Ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja, maar heb ik eerder gezegd ik heb echt maar 1 keer echt vriendinnetje gehad.
En het ging uit omdat je je tong in haar neus deed per ongeluk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan ben je aardige wijsneus wel voor wat je aan ervaring hebt iigquote:
Ja ik kwam nooit verder dan een nummer regelen. En dan durfde ik nooit te bellenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan ben je aardige wijsneus wel voor wat je aan ervaring hebt iig
hmmmmms zo jammer weer dit, waarom is iedereen hier altijd uit op drama? ik ga het nu toch niet vertellen, tuurlijk zit er een heel verhaal achter. en ok heb er geen last meer van nu, maar heeft me aardig gekwetst want was echt verliefd, en dat is het enige wat ik er nu op zeg. terug naar onderwerp graag....quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:24 schreef Bally-b het volgende:
Hai
[..]
En het ging uit omdat je je tong in haar neus deed per ongeluk?
Onverzadigbaar die manquote:
Heb je ook al eens geneuktquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zit mijn vingers blauw te typen met adviezenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:24 schreef kree het volgende:
maar tis leuk krijg ik allemaal gasten reacties, ik wilde juist van de dames horen......?
Dot waar waren we
hmms jawel, loil ja sorry hoot ik ga dat nou niet helemaal in detail uitleggen, maar laat ik zo zeggen het ging prima en geen klachten.quote:
We willen je gewoon graag helpenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:29 schreef kree het volgende:
eigenlijk zijn jullie dan toch weer beetje te nieuwsgierig gewoon he?
Mooi, anders had ik even uitgelegd hoe dat moet. Maar dat is niet nodig die ervaring heb jequote:Op zaterdag 13 april 2024 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
hmms jawel, loil ja sorry hoot ik ga dat nou niet helemaal in detail uitleggen, maar laat ik zo zeggen het ging prima en geen klachten.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, anders had ik even uitgelegd hoe dat moet. Maar dat is niet nodig die ervaring heb je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |