Ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja, maar heb ik eerder gezegd ik heb echt maar 1 keer echt vriendinnetje gehad.
En het ging uit omdat je je tong in haar neus deed per ongeluk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan ben je aardige wijsneus wel voor wat je aan ervaring hebt iigquote:
Ja ik kwam nooit verder dan een nummer regelen. En dan durfde ik nooit te bellenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan ben je aardige wijsneus wel voor wat je aan ervaring hebt iig
hmmmmms zo jammer weer dit, waarom is iedereen hier altijd uit op drama? ik ga het nu toch niet vertellen, tuurlijk zit er een heel verhaal achter. en ok heb er geen last meer van nu, maar heeft me aardig gekwetst want was echt verliefd, en dat is het enige wat ik er nu op zeg. terug naar onderwerp graag....quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:24 schreef Bally-b het volgende:
Hai
[..]
En het ging uit omdat je je tong in haar neus deed per ongeluk?
Onverzadigbaar die manquote:
Heb je ook al eens geneuktquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zit mijn vingers blauw te typen met adviezenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:24 schreef kree het volgende:
maar tis leuk krijg ik allemaal gasten reacties, ik wilde juist van de dames horen......?
Dot waar waren we
hmms jawel, loil ja sorry hoot ik ga dat nou niet helemaal in detail uitleggen, maar laat ik zo zeggen het ging prima en geen klachten.quote:
We willen je gewoon graag helpenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:29 schreef kree het volgende:
eigenlijk zijn jullie dan toch weer beetje te nieuwsgierig gewoon he?
Mooi, anders had ik even uitgelegd hoe dat moet. Maar dat is niet nodig die ervaring heb jequote:Op zaterdag 13 april 2024 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
hmms jawel, loil ja sorry hoot ik ga dat nou niet helemaal in detail uitleggen, maar laat ik zo zeggen het ging prima en geen klachten.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, anders had ik even uitgelegd hoe dat moet. Maar dat is niet nodig die ervaring heb je
owh wacht ik herinner me nog idd want ze had zo van die twee bedden dat mijn ene knie daar zeg maar in zakte, dat maakte het wel onhandig, maargoed, LOL.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, anders had ik even uitgelegd hoe dat moet. Maar dat is niet nodig die ervaring heb je
De oorlelletjes afgezogenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef kree het volgende:
tuurlijk ging dat zover, want was verliefd man, en we neukten echt niet de eerste avond maar pas maailanden later na concert van weet ik veel bla en ik dr oor lelletjes er bijna al had afgezogen, tja. de rest ging eigenlijk vanzelf.
maar ok neuken ja, maar ik vond haar gewoon leuk echt daarom had ik ook zo'n verdriet toen dat uit ging, want mocht haar onwijs.
Ik ben nooit te beroerd om iemand advies te gevenquote:
'heb je je oren niet gewassen vandaag?'quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De oorlelletjes afgezogenDat moet teder doen en dan af en toe wat in der oortjes fluisteren
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nouja als je tips en tricks hebt dan mag je ze wel delen hoor?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang het je knie maar was en de rest de weg goed wist te vinden is er niets aan het handjequote:Op zaterdag 13 april 2024 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht ik herinner me nog idd want ze had zo van die twee bedden dat mijn ene knie daar zeg maar in zakte, dat maakte het wel onhandig, maargoed, LOL.
Wil wel eens weten hoe dat neuken ging dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht ik herinner me nog idd want ze had zo van die twee bedden dat mijn ene knie daar zeg maar in zakte, dat maakte het wel onhandig, maargoed, LOL.
het was heel teder, weet alleen niet wat rij achter ons vonden. maarja who cares lolquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De oorlelletjes afgezogenDat moet teder doen en dan af en toe wat in der oortjes fluisteren
Nee nu ben je te laat, als je nu net nee had gezegd had ik graag advies gegeven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
nouja als je tips en tricks hebt dan mag je ze wel delen hoor?
Wie weet komen ze later van pas?
Vertel maar eens idd?
Helemaal goed toch, als je er beide blij mee bent niets aan het handjequote:Op zaterdag 13 april 2024 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
het was heel teder, weet alleen niet wat rij achter ons vonden. maarja who cares lol
echt blind was ik door verliefdheid wel, vond dr zo leuk.
Fijne avond KW en eet smakelijk voor straksquote:
ok wel toch. LOL ja ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen hoor, detail trouwens het was met oud en nieuw toen. LOL. hahaha echt maanden later enzo en tussen door toch uit enzo, naja dat is verhaal opzich hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:34 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Wil wel eens weten hoe dat neuken ging dan?
Zat je wel in het juiste gatquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
ok wel toch. LOL ja ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen hoor, detail trouwens het was met oud en nieuw toen. LOL. hahaha echt maanden later enzo en tussen door toch uit enzo, naja dat is verhaal opzich hoor.
maargoed je kunt je wss voorstellen dat ik ook niet de meest handige was ermee?
Het ging ok, maar zei had wss al 10x meer ervaring ofzo. dus dat hielp. maar maakte allemaal niet uit joh. verliefd enzo.
nouuuu ik wel, want wilde dr likken enzo ff, maar zei ze, pak me maar anders kom ik gelijk klaar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nu ben je te laat, als je nu net nee had gezegd had ik graag advies gegeven.
Nu weet ik niet wat je nog niet weet
Ik denk dat je met het delen van deze info beter naar KPD kan gaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
nouuuu ik wel, want wilde dr likken enzo ff, maar zei ze, pak me maar anders kom ik gelijk klaar.
no shit he? we kunnen hier toch gewoon ff eerlijk over kletsen? LOL. krijg het er wel warm van btw
lol jah dat lukte nog wel, en had iemand die hielp enzo. damn Dot. hahahahahaquote:
quote:
Alleen haar schaamhaar in de war gemaaktquote:
Was ze wel geil iigquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
nouuuu ik wel, want wilde dr likken enzo ff, maar zei ze, pak me maar anders kom ik gelijk klaar.
no shit he? we kunnen hier toch gewoon ff eerlijk over kletsen? LOL. krijg het er wel warm van btw
Dat maakt het alleen maar moeilijk als het ingewikkeld is, moet je al die wikkels er weer afhalen eerstquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
lol jah dat lukte nog wel, en had iemand die hielp enzo. damn Dot. hahahahaha
zo onwijs ingewikkeld was het nou ook weer niet. gehehe
nee helemaal niet is helemaal niet voor KPD, maar tis meer ik vertel dan best onwijs persoonlijke dingen enzo. haha die je normaal niet verteld.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je met het delen van deze info beter naar KPD kan gaanenuh niet te heet krijgen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |