moet van voor af dus. DM me dusDo what you love, love what you do!![]()
Volgens Spotify is dit mijn muziek smaak
1. Electronic Dance
2. Rock
3. Indie
en daar moet ik het maar mee doen![]()
![]()
Op basis van een aannemelijk profiel en een motief moest mevrouw jaren lang de bak in maar echt concreet bewijs is er nooit geweest maar er moest perse een dader gevonden en aangewezen worden beetje net als bij de vuurwerk ramp al was dat vanuit justitie nog erger daar werd letterlijk vals bewijsmateriaal gecreëerd om een zondebok te vinden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja helemaal ruk natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:50 schreef devzero het volgende:
1. Electronic Dance
2. Rock
3. Indie
en daar moet ik het maar mee doen
Do what you love, love what you do!![]()
Ja hij is in een keer pleite Koekje ook alquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het Dreamteam laat het flink afweten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook weer waar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij is het country, pop en Indie geloof ik. Waar kan ik dit vinden?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:50 schreef devzero het volgende:
1. Electronic Dance
2. Rock
3. Indie
en daar moet ik het maar mee doenTrotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhh nu weet ik wat je bedoelt..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@kreequote:Op zaterdag 13 april 2024 16:59 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand nog n leuke discussie?
Verveel me“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze had een duidelijk motief.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I k knap echt af bij een man die er zo bijlooptquote:
Ja klopt en een passend profiel gezien eerdere gebeurtenissen maar sluitend hebben ze het niet gekregen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vast wel nieuw onderwerpquote:
Wat doe je als je een persoon leuk vindt
30 jaar is ook wel veel,dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt en een passend profiel gezien eerdere gebeurtenissen maar sluitend hebben ze het niet gekregen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ohw had nog niet gelezen dot. haha poste te gelijk, iig is dat liedje een mooie die eerst ff luisterenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel nieuw onderwerp
Wat doe je als je een persoon leuk vindt
ok ok goeie vraag, wat ik zou doen als ik iemand leuk vind.... dus je bedoelt echt vanaf wat?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel nieuw onderwerp
Wat doe je als je een persoon leuk vindtDo what you love, love what you do!![]()
Ninja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stalken natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel nieuw onderwerp
Wat doe je als je een persoon leuk vindt![]()
Trotste mama van Ambar
Het eerste gezicht.Ik heb weleens gehad dat de vonken er gelijk vanaf sprongen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok goeie vraag, wat ik zou doen als ik iemand leuk vind.... dus je bedoelt echt vanaf wat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Je komt iemand tegen en denkt wauw wat een leuke vrouw.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok goeie vraag, wat ik zou doen als ik iemand leuk vind.... dus je bedoelt echt vanaf wat?
Wat zou je dan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt iemand tegen en denkt wauw wat een leuke vrouw.
Wat zou je dan doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ietsje andere situatiequote:Trust nobody![]()
nou maar dat is denk ik niet meestal de eerste keer dat je praat he.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het eerste gezicht.Ik heb weleens gehad dat de vonken er gelijk vanaf sprongen.
Althans niet wat ik weet? Dus tja dan spreek je af op een verlaten station, in een achterlijke, waar de lichten enzo niet branden....
Owh wacht week ff beetje af, nee ergens dus. en ik denk omhelzen en ff hallo zeggen voor de eerste keer en gewoon kusjes op wangen is ok voor eerste keer, allllllls je dus al gepraat hebt.Do what you love, love what you do!![]()
En nadat zij in de picture kwam zijn ze vol tunnelvisie op haar gegaan die minaar en de man van het slachtoffer zijn ze niet meer op verder gegaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
30 jaar is ook wel veel,dat ben ik met je eens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zonder praten enzo maar op straat, hmmmmmmmm denk blozen en denken die is lekker en niks zeggen...... tja sorry ben niet zo stoer ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt iemand tegen en denkt wauw wat een leuke vrouw.
Wat zou je dan doen.
Oh niet geluisterd xDquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zingt t publiek toch in dat liedje?![]()
Dat je gelijk zo iets hebt van met jou zou ik wel wat kunnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het eerste gezicht.Ik heb weleens gehad dat de vonken er gelijk vanaf sprongen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
die van mij bedoel je???? haha lol ik luister nog een keer ff kijken of ik het eruit kan halenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zingt t publiek toch in dat liedje?
Zou je lachen?
Zou je huilen?
Zou je zeggen dat ik n klootzak ben?
En dan roept t hele publiek: klootzakTrust nobody![]()
Maar zij had wel die parachute opgevouwen ,wat eigenlijk heel raar is.Dat blijft wel vaag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En nadat zij in de picture kwam zijn ze vol tunnelvisie op haar gegaan die minaar en de man van het slachtoffer zijn ze niet meer op verder gegaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op zaterdag 13 april 2024 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
die van mij bedoel je???? haha lol ik luister nog een keer ff kijken of ik het eruit kan halenTrust nobody![]()
das heel ander nr he. van blof is dat, btw ook mooi nrquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
Zou je lachen?
Zou je huilen?
Zou je zeggen dat ik n klootzak ben?
En dan roept t hele publiek: klootzak
Is hetzelfde nummer joh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
das heel ander nr he. van blof is dat, btw ook mooi nrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
euhm nou denk niet, maar mss heb jij nog een andere link er tussen? kweet niet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
En dat was wederzijds ook.We liepen elkaar zo uit te dagen dat mijn zusje zei dat het wel iets minder mocht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je gelijk zo iets hebt van met jou zou ik wel wat kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. Dat is exact dit nummer. Klik anders even op de link.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
das heel ander nr he. van blof is dat, btw ook mooi nrTrust nobody![]()
Wat ook leuk is als pomeliene zingt zing je nog steeds mee met liedjes van Marco schreeuwt het publiek nee.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dat vindt de Spotify van @devzero dus nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef kree het volgende:
ga dan maar voor rock als je het mij vraagt
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb dat meerdere keren wel meegemaakt maar kwam niet altijd tot uiting uiteindelijk omdat ik te verlegen was vroeger of te braaf.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat was wederzijds ook.We liepen elkaar zo uit te dagen dat mijn zusje zei dat het wel iets minder mocht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hebben we daar geen filmpje van?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ook leuk is als pomeliene zingt zing je nog steeds mee met liedjes van Marco schreeuwt het publiek nee.![]()
![]()
ff voor de duidelijkheid, kopieer is die link? Je bedoelt wat ik hiervoor stuurde? want echt alleen al de maatsoort klopt nl niet weet ik nu al. maar ok.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee. Dat is exact dit nummer. Klik anders even op de link..
Post 86quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, kopieer is die link? Je bedoelt wat ik hiervoor stuurde? want echt alleen al de maatsoort klopt nl niet weet ik nu al. maar ok..
Trust nobody![]()
ja joh ik gebruik spotify niet, heb wel YouTube premium enzo trouwens.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat vindt de Spotify van @:devzero dus nietDo what you love, love what you do!![]()
Zelfde nummerquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef kree het volgende:
deze vind ik btw heel leuk om te spelen op piano.Trust nobody![]()
owh die ja dat is dezelfde idd alleen andere uitvoeringquote:
betere trouwens die daar staat als je het mij vraagt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik lever alleen topkwaliteit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
owh die ja dat is dezelfde idd alleen andere uitvoering
betere trouwens die daar staat als je het mij vraagt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sorry was ff tussendoor met wat anders bezig. maar had je gelijk idd happy
Dat weet ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef kree het volgende:
sorry was ff tussendoor met wat anders bezig. maar had je gelijk idd happyTrust nobody![]()
nou doe nog eens een top kwaliteitsnummertje waarvan je denkt vind ik leuk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Was je kleine kree aan het beroeren?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef kree het volgende:
sorry was ff tussendoor met wat anders bezig. maar had je gelijk idd happy“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja dat wel, maarja mss niet helemaal zoals je hem nu hier bedoelt. LOLquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je kleine kree aan het beroeren?Do what you love, love what you do!![]()
Tmiquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je kleine kree aan het beroeren?Trust nobody![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Tiktok staat er vol mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben we daar geen filmpje van?![]()
R.I.P DTS.![]()
Alleen soulmusic voor @FreshFruitquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou doe nog eens een top kwaliteitsnummertje waarvan je denkt vind ik leuk?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou doe nog eens een top kwaliteitsnummertje waarvan je denkt vind ik leuk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R.I.P DTS.![]()
Je zit in een cafe en een vrouw begint met je te praten. Het gesprek duurt en je vindt haar leuk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
zonder praten enzo maar op straat, hmmmmmmmm denk blozen en denken die is lekker en niks zeggen...... tja sorry ben niet zo stoer ofzo
Wat dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan loop ik langs en gaat ze met mij mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit in een cafe en een vrouw begint met je te praten. Het gesprek duurt en je vindt haar leuk?
Wat dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit in een cafe en een vrouw begint met je te praten. Het gesprek duurt en je vindt haar leuk?
Wat dan?
Trotste mama van Ambar
Nummers uitwisselen en dan nooit bellen omdat je niet durft. (true story)quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dan?![]()
Appen tochquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nummers uitwisselen en dan nooit bellen omdat je niet durft. (true story)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan vraag ik me af waarom ze me geen drankje aanbiedt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dan?![]()
tis beetje country, toevallig laatst nog gedaan dart soort. euhm denk staat op youtuben wel we deden dat met andere band, wacht ff zoeken die vind je dan wss leuk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nummers uitwisselen en dan nooit bellen omdat je niet durft. (true story)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ik trek heb, ga ik eten maken![]()
quote:Do what you love, love what you do!![]()
Pasta roomsaus groenten beetje zalmquote:Trotste mama van Ambar
Oeh lekker.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pasta roomsaus groenten beetje zalm![]()
![]()
Leuke samenwerking.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja zeker we komen elkaar vaak tegen, maar dit was beetje voor het goede doel georganiseerd, is trouwens nog aardig bedrag opgehaald, wij met bandje deden wel andere stijl, maar dit is juist zo grappig....quote:Do what you love, love what you do!![]()
https://youtu.be/kgqolCpqxE0?si=SA_B-2Fz7xChxfxd[quote]quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2707449/2/100#p213192463]zaterdag 13 april 2024 17:30[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/388664]Dotteke[/url] het volgende:
[..]
Wat dan?
[/quote]
mjah hoe spreekt ze me aan dan?Do what you love, love what you do!![]()
En wat was de oorsprong?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
Zag laatst docu over de oorsprong van tv dinners..![]()
ff om terug te komen op de andere vraag, sorry hoor fok hapert af en toe maar dat is al 10 jaarDo what you love, love what you do!![]()
om op die hele vraag terug te komen, ik denk mss doe ik ff hand op schouder ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Fout.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef kree het volgende:
om op die hele vraag terug te komen, ik denk mss doe ik ff hand op schouder ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fout.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef kree het volgende:
om op die hele vraag terug te komen, ik denk mss doe ik ff hand op schouder ofzo?![]()
Je legt als eerste je hand op haar hand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien moet je on the spectrum even checken op Netflix gaat het ook over dit soort dingen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:43 schreef kree het volgende:
ff om terug te komen op de andere vraag, sorry hoor fok hapert af en toe maar dat is al 10 jaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon jezelf zijn. Niet geforceerd verder willen. Ook die hand op haar hand hoeft echt niet. Op een gegeven moment kun je wel doorpraten en af en toe haar aanraken.quote:![]()
![]()
Eerst moet je haar ongemakkelijk lang recht in de ogen kijken voor je dat doetquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
Je legt als eerste je hand op haar hand.![]()
hmms dacht dat een aardig idee was? maar niet dan?
naja zie je wel hoe onhandig ik ben enzoDo what you love, love what you do!![]()
tja ik zal ook niet gelijk kwijlend over iemand heen gaan hangen enzo, maar het is best wel een vraag, van tja wat doe je? denk eigen;ijk het hangt er maar vanaf ook en zeker ook van dame dr kant.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn. Niet geforceerd verder willen. Ook die hand op haar hand hoeft echt niet. Op een gegeven moment kun je wel doorpraten en af en toe haar aanraken.Do what you love, love what you do!![]()
ik durf me zelf hoe onhandig ook nog wel aardig in te schatten wanneer wel of niet iets fysiek contact te maken ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Goed idee! Ik ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:56 schreef HappyCharly het volgende:
Oké ik ga maar even wat anders doen![]()
![]()
Jij bent echt goed.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Eerst moet je haar ongemakkelijk lang recht in de ogen kijken voor je dat doet
ik denk trouwens, als ik eenmaal een date heb dan loopt t wel. ben nl niet onwijs moeilijk met praten, hele diepe gesprekken mss wel puntje, maargoed die zullen er de eerste keer wss niet zijn,
Wat vinden jullie vrouwen leuk om over te praten zeg maar op zo'n eerste date?Do what you love, love what you do!![]()
We gaan iemand anders doen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O jij ook al?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nummers uitwisselen en dan nooit bellen omdat je niet durft. (true story)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom ze me geen drankje aanbiedt.Heb zo maar het idee dat jij niet verlegen bent met vrouwen
Hij heeft je nooit gebeld?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fout gedachtquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]Heb zo maar het idee dat jij niet verlegen bent met vrouwen
![]()
![]()
ALs je er nu eens van uit gaat dat wat je nog niet hebt nog niet kan kwijt rakenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee. Angst om afgewezen te worden denk ik.![]()
En nee heb je ja kan je krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, stiekem ben ik best wel een schijterdquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je er nu eens van uit gaat dat wat je nog niet hebt nog niet kan kwijt raken![]()
En nee heb je ja kan je krijgen![]()
![]()
Kan, en dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef kree het volgende:
om op die hele vraag terug te komen, ik denk mss doe ik ff hand op schouder ofzo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom, zou dat niet fout vinden. Een beetje contact maken, voorzichtig niet te snel. Dan is een schouder veiligquote:
ja dat weet ik toch niet Dot, LOL hoe onwijs hangt dat van de situatie af???quote:
En ook van de andere kant af dus, wat zou jij doen als ik dat zou doen, hand op je schouder?Do what you love, love what you do!![]()
Over je inkomenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:59 schreef kree het volgende:
ik denk trouwens, als ik eenmaal een date heb dan loopt t wel. ben nl niet onwijs moeilijk met praten, hele diepe gesprekken mss wel puntje, maargoed die zullen er de eerste keer wss niet zijn,
Wat vinden jullie vrouwen leuk om over te praten zeg maar op zo'n eerste date?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou het niet storend vinden als iemand waar ik een leuk gesprek mee hebt een hand op mijn schouder legt even een kleine aanrakingquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:51 schreef kree het volgende:
hmms dacht dat een aardig idee was? maar niet dan?
naja zie je wel hoe onhandig ik ben enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zijn mannen voor minder de bak in gegaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het niet storend vinden als iemand waar ik een leuk gesprek mee hebt een hand op mijn schouder legt even een kleine aanraking![]()
Ik denk dat je minder moet praten en meer moet luisteren als je gaat date anders hobbelen ze zo wegquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:59 schreef kree het volgende:
Wat vinden jullie vrouwen leuk om over te praten zeg maar op zo'n eerste date?
Geldt dat alleen tijdens een date?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je minder moet praten en meer moet luisteren als je gaat date anders hobbelen ze zo weg![]()
Neeb en geen partij voor schotel, die is van de lovely ladysquote:
ik denk en dat hangt van de situatie af, als je bv naast elkaar zit. ff je hoofd tegen elkaar leggen vind ik lief. of op je schouder, beetje hoe dat past. Dat zou ik zien iig als teken ja we moeten hier verder mee...quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het niet storend vinden als iemand waar ik een leuk gesprek mee hebt een hand op mijn schouder legt even een kleine aanraking
eens?Do what you love, love what you do!![]()
Nou eerst aan jezelf werken en dan maar een druk maken om de volgende stapquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, stiekem ben ik best wel een schijterd
jaaaaaa maar moet je wel iemand hebben die praat dus......?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je minder moet praten en meer moet luisteren als je gaat date anders hobbelen ze zo wegDo what you love, love what you do!![]()
Dat is absoluut geen 1e date-actie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk en dat hangt van de situatie af, als je bv naast elkaar zit. ff je hoofd tegen elkaar leggen vind ik lief. of op je schouder, beetje hoe dat past. Dat zou ik zien iig als teken ja we moeten hier verder mee...
eens?![]()
ik wacht ff op de dames experts. sorry aardappelquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen 1e date-actie.
Als ik iemand leuk zou vinden zou ik dat niet erg vindenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet Dot, LOL hoe onwijs hangt dat van de situatie af???
En ook van de andere kant af dus, wat zou jij doen als ik dat zou doen, hand op je schouder?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom heb je daar regels voor? Je ziet toch wel hoe het loopt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen 1e date-actie.![]()
Tijdens een eerste date met iemand die je net kent?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk zou vinden zou ik dat niet erg vinden![]()
Ja tuurlijk, waarom niet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tijdens een eerste date met iemand die je net kent?![]()
*vind ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom heb je daar regels voor? Je ziet toch wel hoe het loopt?![]()
Hoe je in het leven staat, hoe je toekomst voor je zietquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:59 schreef kree het volgende:
Wat vinden jullie vrouwen leuk om over te praten zeg maar op zo'n eerste date?
Wat je leuk vindt om te doen. Ben je een stapper of zit je liever thuis een flimpje kijken etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou daar zou ik een man echt niet voor aanklagen hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er zijn mannen voor minder de bak in gegaan
Vind toch dat het allemaal te overdreven wordt momenteelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op zaterdag 13 april 2024 18:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geldt dat alleen tijdens een date?
Je hebt makkelijker sex na een date dan echte intimiteit zoals je hoofden tegen elkaar te leggen met een 1e date
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2024 18:11:54 ]![]()
Aardappel en ik kijken wel even toe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het is de situatie die bepaald. Je merkt vaak wel hoe de ander tegenover je staatquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk en dat hangt van de situatie af, als je bv naast elkaar zit. ff je hoofd tegen elkaar leggen vind ik lief. of op je schouder, beetje hoe dat past. Dat zou ik zien iig als teken ja we moeten hier verder mee...
eens?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* FreshFruit legt z`n hand op je schouderquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je hebt makkelijker sex na een date dan echte intimiteit door zoiets als je hoofden tegen elkaar te leggen met een 1e date“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar er is een verschil tussen praten en pratenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaa maar moet je wel iemand hebben die praat dus......?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buk jij maar eventjesquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit legt z`n hand op je schouder![]()
zou je zelf je hand op iemand zijn schouder leggen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk zou vinden zou ik dat niet erg vinden
en wanneer is iemand leuk of niet......
ja weet het vragen vragen, maar maakt niet uit ff beetje over kletsen kan geen kwaad denk...
Doe je wel zachtjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O nee niet bij een eerste date.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen 1e date-actie.
Of er moet een giga klik zijn
Maar hoeveel zijn er wel niet die na een eerste date al bij elkaar het bed in kruipen en gelijk van bil gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee niet bij een eerste date.
Of er moet een giga klik zijn
Maar hoeveel zijn er wel niet die na een eerste date al bij elkaar het bed in kruipen en gelijk van bil gaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je hebt makkelijker sex na een date dan echte intimiteit zoals je hoofden tegen elkaar te leggen met een 1e date![]()
goeie tips wel....quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe je in het leven staat, hoe je toekomst voor je ziet
Wat je leuk vindt om te doen. Ben je een stapper of zit je liever thuis een flimpje kijken etcDo what you love, love what you do!![]()
Nee, een hand op mijn schouder even een aanraking zou ik niet erg vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tijdens een eerste date met iemand die je net kent?
Maar dan moet er van mij kant wel een klik zijn.
Maar stel jij en ik zijn aan het praten gewoon als kennissen dan zou ik het ook niet erg vinden als je even een hand op mijn schouder zou leggen hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou dat niet snel doen. Ik praat liever met haar en raak haar middel zacht aan. En kijken hoe dat verder loopt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
zou je zelf je hand op iemand zijn schouder leggen?
ja weet het vragen vragen, maar maakt niet uit ff beetje over kletsen kan geen kwaad denk...![]()
goh je zou iemand maar aanraken zeg, ben je nu serieus? aanranding is het gelijk, of sterker nog verkrachting, geef ze aan......quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tijdens een eerste date met iemand die je net kent?
Kom op zeg ik snap ook wel dat je niet iemand in der kut moet pakken ofzo, maar een aanraking, serieus is dat nu een probleem al?Do what you love, love what you do!![]()
Ja je neukt eerder dan dat je een tongzoen geeft Ook al zo raar iets tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je hebt makkelijker sex na een date dan echte intimiteit zoals je hoofden tegen elkaar te leggen met een 1e date
Goh ben je al met hem naar bed geweest. Ja, maar ik heb geen tongzoen gegeven want dat vind ik zo intiem
Iklig altijd in een deuk als ik dat hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je neukt eerder dan dat je een tongzoen geeft Ook al zo raar iets tegenwoordig
Goh ben je al met hem naar bed geweest. Ja, maar ik heb geen tongzoen gegeven want dat vind ik zo intiem
Iklig altijd in een deuk als ik dat hoor![]()
Lucille Werner vindt dat geen grapje.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou dat niet snel doen. Ik praat liever met haar en raak haar middel zacht aan. En kijken hoe dat verder loopt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kijkt haar strak aan en zegt dat je een serieuze vraag aan haar heb recht uit je hart.quote:
En fluistert dan... Zullen we neuken?![]()
Man man man, daar gaat het niet eens over.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
goh je zou iemand maar aanraken zeg, ben je nu serieus? aanranding is het gelijk, of sterker nog verkrachting, geef ze aan......
Kom op zeg ik snap ook wel dat je niet iemand in der kut moet pakken ofzo, maar een aanraking, serieus is dat nu een probleem al?
Maar een vrouw bij de schouder aanraken is gewoon akward. Haar middel is een veel betere en 'normalere' plek.![]()
Ja ik welquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
zou je zelf je hand op iemand zijn schouder leggen?
ja weet het vragen vragen, maar maakt niet uit ff beetje over kletsen kan geen kwaad denk...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel rare ideeën eigenlijk. ok we waren nog ff bij eerste date btw en mss klikt het wel en je raakt elkaar aan (oeeeeh). naja beide ok.
Ik zou dan opzich wel willen zoenen denk ik?Do what you love, love what you do!![]()
Even de zwembandjes checken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man man man, daar gaat het niet eens over.
Maar een vrouw bij de schouder aanraken is gewoon akward. Haar middel is een veel betere en 'normalere' plek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag ik je tel nummer kan je even een tikkie sturen voor alle goede adviezenquote:(geintjuh)
Dat is altijd een heel eng momentquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:19 schreef kree het volgende:
wel rare ideeën eigenlijk. ok we waren nog ff bij eerste date btw en mss klikt het wel en je raakt elkaar aan (oeeeeh). naja beide ok.
Ik zou dan opzich wel willen zoenen denk ik?![]()
![]()
Wie moet ik op zijn bek pakken?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ja maar kweet niet dat is zoiets wat je dus niet onwijs kunt bepalen of beschrijven, denk echt dat dat gevoel is en merk je het ook beide wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is altijd een heel eng momentDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:17 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Je kijkt haar strak aan en zegt dat je een serieuze vraag aan haar heb recht uit je hart.
En fluistert dan... Zullen we neuken?![]()
Yupquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar kweet niet dat is zoiets wat je dus niet onwijs kunt bepalen of beschrijven, denk echt dat dat gevoel is en merk je het ook beide wel.Maar ze kan altijd haar hoofd nog wegdraaien
![]()
![]()
quote:
Geil.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik heb toch liever dat iemand die ik net kent hij een hand op mijn schouder legt dan een hand op mijn middelquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man man man, daar gaat het niet eens over.
Maar een vrouw bij de schouder aanraken is gewoon akward. Haar middel is een veel betere en 'normalere' plek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies, maar je vertelt het vrouwvolk het geheim dat we dat doen om het vetpercentage te checken, en niet omdat het zo aandoenlijk is.quote:![]()
Aardappel wil eerst weten of er love handles zijnquote:
Dat zeg ik toch steeds.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[ afbeelding ]
Die look van haar is wat je krijgt als je haar bij de schouder pakt.
FFquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou daar gaan we dan maar ff niet van uit, althans als ik al zover was denk niet. want anders niet eens geprobeerd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
YupMaar ze kan altijd haar hoofd nog wegdraaien
Alweer?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb je wel eens gezoend?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou daar gaan we dan maar ff niet van uit, althans als ik al zover was denk niet. want anders niet eens geprobeerd.![]()
ja, maar heb ik eerder gezegd ik heb echt maar 1 keer echt vriendinnetje gehad.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja, maar heb ik eerder gezegd ik heb echt maar 1 keer echt vriendinnetje gehad.![]()
![]()
maar tis leuk krijg ik allemaal gasten reacties, ik wilde juist van de dames horen......?
Dot waar waren we
Hai
En het ging uit omdat je je tong in haar neus deed per ongeluk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja, maar heb ik eerder gezegd ik heb echt maar 1 keer echt vriendinnetje gehad.![]()
![]()
Al dat gepraat over daten maakt mij hongerig naar datenTrotste mama van Ambar
nou dan ben je aardige wijsneus wel voor wat je aan ervaring hebt iigquote:
Ja ik kwam nooit verder dan een nummer regelen. En dan durfde ik nooit te bellenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan ben je aardige wijsneus wel voor wat je aan ervaring hebt iig![]()
![]()
hmmmmms zo jammer weer dit, waarom is iedereen hier altijd uit op drama? ik ga het nu toch niet vertellen, tuurlijk zit er een heel verhaal achter. en ok heb er geen last meer van nu, maar heeft me aardig gekwetst want was echt verliefd, en dat is het enige wat ik er nu op zeg. terug naar onderwerp graag....quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:24 schreef Bally-b het volgende:
Hai
[..]
En het ging uit omdat je je tong in haar neus deed per ongeluk?Do what you love, love what you do!![]()
Onverzadigbaar die manquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je ook al eens geneuktquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja, maar heb ik eerder gezegd ik heb echt maar 1 keer echt vriendinnetje gehad.
Ik zit mijn vingers blauw te typen met adviezenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:24 schreef kree het volgende:
maar tis leuk krijg ik allemaal gasten reacties, ik wilde juist van de dames horen......?
Dot waar waren weDacht dat je ondertussen al wel in de kroeg zat om het uit te proberen
![]()
Je zult toch andere knopjes moeten gaan plezieren dan alleen die van je toetsenbord
hmms jawel, loil ja sorry hoot ik ga dat nou niet helemaal in detail uitleggen, maar laat ik zo zeggen het ging prima en geen klachten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
eigenlijk zijn jullie dan toch weer beetje te nieuwsgierig gewoon he?Do what you love, love what you do!![]()
We willen je gewoon graag helpenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:29 schreef kree het volgende:
eigenlijk zijn jullie dan toch weer beetje te nieuwsgierig gewoon he?![]()
![]()
Mooi, anders had ik even uitgelegd hoe dat moet. Maar dat is niet nodig die ervaring heb jequote:Op zaterdag 13 april 2024 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
hmms jawel, loil ja sorry hoot ik ga dat nou niet helemaal in detail uitleggen, maar laat ik zo zeggen het ging prima en geen klachten.
tuurlijk ging dat zover, want was verliefd man, en we neukten echt niet de eerste avond maar pas maailanden later na concert van weet ik veel bla en ik dr oor lelletjes er bijna al had afgezogen, tja. de rest ging eigenlijk vanzelf.
maar ok neuken ja, maar ik vond haar gewoon leuk echt daarom had ik ook zo'n verdriet toen dat uit ging, want mocht haar onwijs.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, anders had ik even uitgelegd hoe dat moet. Maar dat is niet nodig die ervaring heb je![]()
![]()
owh wacht ik herinner me nog idd want ze had zo van die twee bedden dat mijn ene knie daar zeg maar in zakte, dat maakte het wel onhandig, maargoed, LOL.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, anders had ik even uitgelegd hoe dat moet. Maar dat is niet nodig die ervaring heb jeDo what you love, love what you do!![]()
De oorlelletjes afgezogenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef kree het volgende:
tuurlijk ging dat zover, want was verliefd man, en we neukten echt niet de eerste avond maar pas maailanden later na concert van weet ik veel bla en ik dr oor lelletjes er bijna al had afgezogen, tja. de rest ging eigenlijk vanzelf.
maar ok neuken ja, maar ik vond haar gewoon leuk echt daarom had ik ook zo'n verdriet toen dat uit ging, want mocht haar onwijs.Dat moet teder doen en dan af en toe wat in der oortjes fluisteren
Ik ben nooit te beroerd om iemand advies te gevenquote:
'heb je je oren niet gewassen vandaag?'quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De oorlelletjes afgezogenDat moet teder doen en dan af en toe wat in der oortjes fluisteren
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, anders had ik even uitgelegd hoe dat moet. Maar dat is niet nodig die ervaring heb jenouja als je tips en tricks hebt dan mag je ze wel delen hoor?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, anders had ik even uitgelegd hoe dat moet. Maar dat is niet nodig die ervaring heb je
Wie weet komen ze later van pas?
Vertel maar eens idd?Do what you love, love what you do!![]()
ZOlang het je knie maar was en de rest de weg goed wist te vinden is er niets aan het handjequote:Op zaterdag 13 april 2024 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht ik herinner me nog idd want ze had zo van die twee bedden dat mijn ene knie daar zeg maar in zakte, dat maakte het wel onhandig, maargoed, LOL.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil wel eens weten hoe dat neuken ging dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht ik herinner me nog idd want ze had zo van die twee bedden dat mijn ene knie daar zeg maar in zakte, dat maakte het wel onhandig, maargoed, LOL.![]()
![]()
het was heel teder, weet alleen niet wat rij achter ons vonden. maarja who cares lolquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De oorlelletjes afgezogenDat moet teder doen en dan af en toe wat in der oortjes fluisteren
echt blind was ik door verliefdheid wel, vond dr zo leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Nee nu ben je te laat, als je nu net nee had gezegd had ik graag advies gegeven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
nouja als je tips en tricks hebt dan mag je ze wel delen hoor?
Wie weet komen ze later van pas?
Vertel maar eens idd?
Nu weet ik niet wat je nog niet weet
Helemaal goed toch, als je er beide blij mee bent niets aan het handjequote:Op zaterdag 13 april 2024 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
het was heel teder, weet alleen niet wat rij achter ons vonden. maarja who cares lol
echt blind was ik door verliefdheid wel, vond dr zo leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne avond KW en eet smakelijk voor straksquote:
ok wel toch. LOL ja ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen hoor, detail trouwens het was met oud en nieuw toen. LOL. hahaha echt maanden later enzo en tussen door toch uit enzo, naja dat is verhaal opzich hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:34 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Wil wel eens weten hoe dat neuken ging dan?
maargoed je kunt je wss voorstellen dat ik ook niet de meest handige was ermee?
Het ging ok, maar zei had wss al 10x meer ervaring ofzo. dus dat hielp. maar maakte allemaal niet uit joh. verliefd enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Zat je wel in het juiste gatquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
ok wel toch. LOL ja ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen hoor, detail trouwens het was met oud en nieuw toen. LOL. hahaha echt maanden later enzo en tussen door toch uit enzo, naja dat is verhaal opzich hoor.
maargoed je kunt je wss voorstellen dat ik ook niet de meest handige was ermee?
Het ging ok, maar zei had wss al 10x meer ervaring ofzo. dus dat hielp. maar maakte allemaal niet uit joh. verliefd enzo.
nouuuu ik wel, want wilde dr likken enzo ff, maar zei ze, pak me maar anders kom ik gelijk klaar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nu ben je te laat, als je nu net nee had gezegd had ik graag advies gegeven.
Nu weet ik niet wat je nog niet weet
no shit he? we kunnen hier toch gewoon ff eerlijk over kletsen? LOL. krijg het er wel warm van btwDo what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat je met het delen van deze info beter naar KPD kan gaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
nouuuu ik wel, want wilde dr likken enzo ff, maar zei ze, pak me maar anders kom ik gelijk klaar.
no shit he? we kunnen hier toch gewoon ff eerlijk over kletsen? LOL. krijg het er wel warm van btwenuh niet te heet krijgen he
lol jah dat lukte nog wel, en had iemand die hielp enzo. damn Dot. hahahahahaquote:
zo onwijs ingewikkeld was het nou ook weer niet. geheheDo what you love, love what you do!![]()
Zullen er terug gaan naar een hand op de schouder
quote:
Alleen haar schaamhaar in de war gemaaktquote:
Was ze wel geil iigquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
nouuuu ik wel, want wilde dr likken enzo ff, maar zei ze, pak me maar anders kom ik gelijk klaar.
no shit he? we kunnen hier toch gewoon ff eerlijk over kletsen? LOL. krijg het er wel warm van btw![]()
![]()
Dat maakt het alleen maar moeilijk als het ingewikkeld is, moet je al die wikkels er weer afhalen eerstquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
lol jah dat lukte nog wel, en had iemand die hielp enzo. damn Dot. hahahahaha
zo onwijs ingewikkeld was het nou ook weer niet. gehehe
nee helemaal niet is helemaal niet voor KPD, maar tis meer ik vertel dan best onwijs persoonlijke dingen enzo. haha die je normaal niet verteld.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je met het delen van deze info beter naar KPD kan gaanenuh niet te heet krijgen he
Maar denk ook, tja is er nou iets raars aan ofzo....... Ik denk nl van niet.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: