das heel ander nr he. van blof is dat, btw ook mooi nrquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
Zou je lachen?
Zou je huilen?
Zou je zeggen dat ik n klootzak ben?
En dan roept t hele publiek: klootzak
Is hetzelfde nummer joh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
das heel ander nr he. van blof is dat, btw ook mooi nr
euhm nou denk niet, maar mss heb jij nog een andere link er tussen? kweet niet?quote:
En dat was wederzijds ook.We liepen elkaar zo uit te dagen dat mijn zusje zei dat het wel iets minder mocht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je gelijk zo iets hebt van met jou zou ik wel wat kunnen.
Nee. Dat is exact dit nummer. Klik anders even op de link.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
das heel ander nr he. van blof is dat, btw ook mooi nr
Maar dat vindt de Spotify van @devzero dus nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef kree het volgende:
ga dan maar voor rock als je het mij vraagt
Ik heb dat meerdere keren wel meegemaakt maar kwam niet altijd tot uiting uiteindelijk omdat ik te verlegen was vroeger of te braaf.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat was wederzijds ook.We liepen elkaar zo uit te dagen dat mijn zusje zei dat het wel iets minder mocht.
Hebben we daar geen filmpje van?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ook leuk is als pomeliene zingt zing je nog steeds mee met liedjes van Marco schreeuwt het publiek nee.
ff voor de duidelijkheid, kopieer is die link? Je bedoelt wat ik hiervoor stuurde? want echt alleen al de maatsoort klopt nl niet weet ik nu al. maar ok.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee. Dat is exact dit nummer. Klik anders even op de link.
Post 86quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, kopieer is die link? Je bedoelt wat ik hiervoor stuurde? want echt alleen al de maatsoort klopt nl niet weet ik nu al. maar ok..
ja joh ik gebruik spotify niet, heb wel YouTube premium enzo trouwens.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat vindt de Spotify van @:devzero dus niet
Zelfde nummerquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef kree het volgende:
deze vind ik btw heel leuk om te spelen op piano.
owh die ja dat is dezelfde idd alleen andere uitvoeringquote:
Ik lever alleen topkwaliteit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
owh die ja dat is dezelfde idd alleen andere uitvoering
betere trouwens die daar staat als je het mij vraagt.
Dat weet ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef kree het volgende:
sorry was ff tussendoor met wat anders bezig. maar had je gelijk idd happy
nou doe nog eens een top kwaliteitsnummertje waarvan je denkt vind ik leuk?quote:
Was je kleine kree aan het beroeren?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef kree het volgende:
sorry was ff tussendoor met wat anders bezig. maar had je gelijk idd happy
nouja dat wel, maarja mss niet helemaal zoals je hem nu hier bedoelt. LOLquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je kleine kree aan het beroeren?
Tmiquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je kleine kree aan het beroeren?
Tiktok staat er vol mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben we daar geen filmpje van?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |