nouja dat wel, maarja mss niet helemaal zoals je hem nu hier bedoelt. LOLquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je kleine kree aan het beroeren?
Tmiquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je kleine kree aan het beroeren?
Tiktok staat er vol mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben we daar geen filmpje van?![]()
![]()
Alleen soulmusic voor @FreshFruitquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou doe nog eens een top kwaliteitsnummertje waarvan je denkt vind ik leuk?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou doe nog eens een top kwaliteitsnummertje waarvan je denkt vind ik leuk?
Je zit in een cafe en een vrouw begint met je te praten. Het gesprek duurt en je vindt haar leuk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
zonder praten enzo maar op straat, hmmmmmmmm denk blozen en denken die is lekker en niks zeggen...... tja sorry ben niet zo stoer ofzo
Dan loop ik langs en gaat ze met mij mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit in een cafe en een vrouw begint met je te praten. Het gesprek duurt en je vindt haar leuk?
Wat dan?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit in een cafe en een vrouw begint met je te praten. Het gesprek duurt en je vindt haar leuk?
Wat dan?
Nummers uitwisselen en dan nooit bellen omdat je niet durft. (true story)quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dan?
Appen tochquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nummers uitwisselen en dan nooit bellen omdat je niet durft. (true story)
Dan vraag ik me af waarom ze me geen drankje aanbiedt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dan?
tis beetje country, toevallig laatst nog gedaan dart soort. euhm denk staat op youtuben wel we deden dat met andere band, wacht ff zoeken die vind je dan wss leuk?quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nummers uitwisselen en dan nooit bellen omdat je niet durft. (true story)
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ik trek heb, ga ik eten maken
quote:
Pasta roomsaus groenten beetje zalmquote:
Oeh lekker.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pasta roomsaus groenten beetje zalm
Leuke samenwerking.quote:
ja zeker we komen elkaar vaak tegen, maar dit was beetje voor het goede doel georganiseerd, is trouwens nog aardig bedrag opgehaald, wij met bandje deden wel andere stijl, maar dit is juist zo grappig....quote:
https://youtu.be/kgqolCpqxE0?si=SA_B-2Fz7xChxfxd[quote]quote:
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2707449/2/100#p213192463]zaterdag 13 april 2024 17:30[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/388664]Dotteke[/url] het volgende:
En wat was de oorsprong?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
Zag laatst docu over de oorsprong van tv dinners..
Fout.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef kree het volgende:
om op die hele vraag terug te komen, ik denk mss doe ik ff hand op schouder ofzo?
Fout.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef kree het volgende:
om op die hele vraag terug te komen, ik denk mss doe ik ff hand op schouder ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |