SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als ik in de tuin bezig ben, dan doe ik ook nooit schoenen aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende: Mijn voeten hebben een gratis kleimasker gekregen
![]()
![]()
Verstand komt met de jaren. Bij de een wat sneller dan bij de ander. Maar daar kan jij ook niets aan doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me wederom voortreffelijk gedragen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolkquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er word dan ook niet gedefinieerd na hoeveel jaar het komt, dus bij sommige kan het best zo zijn dat het pas na hun dood komtquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het schijnt dat verstand met de jaren komt, maar bij sommigen nooit
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jammer dat jij het dat niet meer met ons kan delen als het eindelijk zo ver isquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er word dan ook niet gedefinieerd na hoeveel jaar het komt, dus bij sommige kan het best zo zijn dat het pas na hun dood komt
Heb je je tegel nog gezien?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er word dan ook niet gedefinieerd na hoeveel jaar het komt, dus bij sommige kan het best zo zijn dat het pas na hun dood komt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik blijf altijd mentaal altijd 20 jaar oudquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat jij het dat niet meer met ons kan delen als het eindelijk zo ver is
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf altijd mentaal altijd 20 jaar oud
Hey Spekkie, miste je al @JustinK ook de hele dag al niet gezien, gisteren ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het Dreamteam laat het flink afweten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Spekkie, miste je al @:JustinK ook de hele dag al niet gezien, gisteren ook niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker weertjequote:Op zaterdag 13 april 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Spekkie, miste je al @:JustinK ook de hele dag al niet gezien, gisteren ook nietmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Lekker toch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijft vreemd hoe iemand op basis van een passend profiel en zonder echt tastbaar bewijs dertig jaar de gevangenis in moet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijft vreemd hoe iemand op basis van een passend profiel en zonder echt tastbaar bewijs dertig jaar de gevangenis in moet.Trust nobody![]()
Zal ik je insmeren?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zou raar zijn om schoenen te dragen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik in de tuin bezig ben, dan doe ik ook nooit schoenen aan
De uiterwaarden waren nog iets nattig en ik had sandalen aan.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dr.Mikey gaat er volgens mij weer vanuit dat iedereen weet wat hij weet denk ik.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb gezien:
koeien en kalfjes
Vlinders
Bijen
Hommels
Buizerd
Reigers
Heel veel groen en nog meer groen
Bloemetjes
Kabbelende beekjes
Gehoord:
Vogeltjes heel veel vogels
Krakende bijna omvallende boom
Geproefd:
Watermunt
Gevoeld:
Beuk geknuffeld
Klei aan de voetenTrotste mama van Ambar
Taghi?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijft vreemd hoe iemand op basis van een passend profiel en zonder echt tastbaar bewijs dertig jaar de gevangenis in moet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gezien:
koeien en kalfjes
Vlinders
Bijen
Hommels
Buizerd
Reigers
Bloemetjes
Kabbelende beekjes
Gehoord:
Geproefd:
Watermunt
Gevoeld:
Beuk geknuffeld
Klei aan de voeten
Waar was jeTrust nobody![]()
Had je je sandalen uitgedaan of zitten die nu ook onder de modder?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn om schoenen te dragen.
De uiterwaarden waren nog iets nattig en ik had sandalen aan.
Stel dat je op een wandelpad een beekje door moet. Zou je je schoenen uitdoen, met schoenen erdoor heen gaan, of je laten dragen?![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gezien:
koeien en kalfjes
Vlinders
Bijen
Hommels
Buizerd
Reigers
Bloemetjes
Kabbelende beekjes
Gehoord:
Geproefd:
Watermunt
Gevoeld:
Beuk geknuffeld
Klei aan de voeten![]()
![]()
Jeetjequote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Had je je sandalen uitgedaan of zitten die nu ook onder de modder?
Stel dat je op een wandelpad een beekje door moet. Zou je je schoenen uitdoen, met schoenen erdoor heen gaan, of je laten dragen?Trust nobody![]()
Rondje om, gewoon hier in de buurt blokje omquote:Trotste mama van Ambar
Wat heerlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rondje om, gewoon hier in de buurt blokje omTrust nobody![]()
Ik had mijn sandalen nog aan, want ik stapte van het bruggetje af. Gelukkig zijn dit mijn oh ze mogen vies worden sandalen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Had je je sandalen uitgedaan of zitten die nu ook onder de modder?
Stel dat je op een wandelpad een beekje door moet. Zou je je schoenen uitdoen, met schoenen erdoor heen gaan, of je laten dragen?
Uhm ligt er ook wel aan hoe hoog het water is wat ik met mijn schoenen zou doen. Als het je schoenen in loopt dan moet je de hele tijd met kletsnatte sokken lopen. Bleh
Dus waarschijnlijk zou ik de schoenen gewoon uit doen.Trotste mama van Ambar
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis wel en wil jullie btw niet jaloers maken, maar eigenlijk doe ik dat de hele week?
door duin enzo en installaties etc. (is ook in regen trouwens)
hmms besef me btw dat ik een mooie baan heb zo, maar ok voel me er niet al te schuldig over want iedereen had gewoon kunnen solliciteren namelijk.
maargoed ben blij dat ik ff mijn benen lang uit heb, want het was wel druk vd week.
volgens mij zoeken ze nog duinwachters ook?Do what you love, love what you do!![]()
Is 4 a 5 km. Wel continu afgeleid omdat ik beestjes aan het kijken wasquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gezien:
koeien en kalfjes
Vlinders
Bijen
Hommels
Buizerd
Reigers
Bloemetjes
Kabbelende beekjes
Gehoord:
Geproefd:
Watermunt
Gevoeld:
Beuk geknuffeld
Klei aan de voeten
Hallo allen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hier hoort nog een konijntje bij die ik gezien heb.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gezien:
koeien en kalfjes
Vlinders
Bijen
Hommels
Buizerd
Reigers
Bloemetjes
Kabbelende beekjes
Gehoord:
Geproefd:
Watermunt
Gevoeld:
Beuk geknuffeld
Klei aan de voetenTrotste mama van Ambar
@Allenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: