Misschien dat er iemand hier is zonder baan die nu zich nu geroepen voeltquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:42 schreef kree het volgende:
tis wel en wil jullie btw niet jaloers maken, maar eigenlijk doe ik dat de hele week?
door duin enzo en installaties etc. (is ook in regen trouwens)
hmms besef me btw dat ik een mooie baan heb zo, maar ok voel me er niet al te schuldig over want iedereen had gewoon kunnen solliciteren namelijk.
maargoed ben blij dat ik ff mijn benen lang uit heb, want het was wel druk vd week.
volgens mij zoeken ze nog duinwachters ook?
Paracutemoordquote:
wie weet daarom zeg ik het ook? er zijn btw ook wel kansen als je niet helemaal het papiertje hebt wat nodig is, en echt dan moet je het zeggen en help ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien dat er iemand hier is zonder baan die nu zich nu geroepen voelt
ja helemaal ruk natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:50 schreef devzero het volgende:
Volgens Spotify is dit mijn muziek smaak
1. Electronic Dance
2. Rock
3. Indie
en daar moet ik het maar mee doen
Ja hij is in een keer pleite Koekje ook alquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het Dreamteam laat het flink afweten.
Dat is ook weer waar.quote:
Bij mij is het country, pop en Indie geloof ik. Waar kan ik dit vinden?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:50 schreef devzero het volgende:
Volgens Spotify is dit mijn muziek smaak
1. Electronic Dance
2. Rock
3. Indie
en daar moet ik het maar mee doen
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhh nu weet ik wat je bedoelt..
@kreequote:Op zaterdag 13 april 2024 16:59 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand nog n leuke discussie?
Verveel me
Ze had een duidelijk motief.quote:
I k knap echt af bij een man die er zo bijlooptquote:
Ja klopt en een passend profiel gezien eerdere gebeurtenissen maar sluitend hebben ze het niet gekregen.quote:
Vast wel nieuw onderwerpquote:
30 jaar is ook wel veel,dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt en een passend profiel gezien eerdere gebeurtenissen maar sluitend hebben ze het niet gekregen.
ohw had nog niet gelezen dot. haha poste te gelijk, iig is dat liedje een mooie die eerst ff luisterenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel nieuw onderwerp
Wat doe je als je een persoon leuk vindt
ok ok goeie vraag, wat ik zou doen als ik iemand leuk vind.... dus je bedoelt echt vanaf wat?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel nieuw onderwerp
Ninja.quote:
Stalken natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel nieuw onderwerp
Het eerste gezicht.Ik heb weleens gehad dat de vonken er gelijk vanaf sprongen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok goeie vraag, wat ik zou doen als ik iemand leuk vind.... dus je bedoelt echt vanaf wat?
quote:
Je komt iemand tegen en denkt wauw wat een leuke vrouw.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok goeie vraag, wat ik zou doen als ik iemand leuk vind.... dus je bedoelt echt vanaf wat?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt iemand tegen en denkt wauw wat een leuke vrouw.
Wat zou je dan doen.
Ietsje andere situatiequote:
nou maar dat is denk ik niet meestal de eerste keer dat je praat he.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het eerste gezicht.Ik heb weleens gehad dat de vonken er gelijk vanaf sprongen.
En nadat zij in de picture kwam zijn ze vol tunnelvisie op haar gegaan die minaar en de man van het slachtoffer zijn ze niet meer op verder gegaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
30 jaar is ook wel veel,dat ben ik met je eens.
zonder praten enzo maar op straat, hmmmmmmmm denk blozen en denken die is lekker en niks zeggen...... tja sorry ben niet zo stoer ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt iemand tegen en denkt wauw wat een leuke vrouw.
Wat zou je dan doen.
Oh niet geluisterd xDquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zingt t publiek toch in dat liedje?
Dat je gelijk zo iets hebt van met jou zou ik wel wat kunnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het eerste gezicht.Ik heb weleens gehad dat de vonken er gelijk vanaf sprongen.
die van mij bedoel je???? haha lol ik luister nog een keer ff kijken of ik het eruit kan halenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zingt t publiek toch in dat liedje?
Maar zij had wel die parachute opgevouwen ,wat eigenlijk heel raar is.Dat blijft wel vaag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En nadat zij in de picture kwam zijn ze vol tunnelvisie op haar gegaan die minaar en de man van het slachtoffer zijn ze niet meer op verder gegaan.
Neequote:Op zaterdag 13 april 2024 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
die van mij bedoel je???? haha lol ik luister nog een keer ff kijken of ik het eruit kan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |