quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Uiteraard, een patat is ditMen spreekt hier ook wel van patatfrites.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gekookt is het altijd aardappel.
Prima TTquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:42 schreef Jockari het volgende:
Sorry, afgelopen 2 uur niet echt gevolgd. Indien iemand een betere TT, meldt maar @:Dotteke of wordt hier sowieso een discussie over patat en friet.
Dat dus.. dat zal altijd een discussie blijvenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
Zo lang ik hier op dit forum zit lees ik deze discussie al, gaat volgens mij om boven en onder de rivieren
Friet of patat?
Ik denk dat zij denken dat er overmorgen iemand naar huis moet. Info die ik nog deze voormiddag ergens las.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:45 schreef kiki2024 het volgende:
Ok ik ga ervan uit dat de bewoners nog niet op de hoogte zijn van het vertrek morgen, aangezien niemand reageert
Ze denken donderdag 😉 Ze zijn niet op de hoogtequote:Op dinsdag 9 april 2024 18:45 schreef kiki2024 het volgende:
Ok ik ga ervan uit dat de bewoners nog niet op de hoogte zijn van het vertrek morgen, aangezien niemand reageert
Nee ze weten nog niks hebben ook nog geen koffersquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:45 schreef kiki2024 het volgende:
Maakt het uit, ik heb ooit friet gegeten in België, en toen de beste man door de deur naar het magazijn ging om wat te halen, zag ik een stapel dozen met de tekst Aviko Holland.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
Zo lang ik hier op dit forum zit lees ik deze discussie al, gaat volgens mij om boven en onder de rivieren
Friet of patat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of die mogen blijven moeten de koffer van de vertrokkene inpakken, zoals met Ty.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee ze weten nog niks hebben ook nog geen koffers
Dit dusquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. dat zal altijd een discussie blijven
Dat zijn mensen die lang van stof zijnquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
patatfriet als 1 woord wordt ook gebruikt.
Jimmy zal het dan wel zo noemenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die lang van stof zijn
quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:54 schreef spapaars het volgende:
De BelgischeHahaha Verkeerde topic !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |