keukenrolquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:53 schreef Jockari het volgende:
Die hebben daar wel een hoop schijtpapier aan de muren hangen na 3 maanden.
[ afbeelding ]
heb je alles opgeschreven?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En dat is
[..]
De 2 ingrediėnten wat hij miste wil het ook gaan maken
Ja denk dat jaquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of die mogen blijven moeten de koffer van de vertrokkene inpakken, zoals met Ty.
en ik lust het nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou je kan mij er voor wakker maken ,mijn man zei altijd je had een Chinees moeten trouwen hahaha
Ja dan krijgt jimmy een brakedownquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo blijven ze denken dat het donderdag zal zijn ipv morgen.
Leuke verrassing dus.
uhm ongekookt heet het ook aardappel hoorquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Men spreekt hier ook wel van patatfrites.
Maar gekookt is het altijd aardappel.
In Belgie : Frieten en Patatten. Pattatenpuree....quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
Zo lang ik hier op dit forum zit lees ik deze discussie al, gaat volgens mij om boven en onder de rivieren
Friet of patat?
En dan moet je weten dat m'n wc-papier op is verdomme.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:53 schreef Jockari het volgende:
Die hebben daar wel een hoop schijtpapier aan de muren hangen na 3 maanden.
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan wel af hoe die Belgen een aardappel noemen voor dat die in frieten gesneden is , of noemen ze een aardappel ook friet?quote:
Keukenpapier dan maar gebruiken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:14 schreef jooba het volgende:
[..]
En dan moet je weten dat m'n wc-papier op is verdomme.
patatten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af hoe die Belgen een aardappel noemen voor dat die in frieten gesneden is , of noemen ze een aardappel ook friet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |