quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Uiteraard, een patat is ditMen spreekt hier ook wel van patatfrites.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gekookt is het altijd aardappel.
Prima TTquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:42 schreef Jockari het volgende:
Sorry, afgelopen 2 uur niet echt gevolgd. Indien iemand een betere TT, meldt maar @:Dotteke of wordt hier sowieso een discussie over patat en friet.
Dat dus.. dat zal altijd een discussie blijvenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
Zo lang ik hier op dit forum zit lees ik deze discussie al, gaat volgens mij om boven en onder de rivieren
Friet of patat?
Ik denk dat zij denken dat er overmorgen iemand naar huis moet. Info die ik nog deze voormiddag ergens las.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:45 schreef kiki2024 het volgende:
Ok ik ga ervan uit dat de bewoners nog niet op de hoogte zijn van het vertrek morgen, aangezien niemand reageert
Ze denken donderdag 😉 Ze zijn niet op de hoogtequote:Op dinsdag 9 april 2024 18:45 schreef kiki2024 het volgende:
Ok ik ga ervan uit dat de bewoners nog niet op de hoogte zijn van het vertrek morgen, aangezien niemand reageert
Nee ze weten nog niks hebben ook nog geen koffersquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:45 schreef kiki2024 het volgende:
Maakt het uit, ik heb ooit friet gegeten in België, en toen de beste man door de deur naar het magazijn ging om wat te halen, zag ik een stapel dozen met de tekst Aviko Holland.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
Zo lang ik hier op dit forum zit lees ik deze discussie al, gaat volgens mij om boven en onder de rivieren
Friet of patat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of die mogen blijven moeten de koffer van de vertrokkene inpakken, zoals met Ty.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee ze weten nog niks hebben ook nog geen koffers
Dit dusquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. dat zal altijd een discussie blijven
Dat zijn mensen die lang van stof zijnquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
patatfriet als 1 woord wordt ook gebruikt.
Jimmy zal het dan wel zo noemenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die lang van stof zijn
quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:54 schreef spapaars het volgende:
De BelgischeHahaha Verkeerde topic !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keukenrolquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:53 schreef Jockari het volgende:
Die hebben daar wel een hoop schijtpapier aan de muren hangen na 3 maanden.
[ afbeelding ]
heb je alles opgeschreven?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En dat is
[..]
De 2 ingrediënten wat hij miste wil het ook gaan maken
Ja denk dat jaquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of die mogen blijven moeten de koffer van de vertrokkene inpakken, zoals met Ty.
en ik lust het nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou je kan mij er voor wakker maken ,mijn man zei altijd je had een Chinees moeten trouwen hahaha
Ja dan krijgt jimmy een brakedownquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo blijven ze denken dat het donderdag zal zijn ipv morgen.
Leuke verrassing dus.
uhm ongekookt heet het ook aardappel hoorquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Men spreekt hier ook wel van patatfrites.
Maar gekookt is het altijd aardappel.
In Belgie : Frieten en Patatten. Pattatenpuree....quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
Friet of patat?
En dan moet je weten dat m'n wc-papier op is verdomme.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:53 schreef Jockari het volgende:
Die hebben daar wel een hoop schijtpapier aan de muren hangen na 3 maanden.
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan wel af hoe die Belgen een aardappel noemen voor dat die in frieten gesneden is , of noemen ze een aardappel ook friet?quote:
Keukenpapier dan maar gebruiken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:14 schreef jooba het volgende:
[..]
En dan moet je weten dat m'n wc-papier op is verdomme.
patatten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af hoe die Belgen een aardappel noemen voor dat die in frieten gesneden is , of noemen ze een aardappel ook friet?
net als bij Tom, wordt dat gebedel gedaan door hun zogenaamde "fanbase"quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Schooiers![]()
10k in de maand kan je zelf wel een reis betalen.....
verschil met tom is wel dat hij volgens mij niks gevraagd heeft, maar vriend van ashley Bart vraagt letterlijk om een vakantiecheque. wat ongelofelijk triest. ga gewoon zelf lekker werken voor je geldquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:18 schreef Verida het volgende:
[..]
net als bij Tom, wordt dat gebedel gedaan door hun zogenaamde "fanbase"
ik vind het idioot.
Hoop toch nog op wat verrassingen met do en vr.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:17 schreef jooba het volgende:
Ha ha, het gaat hier over patatten en frieten. Het wordt hier stiller en stiller nu het einde nadert.
Maar morgen nog effe wat streamplezier als er iemand moet gaan
Zolang we ze maar niet French Fries gaan noemen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop toch nog op wat verrassingen met do en vr.
jimmy vertrekt morgen wss. staat erg laagquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:21 schreef Clasientjuh het volgende:
Wat denk jullie welke 3 naar de finale gaan sowieso Glenn ik denk ook Randy en dan is het het tussen Jimmy en Alice als derde ik denk zelf Alice pff maar dat denk ik dan he.
Ja ik had liever Alice eruit gewild dan Jimmy eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
jimmy vertrekt morgen wss. staat erg laag
Jimmy, eh bedoel bewoners, pak jullie koffers.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
jimmy vertrekt morgen wss. staat erg laag
Alice staat momenteel als 2e op de poll van salar, dus staat erg sterkquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:25 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ja ik had liever Alice eruit gewild dan Jimmy eerlijk gezegd
Dat kan maar bij mij heeft jimmy afgedaan na dat kwaadspreken van hem over tom en dilano. Hij was te vals af en toe.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:25 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Kater staat voor meer dan kat, succes morgen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:25 schreef kater1 het volgende:
Jimmy heeft mijn stem gekregen. Dat helpt vast! (hoop doet leven)
Dank je voor deze bemoedigende woorden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kater staat voor meer dan kat, succes morgen.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:27 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dank je voor deze bemoedigende woorden.
Erg sterk valt wel mee ze staat maar 2 procentjes hoger dan Randy dat is niks. Jimmy staat wel laag hij gaat weg ik Had liever gewild dat Alice laag stondquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Alice staat momenteel als 2e op de poll van salar, dus staat erg sterk
Belachelijk. Sowieso mensen die zich 'fan' noemen vind ik al heel vreemd. Ik ben benieuwd of zij daar op zit te wachten trouwens. Dit gaat niet van Ashley uit.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n waanzin, dat gebedel om geld.
bah
Ik hoop dat Alice wint. ik gun het Glenn en Randy niet....teveel meegelopen met anderen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:31 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Erg sterk valt wel mee ze staat maar 2 procentjes hoger dan Randy dat is niks. Jimmy staat wel laag hij gaat weg ik Had liever gewild dat Alice laag stond
dan komt hij nog van een koude kermis thuis morgen, en ik neem het hem deels kwalijk dat Tom vetrokken is dus hij kan gaanquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy die heeft echt het idee dat hij heel populair is. Zoals hij vanmorgen al aan het praten was met die rangschikking.
Ik ook. Jimmy geeft leukere beelden en heeft veel meer voor het programma gedaan dan zij.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:25 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dit is mijn voorkeurquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:34 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Nope gaat niet gebeuren hahah.
Jimmy gaat eruit.
Jimmy geeft ook leukere beelden en heeft ook meer gedaan dan Randy, op welke grond mag Randy dan blijvenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Jimmy geeft leukere beelden en heeft veel meer voor het programma gedaan dan zij.
wat een domper dat hij morgen lekker weg kan gaan niets flitsend pakje wat hij wilt en al weken om zeurt gewoon via de achterdeur eruit!!quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy die heeft echt het idee dat hij heel populair is. Zoals hij vanmorgen al aan het praten was met die rangschikking.
Glenn gaat zeker naar de finale, maar dat rare gedoe met die Ashley-aanbidding is over de top.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:34 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Alice wint. ik gun het Glenn en Randy niet....teveel meegelopen met anderen.
Om Randy kun je lachen. Die heeft goede humorquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jimmy geeft ook leukere beelden en heeft ook meer gedaan dan Randy, op welke grond mag Randy dan blijven
Glenn ook sws naar de finale, maar ik hoop dat Alice uiteindelijk wint zaterdag..al zal de kans klein zijn want Glenn staat erg hoog nu in de polls. helaas een winnaar die zich hele seizoen verscholen heeft achter Ashley, dan had beter Ashley kunnen winnen nogquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Glenn gaat zeker naar de finale, maar dat rare gedoe met die Ashley-aanbidding is over de top.
Ja, dat is wel zo, maar ik luister graag naar Alice, en ik weet dat je haar totaal niet moet dus daar gaan we het niet eens over wordenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om Randy kun je lachen. Die heeft goede humor
Dat is waar.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar ik luister graag naar Alice, en ik weet dat je haar totaal niet moet dus daar gaan we het niet eens over worden
Nu ook is Alice er nuchter over en is niet aan het klagen zoals jimmy nu.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar ik luister graag naar Alice, en ik weet dat je haar totaal niet moet dus daar gaan we het niet eens over worden
Denk weer rond 11 uur vertrekkenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:43 schreef rinardo het volgende:
Tatyana Beloy en Geraldine Kemper zijn woensdagvoormiddag in Amsterdam om de afvaller op te vangen.
dat denk/hoop ik niet.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik denk zelfs dat Randy 2e word in de finale, Randy gaat ook Alice verslaan en Glenn wint Big Brother.
Hoop echt dat het een geintje is, want er staat met overleg van Bart het om te zetten in een reischeque.....quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Belachelijk. Sowieso mensen die zich 'fan' noemen vind ik al heel vreemd. Ik ben benieuwd of zij daar op zit te wachten trouwens. Dit gaat niet van Ashley uit.
Randy en Glenn in de finale kan ik mee levenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik denk zelfs dat Randy 2e word in de finale, Randy gaat ook Alice verslaan en Glenn wint Big Brother.
Een heel jaar op reis met staatsbezoeken als queen, 10.000 euro per maand, en dan nog komen schooien om een reischeque. Denk het niet.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Schooiers![]()
Lijkt mij ook linke boel. Die mensen gaan haar en haar gezin dan waarschijnlijk ook claimen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop echt dat het een geintje is, want er staat met overleg van Bart het om te zetten in een reischeque.....![]()
Heb ik vrede mee. Alle 3 personen die niet vals zijn geweest. Even sloeg randy door met die opmerking vanquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Zwaar belachelijk. Net zoals die collecte voor Tom. Ook zwaar belachelijk. Volgens mij is dat ook nog nooit eerder gebeurd in een BB. Ik hoop niet dat dat een trant gaat worden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop echt dat het een geintje is, want er staat met overleg van Bart het om te zetten in een reischeque.....![]()
Staatsbezoekenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een heel jaar op reis met staatsbezoeken als queen, 10.000 euro per maand, en dan nog komen schooien om een reischeque. Denk het niet.
Oh was dat het spel?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:43 schreef Rhosyn het volgende:
Alice en Jimmy vind ik allebei niet bijzonder sympathiek.![]()
Het blijkt nu dat Randy, Alice en Glenn, Jimmy als laatste hebben gezet op de rangschikking "wie gaat winnen"
En Jimmy heeft zichzelf bovenaan gezet.
Oww mai kottt.. wat een stelletjequote:
Helemaal mee eens, ik ben ook voor het afschaffen van die vliegtuigenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zwaar belachelijk. Net zoals die collecte voor Tom. Ook zwaar belachelijk. Volgens mij is dat ook nog nooit eerder gebeurd in een BB. Ik hoop niet dat dat een trant gaat worden.
Tjaaaa rare actie...quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een heel jaar op reis met staatsbezoeken als queen, 10.000 euro per maand, en dan nog komen schooien om een reischeque. Denk het niet.
Schenk iets aan een goed doel.. dan je iets nuttigs..quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Schooiers![]()
Die vliegtuigjes zijn ook overdreven. Verzin wat nieuws. Of laat die mensen gewoon het spel spelen en kijk de streams, het tv-programma en desnoods een keer naar de studio als je dat leuk zou vinden. Maar bemoei je er verder niet mee.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik ben ook voor het afschaffen van die vliegtuigen
Ik vind het echt een schande als ze dit accepteren en aannemenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:18 schreef Verida het volgende:
[..]
net als bij Tom, wordt dat gebedel gedaan door hun zogenaamde "fanbase"
ik vind het idioot.
Gewoon niet aanpakken....je gewone leven moet toch weer gewoon van jezelf zijn .....als je normaal alles kan betalen vind ik het een aanfluiting....er zijn er bij die het veel slechter hebben en waarschijnlijk zitten er fans tussen die het minder breed hebben dan hun.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lijkt mij ook linke boel. Die mensen gaan haar en haar gezin dan waarschijnlijk ook claimen.
Ik zou zeggen geef het aan een goed doel dat diegene mag kiezen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het echt een schande als ze dit accepteren en aannemen
Nou we zijn het niet vaak eens maar hier in wel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zwaar belachelijk. Net zoals die collecte voor Tom. Ook zwaar belachelijk. Volgens mij is dat ook nog nooit eerder gebeurd in een BB. Ik hoop niet dat dat een trant gaat worden.
Ik ben eerlijk gezegd voor totale afzondering, 3 maanden geen maar dan ook totaal geen contact met de buitenwereldquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vliegtuigjes zijn ook overdreven. Verzin wat nieuws. Of laat die mensen gewoon het spel spelen en kijk de streams, het tv-programma en desnoods een keer naar de studio als je dat leuk zou vinden. Maar bemoei je er verder niet mee.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:50 schreef Jockari het volgende:
Jim moet kakken, en neemt alvast schijtpapier mee
[ afbeelding ]
Zo noemde BB ze wel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef kiki2024 het volgende:
op de insta van Ashley staat dat ze finalist BB 2024 is/was maar dat klopt niet eens. ze staat niet in de finale
Maar wel fatsoenlijk eten en douchen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd voor totale afzondering, 3 maanden geen maar dan ook totaal geen contact met de buitenwereld
Zie je dat we elkaar wel kunnen vindenquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou we zijn het niet vaak eens maar hier in wel.
Ja, of mensen zich daar mee willen bewijzen hoe veel ze er voor over hebben....quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik ben ook voor het afschaffen van die vliegtuigen
Dat zegt wel genoeg..quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef kiki2024 het volgende:
op de insta van Ashley staat dat ze finalist BB 2024 is/was maar dat klopt niet eens. ze staat niet in de finale
De anderen hebben dat toch ook laten hangen allemaalquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef Rhosyn het volgende:
Alice wil haar papieren banners boven haar bed laten hangen want zelfs als ze thuis is wil ze er naar kijken?
En degene die za pas weg hoeven moeten die zooi dan er af halen en aan haar geven.![]()
Ja doei..BB zeg er wat van. Alles moet mee. je kleren je makeupzooi en die banners!!!
Die willen het waarschijnlijk dan niet hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De anderen hebben dat toch ook laten hangen allemaal
True. Moest er ook al om gniffelen 😆quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:49 schreef kiki2024 het volgende:
Denk wel dat ze bij de laatste blijven leuk zal vinden maar ze weet dat ze er geen invloed op heeft of zo en dus relativeert.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:03 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb de indruk dat Alice het niet veel uit maakt of ze 1,2,3 of 4 wordt
De beste vriendin, die haar gisteren heeft opgehaald heeft de actie gestartquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
voor wie het wil volgen, hier is de linkquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
De beste vriendin, die haar gisteren heeft opgehaald heeft de actie gestart
[ link | afbeelding ]
Alsof ze zelf geen reis kunnen betalen, geef dit geld aan een arm gezin met kids die niet de middelen hebben, de mensen die hier aan doneren beschouw ik echt als niet goed wijsquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
6.540 uiteindelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:03 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ging je ook over je nek bij het ophalen van 6.300, euro voor Tom.
Blijft inderdaad belachelijk om geld op te halen voor mensen wie het ook is die in een programma hebben gezeten
pas 125 euro haha, zo rap loopt het dus nog niet. wel triest dat bietsen om geldquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor wie het wil volgen, hier is de link
https://steunactie.be/act(...)rwKcDmwfxVFNlq2D71ot
Beetje schaamteloos, uit de verhalen van ashley is ze afgelopen jaar naar bali, Gambia, Griekenland en nog wat andere vakanties geweest. Ze moeten zich kapot schamen. Ze hebben geld zat geef het aan een goed doel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:54 schreef mazaru het volgende:
Jimmy loopt erbij alsof zijn executiedatum eraan komt
Okquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nee dank je..quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor wie het wil volgen, hier is de link
https://steunactie.be/act(...)rwKcDmwfxVFNlq2D71ot
Ik ben het vaak niet met je eens maar hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Beetje schaamteloos, uit de verhalen van ashley is ze afgelopen jaar naar bali, Gambia, Griekenland en nog wat andere vakanties geweest. Ze moeten zich kapot schamen. Ze hebben geld zat geef het aan een goed doel.
ze vraagt er niet zelf omquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Beetje schaamteloos, uit de verhalen van ashley is ze afgelopen jaar naar bali, Gambia, Griekenland en nog wat andere vakanties geweest. Ze moeten zich kapot schamen. Ze hebben geld zat geef het aan een goed doel.
Eens. Heeft sowieso niets met de COS/streams te maken. Doe dit gejank lekker in SC ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn idee, laten we geen aandacht meer geven aan die donatie acties
Verassen met een online actie?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ze vraagt er niet zelf om
die vriendin zegt dat ze haar wil verrassen.
Maar ik ben met je eens dat dergelijk gebedel om geld, helemaal nergens op slaat. Niet bij Tom en niet bij Ash
Nog nooit is een finale van BB zo geweest maar het zou heel goed kunnen. Er zijn dit seizoen wel meer dingen anders gegaan als andere jaren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef marky het volgende:
Is het een rare gedachte als ik denk dat er vrijdag nog een uit gaat en dat we zaterdag maar twee op de bank hebben? Zo kunnen ze het nog spannend maken als bijvoorbeeld Randy vertrekt dat Tyron en Tom en Randy dan Alice full support geven. Dan kan het nog close worden.
Bart ( haar vriend) weet er blijkbaar wel vanaf, en vroeg in plaats van geld dus een reischeque. hij had ook kunnen zeggen een goed doel/of niet aan te willen nemen. maar goed ze bekijken het verder maar. niet mijn geld of zorgquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar ik ben met je eens dat dergelijk gebedel om geld, helemaal nergens op slaat. Niet bij Tom en niet bij Ash
Ze hebben aan de vriend van Ash gevraagd over het hoe of wat met geld wat ze gaan ophalen. Er is door hun niet gevraagd om geldquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
verschil met tom is wel dat hij volgens mij niks gevraagd heeft, maar vriend van ashley Bart vraagt letterlijk om een vakantiecheque. wat ongelofelijk triest. ga gewoon zelf lekker werken voor je geld
Ik schrijf niet dat het vanuit ashley komt maar schaamteloos van diegene die dit opgestart heeft en ashley weet er denk ook van ondertussen dus die zou kunnen zeggen heel lief van je maar doe aan goed doel of stop ermee.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
er is gevraagd om een reischeque.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze hebben aan de vriend van Ash gevraagd over het hoe of wat met geld wat ze gaan ophalen. Er is door hun niet gevraagd om geld
Vind die van Tom toch wat andersquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij zit er gewoon een zeer bij "fans" dat Ty is gaan lopen met 15k.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik schrijf niet dat het vanuit ashley komt maar schaamteloos van diegene die dit opgestart heeft en ashley weet er denk ook van ondertussen dus die zou kunnen zeggen heel lief van je maar doe aan goed doel of stop ermee.
op de Ashley Fan pagina op Facebook, die haar beste vriendin beheerd, en waar ze natuurlijk al lang is geweest .quote:
Er word toch niet door Ash gevraagd voor geld. Dit doen Fan s en blijkbaar een vriendin . Waarom zou Ash zich moeten schamen als ze er zelf niet om heeft gevraagd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die 20k was maar 4 maandsalarissen. Of ze liegt de hele boel bijelkaar.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vind die van Tom toch wat anders
1.het was voor een vliegtuig
2.in tegen stelling tot ashley (haar eigen worden dat ze 10 k per maand hebben) heeft tom verteld dat hij zich kapot werkt om de eindjes aan elkaar te knopen
Lees even terugquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Er word toch niet door Ash gevraagd voor geld. Dit doen Fan s en blijkbaar een vriendin . Waarom zou Ash zich moeten schamen als ze er zelf niet om heeft gevraagd.
Stem op jouw favoriete bewoner!quote:
Jimmy is op dat gebied echt een mieperdquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:25 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom oordeelt jimmy over hoe de anderen hebben gestemt. Hij kan nooit goed met dit soort dingen omgaan.
Als altijd, 3 gaan naar de finaledag.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Morgen WEER iemand weg? Serieus tot zaterdag 3 MAN?
Alle jaren geweest laatste paar dagen 3quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar tot vorig jaar werd dat gat gevuld met exbewoners van het afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als altijd, 3 gaan naar de finaledag.
Vorig jaar toch ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar tot vorig jaar werd dat gat gevuld met exbewoners van het afgelopen seizoen
quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
Nou mensen, polonaise in de cos![]()
[youtu [/youtube]
Dat kwam bij mij niet zo over, ik zag echt een gelukkig gezicht , je moet niet vergeten 3 maand zonder muziek voor iemand die leeft voor muziek , is niet mis hoor. Hij heeft ook een grote muziekkennis, hij kent alle nummersquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy even een show opvoeren van kijk hoe leuk ik ben
Mijn laatste woord hierover.....dat moest er nog eens bijkomen erom vragen.....Maar ze hadden vol overtuiging nee kunnen zeggen.....heb het niet nodig. Hou het zelf of geef het aan een ander doel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze hebben aan de vriend van Ash gevraagd over het hoe of wat met geld wat ze gaan ophalen. Er is door hun niet gevraagd om geld
Hapt naar lucht....lijkt wel of er niks door die neus komt.....quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:37 schreef kiki2024 het volgende:
Ik snap niet waarom Jimmy zijn mond altijd open heeft en zo vies ademt. echt goor om naar te luisteren
Daar hebben wel meer mensen met overgewicht last van.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hapt naar lucht....lijkt wel of er niks door die neus komt.....
Doriana hoorde hem bij binnenkomst in de draaideur al ademen zei zequote:Op dinsdag 9 april 2024 20:37 schreef kiki2024 het volgende:
Ik snap niet waarom Jimmy zijn mond altijd open heeft en zo vies ademt. echt goor om naar te luisteren
Het is toch wel een leuk gemêleerd groepje die laatste 4.quote:
lolquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Doriana hoorde hem bij binnenkomst in de draaideur al ademen zei ze
Had ik ook, toen ik dik wasquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mensen met overgewicht last van.
Ja is altijd tochquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De vetafzetting zorgt voor een stijvere borstkas, waardoor de normale ademhalingsfunctie wordt belemmerd. De longcapaciteit is vaak minder. Mensen met obesitas moeten niet alleen harder werken om adem te halen, maar krijgen ook tijdens de ademhaling minder zuurstof binnen.quote:
hebben ze zomaar muziek gekregen?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:27 schreef lojanda het volgende:
Ik ken dit nummer alleen van Elton John..
Mooi nummer..
Heeft ook met fitheid te maken. Ik ben zeker niet dik maar door omstandigheden tijdelijk wel wat minder fit dan voorheen. Merk het wel eens bij mezelf 😅quote:
Zonder reden deze keer en kregen even later ook een fles Champagnequote:
Rinardo vergeet nog wel eens om de naam van degene die het gepost heeft erbij te zettenquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deze heeft @:spapaars toch al geplaatst
Zou ook standaard moeten zijn imo. 1 voor 1 op bijv de dinsdag/woensdag terug laten keren op ludieke/karakteristieke wijze, samen eten, feestje, nachtje slapen en herinneringen ophalen en in de loop van de woensdag/donderdag rond de middag weer vertrekken. Topstreams.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar tot vorig jaar werd dat gat gevuld met exbewoners van het afgelopen seizoen
ja, sorry, ik zag dat er binnenkomers waren met vragen, dus vandaar, nogmaals sorryquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deze heeft @:spapaars toch al geplaatst
Waren ook mooie beelden, maar ik denk dat ze vonden dat het dan te veel uit de hand liepquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zou ook standaard moeten zijn imo. 1 voor 1 op bijv de dinsdag/woensdag terug laten keren op ludieke/karakteristieke wijze, samen eten, feestje, nachtje slapen en herinneringen ophalen en in de loop van de woensdag/donderdag rond de middag weer vertrekken. Topstreams.
Kan je van alles voor verzinnen om elk jaar weer iets anders te maken. En dan nog een paar dagen met z’n drieën voorbereiden op de verjaardag. Snap niet waarom ze daar vorig jaar mee zijn gekapt.
Ook daarvoor sorry, ik probeer er zo veel mogelijk om te denkenquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rinardo vergeet nog wel eens om de naam van degene die het gepost heeft erbij te zetten
quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ook daarvoor sorry, ik probeer er zo veel mogelijk om te denken
Ja dat kan idd. Kun je best instrueren denk ik. Maarja misschien ook lastig en als iets gebeurt kun je het niet meer omkeren .. Zoals info doorgeven uit buitenwereld bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Waren ook mooie beelden, maar ik denk dat ze vonden dat het dan te veel uit de hand liep
Ik en totaal niet fit heb bitter weinig beweging maar echt geen last vanquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heeft ook met fitheid te maken. Ik ben zeker niet dik maar door omstandigheden tijdelijk wel wat minder fit dan voorheen. Merk het wel eens bij mezelf 😅
Dus misschien ben jij dikfit? Fitdik?
Als ze nu 80er en 90er jaren muziek draaien kunnen wij ook mee zingenquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik en totaal niet fit heb bitter weinig beweging maar echt geen last van
Weeral baggermuziek vind ik dan he
Hij heeft een handdoek van zichzelf er al voor hangen..niks te zienquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:18 schreef Snoozey het volgende:
jammer dat randy net een handdoek achter haar voorhield
ik bedoel dat hij die zo voor zich hield dat alice dr billen niet waren te zienquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft een handdoek van zichzelf er al voor hangen..niks te zien
Ja dus datquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als ze nu 80er en 90er jaren muziek draaien kunnen wij ook mee zingen
Maar echt hé. Halve jeugd komt voorbijquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:11 schreef lojanda het volgende:
Natasha Bedingfield- unwritten![]()
![]()
Blijft een lekker nummer.
Ze zijn nu Karen na aan het doen
Heerlijkquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:21 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar echt hé. Halve jeugd komt voorbij
Oooooo de billen van Alice Ik dacht de pipi van Jimmyquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:20 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik bedoel dat hij die zo voor zich hield dat alice dr billen niet waren te zien
dus nee niks te zien
haha nee daar valt ook vanalles overheenquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oooooo de billen van Alice Ik dacht de pipi van Jimmy
Waarom dan zo’n bikini dragen? Trek dan een badpak aan.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:20 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik bedoel dat hij die zo voor zich hield dat alice dr billen niet waren te zien
dus nee niks te zien
Zou wel een scène uit The exorcist kunnen zijn, wat een snelheid heeft dit gifjes. Nog een paar van dit soort sprongen, in het echt. En jimmy zou zo 30 kilo kwijt zijn 🤣🤣quote:
Ik denk dat ze cellulitis heeft of zo, anders kan ik het niet verklaren. Ze is in ieder geval niet bang om haar kont te laten zien in een pantybroekjequote:Op dinsdag 9 april 2024 21:23 schreef Verida het volgende:
wel dagelijks met je reet richting camera staan te squaten, met een zo'n strakke legging dat echt alles te zien is, een reetveter als ondergoed
en dan niet in het zicht van de camera in de hottub durven stappen, dan moet er een handdoek voor
Ik snap dat niet
Ik denk dat Jimmy best wel wat kilootjes kwijt is geraakt daar. Volgens mij was die buik een stuk groter toen hij binnenkwamquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zou wel een scène uit The exorcist kunnen zijn, wat een snelheid heeft dit gifjes. Nog een paar van dit soort sprongen, in het echt. En jimmy zou zo 30 kilo kwijt zijn 🤣🤣
Is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 9 april 2024 21:23 schreef Verida het volgende:
wel dagelijks met je reet richting camera staan te squaten, met een zo'n strakke legging dat echt alles te zien is, een reetveter als ondergoed
en dan niet in het zicht van de camera in de hottub durven stappen, dan moet er een handdoek voor
Ik snap dat niet
Ja ik ook. Ik ga maar even wat anders doen. Deze beelden hebben we al te vaak gezien.quote:
Waarom ook niet. Glenn doet het toch wel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:29 schreef lojanda het volgende:
Glenn.. kun je alvast een pan opzetten? Alice heeft het gedrag van Ashley overgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |