Als ik iemand leuk zou vinden zou ik dat niet erg vindenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet Dot, LOL hoe onwijs hangt dat van de situatie af???
En ook van de andere kant af dus, wat zou jij doen als ik dat zou doen, hand op je schouder?
Waarom heb je daar regels voor? Je ziet toch wel hoe het loopt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen 1e date-actie.
Tijdens een eerste date met iemand die je net kent?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk zou vinden zou ik dat niet erg vinden
Ja tuurlijk, waarom niet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tijdens een eerste date met iemand die je net kent?
*vind ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom heb je daar regels voor? Je ziet toch wel hoe het loopt?
Hoe je in het leven staat, hoe je toekomst voor je zietquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:59 schreef kree het volgende:
ik denk trouwens, als ik eenmaal een date heb dan loopt t wel. ben nl niet onwijs moeilijk met praten, hele diepe gesprekken mss wel puntje, maargoed die zullen er de eerste keer wss niet zijn,
Wat vinden jullie vrouwen leuk om over te praten zeg maar op zo'n eerste date?
Nou daar zou ik een man echt niet voor aanklagen hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er zijn mannen voor minder de bak in gegaan
Neequote:Op zaterdag 13 april 2024 18:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geldt dat alleen tijdens een date?
Ja het is de situatie die bepaald. Je merkt vaak wel hoe de ander tegenover je staatquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk en dat hangt van de situatie af, als je bv naast elkaar zit. ff je hoofd tegen elkaar leggen vind ik lief. of op je schouder, beetje hoe dat past. Dat zou ik zien iig als teken ja we moeten hier verder mee...
eens?
* FreshFruit legt z`n hand op je schouderquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je hebt makkelijker sex na een date dan echte intimiteit door zoiets als je hoofden tegen elkaar te leggen met een 1e date
Ja maar er is een verschil tussen praten en pratenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaa maar moet je wel iemand hebben die praat dus......?
Buk jij maar eventjesquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit legt z`n hand op je schouder
zou je zelf je hand op iemand zijn schouder leggen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk zou vinden zou ik dat niet erg vinden
Doe je wel zachtjes.quote:
O nee niet bij een eerste date.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen 1e date-actie.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee niet bij een eerste date.
Of er moet een giga klik zijn
Maar hoeveel zijn er wel niet die na een eerste date al bij elkaar het bed in kruipen en gelijk van bil gaan
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je hebt makkelijker sex na een date dan echte intimiteit zoals je hoofden tegen elkaar te leggen met een 1e date
goeie tips wel....quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe je in het leven staat, hoe je toekomst voor je ziet
Wat je leuk vindt om te doen. Ben je een stapper of zit je liever thuis een flimpje kijken etc
Nee, een hand op mijn schouder even een aanraking zou ik niet erg vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou dat niet snel doen. Ik praat liever met haar en raak haar middel zacht aan. En kijken hoe dat verder loopt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
zou je zelf je hand op iemand zijn schouder leggen?
en wanneer is iemand leuk of niet......
ja weet het vragen vragen, maar maakt niet uit ff beetje over kletsen kan geen kwaad denk...
goh je zou iemand maar aanraken zeg, ben je nu serieus? aanranding is het gelijk, of sterker nog verkrachting, geef ze aan......quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja je neukt eerder dan dat je een tongzoen geeft Ook al zo raar iets tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je hebt makkelijker sex na een date dan echte intimiteit zoals je hoofden tegen elkaar te leggen met een 1e date
Precies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je neukt eerder dan dat je een tongzoen geeft Ook al zo raar iets tegenwoordig
Goh ben je al met hem naar bed geweest. Ja, maar ik heb geen tongzoen gegeven want dat vind ik zo intiem
Iklig altijd in een deuk als ik dat hoor
Lucille Werner vindt dat geen grapje.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou dat niet snel doen. Ik praat liever met haar en raak haar middel zacht aan. En kijken hoe dat verder loopt.
Je kijkt haar strak aan en zegt dat je een serieuze vraag aan haar heb recht uit je hart.quote:
Man man man, daar gaat het niet eens over.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
goh je zou iemand maar aanraken zeg, ben je nu serieus? aanranding is het gelijk, of sterker nog verkrachting, geef ze aan......
Kom op zeg ik snap ook wel dat je niet iemand in der kut moet pakken ofzo, maar een aanraking, serieus is dat nu een probleem al?
Ja ik welquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
zou je zelf je hand op iemand zijn schouder leggen?
en wanneer is iemand leuk of niet......
ja weet het vragen vragen, maar maakt niet uit ff beetje over kletsen kan geen kwaad denk...
Even de zwembandjes checken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man man man, daar gaat het niet eens over.
Maar een vrouw bij de schouder aanraken is gewoon akward. Haar middel is een veel betere en 'normalere' plek.
Mag ik je tel nummer kan je even een tikkie sturen voor alle goede adviezenquote:
Dat is altijd een heel eng momentquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:19 schreef kree het volgende:
wel rare ideeën eigenlijk. ok we waren nog ff bij eerste date btw en mss klikt het wel en je raakt elkaar aan (oeeeeh). naja beide ok.
Ik zou dan opzich wel willen zoenen denk ik?
ja maar kweet niet dat is zoiets wat je dus niet onwijs kunt bepalen of beschrijven, denk echt dat dat gevoel is en merk je het ook beide wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is altijd een heel eng moment
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:17 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Je kijkt haar strak aan en zegt dat je een serieuze vraag aan haar heb recht uit je hart.
En fluistert dan... Zullen we neuken?
Yupquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar kweet niet dat is zoiets wat je dus niet onwijs kunt bepalen of beschrijven, denk echt dat dat gevoel is en merk je het ook beide wel.
quote:
Geil.quote:
Ik heb toch liever dat iemand die ik net kent hij een hand op mijn schouder legt dan een hand op mijn middelquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man man man, daar gaat het niet eens over.
Maar een vrouw bij de schouder aanraken is gewoon akward. Haar middel is een veel betere en 'normalere' plek.
Precies, maar je vertelt het vrouwvolk het geheim dat we dat doen om het vetpercentage te checken, en niet omdat het zo aandoenlijk is.quote:
Aardappel wil eerst weten of er love handles zijnquote:
Dat zeg ik toch steeds.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[ afbeelding ]
Die look van haar is wat je krijgt als je haar bij de schouder pakt.
FFquote:
nou daar gaan we dan maar ff niet van uit, althans als ik al zover was denk niet. want anders niet eens geprobeerd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
YupMaar ze kan altijd haar hoofd nog wegdraaien
Alweer?quote:
Heb je wel eens gezoend?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou daar gaan we dan maar ff niet van uit, althans als ik al zover was denk niet. want anders niet eens geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |